Kuuntelinpa tässä vanhana fanina Metallican kotisivuilta tätä uutta plättyä, ja täytyy todeta että pitkästä aikaa ollaan menty oikeaan suuntaan. Siellähän on oikein meneviä ralleja joukossa. Soundeista diggasin siinä mielessä, että on nähtävästi ainakin osittain nauhoitettu vanhalle kunnon analoginauhalle. Ikävä kyllä nykytyyliin on puristettu viimeistään masteroinnissa levelit tappiin, ja pilattu koko keitos. Aikamoista särisevää mudansekaista betoniseinää. Lopettaisivat jo tuon älyttömän LOUDNESS WAR:in. Levyjen äänenlaatu alkoi huononemaan 90-luvulla ja alaspäin näköjään mennään vieläkin.
Joo-o
Äänittäjä
2
312
Vastaukset
- Jorma.Kovanen
Lähellä 80/90-luvun taitteen huippulevyjä, "...and justice for all" ja "black album". Edellisen levyn asiaton pikkupoikien kaahailu on poissa, nyt ollaan perusarvoissa.
- kyllä
on tiukkaa vääntöa tuo Magnetic.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285