Onko kenelläkään kokemusta Vesim N ja Leijona miehestä?
Itse olen veskari ja olin antanut täysin luonteeni vastaisesti leijonamiehen jäätä sydämeeni kummittelemään, enkä saa hänet häätettyä sieltä enää. Makeankirpeä vitutus.
Ja tämä surkea vitutus on kestänyt jo 3 v. Elämä on mennyt eteenpäin ja uudet kuviotkin on muuttuneet jo jokapäiväisiksi, mutta leijona istuu sydämessäni vankasti ja kituutta minua aina kun huomaan yhteyttä siihen kultaisen, yhteisen aikaan.
Suru puserossa
3
935
Vastaukset
- tovereita..
riittää..olen myös elämänipoluilla kohdannut erään ..joka sitten loppujen lopuksi meni ..niinkuin meni, sydämessä pysyy ..ja ei lähde sieltä vaikka aikaa on jo kulunut .
olen vaan ajatellut että ..jokainen kai kohtaa sen suuren-rakkauden kerran ..ja vaikka ei voitu jatkaa ...se pitää säilyttää vain kauniina muistona .
leonainen - Veronica_Caya
vaikka asiat on tulleet aikapäivää sitten selviksi, ettei hommasta saata mitään tulla,elämäkin jo eteenpäin mennyt ja hyväksynyt sen miten hommat meni,sitä aikaa muistelee hyvällä kaipauksella kun sattuu jokin yhdistävä seikka arkielämässä. Pahinta vaan on se kummittelu,unissa ja...semmoinen ikäänkuin yhteys...en osaa selittää,kai ajan kanssa siitäkin pääsee eroon.
- haloo..
ei menneisyyttä ja sinne kuuluneita ihmisiä kuulukkaan unohtaa. Ne kulkee muistona mukana läpi elämän, hyvässä ja pahassa.
Niistä me opimme ja niiden takia olemme sellaisia ihmisiä, mitä nyt olemme. Vanhempia ja viisaampia ;)
On täysin itsestä kiinni haluaako pitää kiinni menneistä... antaako oman tulevaisuuden jäädä menneisyyden varjoon. Niin paljon jää näkemättä, niin paljon tuntematta...
Nimim. asennemuutoksen läpi käynyt kohtalotoveri..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992