rakastaja? Ja pystyykö neitsytmies sitoutumaan vai katseleeko ympärilleen olisiko ruoho vihreämpää jossain muualla. Mistä ihmeestä tietää onko neitsytmies tosissaan?
Olen tavannut yhden kohteliaan ja mukavan neitsytmiehen. Hän osaa juuri sanoa ne sanat, millä saa minut nauramaan. Välillä taas muuttuu totiseksi ja on omissa ajatuksissaan...Sitten taas yllättää ja sanoo jotain mukavaa ja huomioi minut. Tässä olisi mies jonka kanssa tahtoisin todella yrittää. En vaan oikein ota selvää neitsytmiehen maailmasta...
Neitsytmies
3
1474
Vastaukset
- ihan..
samanlainen fiilis eräästä neitsytmiehestä. Hän sai minut nauramaan hassuilla jutuillaan ja teoillaan. Tätä ominaisuutta arvostin hänessä erityisesti.
Toisinaan taas tuntui, että hän on jossain kaukana. Kun puhuin hänelle tunteistani, minulle tuli tunne, että hän pelästyi. Seuraavalla kerralla hän oli taas oma ihana itsensä. Ota siitä sitten selvää.. Kaikesta huolimatta luotin häneen. Neuvoisin sinua olemaan kärsivällinen hänen suhteensa ja nauttimaan hänen hyvistä ominaisuuksistaan. Voihan olla että hän testaa sua käyttäytymällä noin. Onnea tulevaisuudellesi.. - ...
Täälläkin neitsytmiehessä korostunut juuri tuo hauskuus. Hän saa sinut nauramaan hassunhauskoilla pienillä eleillä. Toisaalta hän käyttää huumoria myös jonkinlaisena suojamuurina. Jos hän ei tahdo puhua,ei jaksa tai ei koe sitä tarpeelliseksi, hän lyö asian leikiksi. Tapa on äärimmäisen rasittava pidemmän päälle, kun oikeasti tahtoisit keskustella.
Välillä ajatuksistaan ei ota selvää millään, ja tulee hetkiä jolloin en tiedä, mitä mies ajattelee koko suhteesta. Mistä tietää onko neitsytmies tosissaan? Siitä minulla ei ole tosiaan aavistustakaan, välillä on tunne että mies tosiaan haikailee sinne aidan toiselle puolelle, vaikka tiukasti kiistääkin asian puheeksi otettaessa. Välillä taasen on maailman kultaisin olento ja osoittaa tunteensa, vaikka ei välttämättä sanoin. Koen myös, että neitsytmies ei päätä menneitä suhteitaan aivan niin lopullisesti kuin kumppani ehkä toivoisi.
Neitsytmies tarvitsee aikaa luottaakseen, ja kertoakseen tärkeitä asioita itsestään toiselle. Hän on tietynlainen täydellisyydentavoittelija, ja "heikkoudet" omassa itsessä saattavat olla hänelle suuri häpeän aihe.
Seksiin liittyen (vaikka en toki tiedä onko tällä välttämättä mitään tekemistä horoskooppimerkin kanssa vai onko täysin persoonasta kiinni), koen että neitsytmiehelle seksi ei ole mitenkään olennaisen tärkeä osa suhdetta. Mikä saattaa aiheuttaa erimielisyyksiä, jos toinen osapuoli on kovin aktiivinen.
Onnea sinulle neitsytmiehen kanssa, ja kuitenkin, olemme loppujen lopuksi kaikki ihan oma persoonamme, muutenhan maailmassa olisi vain kahdentoistalaisia ihmisiä :)- härkä vaimo
Minun neitsyt mies on aika passiivinen rakastaja ja ei mikään kauhea panomies. Odottaa melkein aina että minä teen aloitteen ja ei halua seksiä edes joka viikko. On aika tylsä. Uskollinen - ehkä mutta fiksuudesta huolimatta pirun yksinkertainen naisen kanssa. Ei kehu, ei ostele kukkia, vaan tekee ruokaa ja ehkä rassaa auton. On sellainen handyman vaikka on akateemisesti koulutettu. Vaati naiselta paljon mutta ei mielestäni pysty itse tarjoamaan kuin vakaata, uskollista parisuhdetta.
Kuolen tylsyyteen, komea, fiksu neitsytmies mutta pirun tylsä. Ja tarkka rahoistaan. Muut naiset kyllä pitävät gentlemannina ja muut ihmiset pitävät tästä miehestä kun on nin rehti mutta parisuhteessa mielestäni aika flegmaattinen ja itsekeskeinen. Jos haluat hauskan kumppanin, älä ota neitsytmiestä. Suuttuessaan aloittaa mykkäkoulun, ei pyydä koskaan anteeksi ja nipottaa kaikesta vaikka ei itse ole mikä pedantti ainakaan kotitöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783