minulle mies?Minä Maa-Sika(Kauris) hän Metalli-Rotta(Leijona). Joskus tuntuu että menee hyvin ja joskus taas tuntuu että mikähän tämän homman nimi oikein on. No..elämässä mikään ei ole niin varma kuin epävarma.
Metalli-Rotastako
2
568
Vastaukset
- Tulisika
Miksi ei? Metalli-Rotta näyttää pinnalta itsevarmalta mutta saattaa "sisäisesti" olla huolestunut asioista, Maa-Sika on realistinen ja hänellä on hyvä huumorintaju.
Kauris, Maa ja Leijona Tuli. Länsimainen astrologia kertoo, että Tuli dominoi ja Maa on varovainen. Leijonan maailmassa paistaa aurinko, Kauris on eläinradan vakavin merkki...- Maa-Sika
se menee, kun tässä näitä asioita on tarkkaillut :o).Huumorintaju meillä käy yksiin ja muutenkin on mukava olla. Nyt varsinkin on ollut hyvä tarkkailla asioita kun olemme pakosta joutuneet olemaan saman katon alla heinäkuusta. Hänellekkin, kohta viisikymppinen poikamies, on varmaan aika extreme kokemus kun joutuu asumaan naisen kanssa saman katon alla, mitä koskaan ennen ei ole tehnyt. Joutuu jakamaan kotinsa jne. Tilanteen kyllä pitäisi kyllä palautua normaaliin tässä parin kuukauden sisällä kun saan remontin tehtyä.Toisaalta mielenkiinnolla odotan että haluaako tilanteen jatkuvan näin, onko tottunut.
Kiitos Tuli-Sika vastauksestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213671- 172545
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782043Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271691
- 311637
- 321589
- 141257
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671202- 121111