Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

rapumiehestä

nalli kalliolla

Niin vain päättyi kahden vuoden suhde hänen päättämättömyyteensä. Ei tuollaista jahkaamista jaksa, ollakko vai eikö olla, on ne huonot ajat mullakin, mutta en niitä toiselle syydä ja suhdetta heti poikki ole laittamassa. Heikkoutenaan myös selkärangattomuus, kaikkien mielisteleminen.Joskus sitten on niin miestä, niin miestä. Minun heikkous on taas suorasanaisuus ja alistumattomuus. Minä en kumartele ketään eikä mua tarvi kumarrella. No, nyt sillä oli joku harmaahapsinen mummeli, naimisissa oleva. Eli pettäjä on tämä rapu. Onko muita vastaavia tarinoita ala veskarinainen ja rapumies. Jotenkin tulee sellainen olo että nyt taas kaikki kommervenkit alusta uuden kanssa, uutuuden viehätykset ja sitten taas uusi parin vuoden päästä, jos saa.........ihan kuin pelkäisi arkea.

10

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enpä kerro

      Pliis tee itselles palvelus. Rapu miehestä ei seuraa kuin paskaa. Ensin se hurmaa vesimiehen ja saa sen rakastumaan loppu onkin niin rumaa jälkeä että en kerro. Tiedän monen vuoden kokemuksesta. Siitä ei tule mitään. Rapumiehet on paholaisia. Jätä hyvän sään aikana tuollainen pohjamudan asukas. Rapu lupaa kuun ja tähdet mutta ei anna kuin ###¤¤¤¤.

      Vietä yksin oloa jonkin aikaa ja nauti itsenäisyydestä. Kun rakastat itseäsi ja elämääsi muutkin huomaat kuinka kaunis ja säteilevä olet. Löydät ja ansaitset parempaa.

      Äh en malta millään keskittyä. Tämä kirjoitus on varmasti sekava. :D

      • nalli.......

        ...ei ollut sekavaa. Olisko sun rapus halunnut sun kanssa jatkaa, sinäkö lopetit? Tuo just ihmetyttää että kehtaavat jatkaa tuollaista toisen kiduttamista ja heissähän ei ole mitään vikaa.


      • enpä kerro
        nalli....... kirjoitti:

        ...ei ollut sekavaa. Olisko sun rapus halunnut sun kanssa jatkaa, sinäkö lopetit? Tuo just ihmetyttää että kehtaavat jatkaa tuollaista toisen kiduttamista ja heissähän ei ole mitään vikaa.

        Suhde kesti monia vuosia. Rapu sai minut roikkumaan hänessä. Yritin auttaa ja parantaa turhaan häntä. Oli todella paha ihminen. Minulla oli todella heikko itseluottamus. Yritin itsekkin jotenkin saavuttaa jotakin sillä, että teen hänestä ihmisen. Rakastin häntä aivan kauheasti. Hän satutti minua jatkuvasti ja lopullinen niittikin tuli sitten. En osaa sanoa kumpi suhteen lopetti. Perheeni kanssakin meni välit sen miehen takia. Hänellä oli sairas "isäkompleksi". Isä oli kuollut oman käden kautta jne... Huh. Onneksi selvisin siitä. Eron jälkeen tuntui siltä, että joku peto olisi käynyt raatelemassa siulua ja sydäntä. Kesti kauvan että toivuin siitä.

        En tiedä miksi monet rapumiehet ovat tuollaisia. Itse välttelen rapuja. Suojele itseäsi ja lopeta se suhde ennen kuin ehtii alkaa kunnolla.

        Aistin kirjoituksestasi että se mies ei ole ihan ok.

        Voimia sinulle hankalaan asiaan, mutta vesimiesnaiset selviää aina kaikesta. Vaikka olisi kuinka vaikeita asioita. Usko pois. :)


      • ap. kysyjä
        enpä kerro kirjoitti:

        Suhde kesti monia vuosia. Rapu sai minut roikkumaan hänessä. Yritin auttaa ja parantaa turhaan häntä. Oli todella paha ihminen. Minulla oli todella heikko itseluottamus. Yritin itsekkin jotenkin saavuttaa jotakin sillä, että teen hänestä ihmisen. Rakastin häntä aivan kauheasti. Hän satutti minua jatkuvasti ja lopullinen niittikin tuli sitten. En osaa sanoa kumpi suhteen lopetti. Perheeni kanssakin meni välit sen miehen takia. Hänellä oli sairas "isäkompleksi". Isä oli kuollut oman käden kautta jne... Huh. Onneksi selvisin siitä. Eron jälkeen tuntui siltä, että joku peto olisi käynyt raatelemassa siulua ja sydäntä. Kesti kauvan että toivuin siitä.

        En tiedä miksi monet rapumiehet ovat tuollaisia. Itse välttelen rapuja. Suojele itseäsi ja lopeta se suhde ennen kuin ehtii alkaa kunnolla.

        Aistin kirjoituksestasi että se mies ei ole ihan ok.

        Voimia sinulle hankalaan asiaan, mutta vesimiesnaiset selviää aina kaikesta. Vaikka olisi kuinka vaikeita asioita. Usko pois. :)

        .....että yritän toisen ongelmia selvittää vaikka itsellä maine menisi ja mielenterveyskin siinä sivussa. Siis viimeiseen asti katson jos muuttuisi. Samaa meilläkin tapahtui että vaikka hän teki jotain väärin, osasi sen kääntää niin että minä sen aiheutin tai tein ja siinäpä tarvitaan vahvaa luonnetta ja sitkeyttä jos yrittää tuota vikaa toisesta kitkeä pois. Nyt olen ymmärtänyt mitä on saksissa olo, siinä vain pysyy vaikka vaikeaa on ja eroon ei pääse, mieli seilaa eestaas. No, nyt se on ohi.


      • rikki
        ap. kysyjä kirjoitti:

        .....että yritän toisen ongelmia selvittää vaikka itsellä maine menisi ja mielenterveyskin siinä sivussa. Siis viimeiseen asti katson jos muuttuisi. Samaa meilläkin tapahtui että vaikka hän teki jotain väärin, osasi sen kääntää niin että minä sen aiheutin tai tein ja siinäpä tarvitaan vahvaa luonnetta ja sitkeyttä jos yrittää tuota vikaa toisesta kitkeä pois. Nyt olen ymmärtänyt mitä on saksissa olo, siinä vain pysyy vaikka vaikeaa on ja eroon ei pääse, mieli seilaa eestaas. No, nyt se on ohi.

        kyllä se taitaa niin olla,että ei ole rapum. ja veskari naista yhteen tarkoitettu.kovin kuulostaa tutulta nuo kirjoitukset.itse reilu 2vuotta tässä ravun kanssa ollut ja huomaan,että en ole enää oma itseni.toinen vaan ottaa etkä mitään saa vastineeksi.tosi mustis,mut itse pyörii ties missä.irti tässä yritän pyristellä..


      • RAVUSTAJA
        rikki kirjoitti:

        kyllä se taitaa niin olla,että ei ole rapum. ja veskari naista yhteen tarkoitettu.kovin kuulostaa tutulta nuo kirjoitukset.itse reilu 2vuotta tässä ravun kanssa ollut ja huomaan,että en ole enää oma itseni.toinen vaan ottaa etkä mitään saa vastineeksi.tosi mustis,mut itse pyörii ties missä.irti tässä yritän pyristellä..

        TOTTA ON MUSTASUKKAISIA OVAT RAPUMIEHET..,JOSKUS VOI OTTAA ETÄISYYTTÄ VÄHÄN JA PIAN KYSELLÄÄNKIN EIKÖ MINUA KUKAAN IKÄVÖI. SE ON OIKEASTAAN AIKA HELLYYTTÄVÄ PIIRRE....SELLAISTA SE ON ELÄMÄ RAVUN KANSSA, KUN PYRISTELET VASTAAN SAKSET PURISTAVAT KOVEMMIN TURHA YRITTÄÄ KARKUUN.


    • RAVUSTAJA

      RAPU MIEHIÄ OLEN TUNTENUT... KOHTELIAITA..TUNTEELLISIA...MUSTASUKKAISIA..PÄÄTTÄMÄTTÖMIÄ. LOUKKAANTUVAT HELPOSTI JA PERUUTTELEVAT. MUTTA YLEENSÄ OSAAVAT OLLA KOHTELIAITA NAISELLE... JOS HALUAT HELLÄN TUNTEELLISEN MIEHEN ON HÄN EHKÄ SINULLE SE OIKEA.

      • ihania ovat, mutta........

        .......näiden piirteiden lisäksi kun tulee se että elävät kuin eivät seurustelisi, antavat muille sen kuvan. Ikäänkuin etsisi uutta koko ajan ja jopa sanoikin mieskavereilleen, että oli vain seksin takia minun kanssani(muut ihmeissään) ja minulle sitten näytteli muuta. Tosi pahalle tuntui kuulla se muiden suusta. Ja kun sitten ravulta sitä itse kysyin, aina oli muka laitettu sanoja hänen suuhunsa. Nyt onneksi alan pääsemään hänestä irti vaikka mielessä kyllä aina välillä käy. Sen opin että on se turvallisuus ja luottamus silti kaiken a ja o ja sitä en hänen kanssaan saanut kokea. Ja kukaanhan ei ole täydellinen.


      • aasi8
        ihania ovat, mutta........ kirjoitti:

        .......näiden piirteiden lisäksi kun tulee se että elävät kuin eivät seurustelisi, antavat muille sen kuvan. Ikäänkuin etsisi uutta koko ajan ja jopa sanoikin mieskavereilleen, että oli vain seksin takia minun kanssani(muut ihmeissään) ja minulle sitten näytteli muuta. Tosi pahalle tuntui kuulla se muiden suusta. Ja kun sitten ravulta sitä itse kysyin, aina oli muka laitettu sanoja hänen suuhunsa. Nyt onneksi alan pääsemään hänestä irti vaikka mielessä kyllä aina välillä käy. Sen opin että on se turvallisuus ja luottamus silti kaiken a ja o ja sitä en hänen kanssaan saanut kokea. Ja kukaanhan ei ole täydellinen.

        pelottavan tutulle kuulostaa,haluaisin kuitenkin häneen uskoa,rakkaus on niin vahva.


    • zinnuh

      Seurustelin rapu miehen kans 4kk ja nyt miestä ei yksinkertaisesti vaan kiinnosta seurustella. Väitän että takana on muutakin, esim, vanha piloille mennyt rakkaus suhde. Itse sorrun siihen että yritän saada rapu miestä takaisin itselleni koska välitän hänestä vaikka minun pitäisi antaa hänelle aikaa, niinkuin hän itse sen ilmaisi. Todella omapäinen, päätä ei niin vain käännetä, vahvat mielipiteet ja mitäs muuta hän omasi. Niin ja äiti myös osana rapu miehen elämää, eli siis tyypillinen rapuhan se =) Hänen äitinsä on aivan todella mukava ja ymmärtää kyllä meidän eron ja näin. Kuinka minä sen kovan kuoren hänestä halkaisisin? Itse kun olen myös veskari ja kaikki lävitsevä =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe