Onko kenelläkään kokemusta Vesim N ja Leijona miehestä?
Itse olen veskari ja olin antanut täysin luonteeni vastaisesti leijonamiehen jäätä sydämeeni kummittelemään, enkä saa hänet häätettyä sieltä enää. Makeankirpeä vitutus.
Ja tämä surkea vitutus on kestänyt jo 3 v. Elämä on mennyt eteenpäin ja uudet kuviotkin on muuttuneet jo jokapäiväisiksi, mutta leijona istuu sydämessäni vankasti ja kituutta minua aina kun huomaan yhteyttä siihen kultaisen, yhteisen aikaan.
Suru puserossa
3
950
Vastaukset
- tovereita..
riittää..olen myös elämänipoluilla kohdannut erään ..joka sitten loppujen lopuksi meni ..niinkuin meni, sydämessä pysyy ..ja ei lähde sieltä vaikka aikaa on jo kulunut .
olen vaan ajatellut että ..jokainen kai kohtaa sen suuren-rakkauden kerran ..ja vaikka ei voitu jatkaa ...se pitää säilyttää vain kauniina muistona .
leonainen - Veronica_Caya
vaikka asiat on tulleet aikapäivää sitten selviksi, ettei hommasta saata mitään tulla,elämäkin jo eteenpäin mennyt ja hyväksynyt sen miten hommat meni,sitä aikaa muistelee hyvällä kaipauksella kun sattuu jokin yhdistävä seikka arkielämässä. Pahinta vaan on se kummittelu,unissa ja...semmoinen ikäänkuin yhteys...en osaa selittää,kai ajan kanssa siitäkin pääsee eroon.
- haloo..
ei menneisyyttä ja sinne kuuluneita ihmisiä kuulukkaan unohtaa. Ne kulkee muistona mukana läpi elämän, hyvässä ja pahassa.
Niistä me opimme ja niiden takia olemme sellaisia ihmisiä, mitä nyt olemme. Vanhempia ja viisaampia ;)
On täysin itsestä kiinni haluaako pitää kiinni menneistä... antaako oman tulevaisuuden jäädä menneisyyden varjoon. Niin paljon jää näkemättä, niin paljon tuntematta...
Nimim. asennemuutoksen läpi käynyt kohtalotoveri..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744