onko kokemusta?
vasenkätiset kaksoset
9
1320
Vastaukset
- oinasmies
EIKÄ TUU!
- Nimetön
Itse olen kaksonen syntynyt 29.5. ja totaalisen vasen kätinen...
- vasuri kaksinainen
täällä myös yksi vasuri kaksonen.
- jampe36
ei kyllä vaan.
- anne24
minä olen kaksonen ja vasenkätinen, ei mitään ongelmia,ei ole väliä kädessä vaan kaksosten luonne on sitten eri asia
- riitu---------
vasemmalla heitän esim. palloa ja oikealla kirjoitan
- tulska
on kokemusta vasenkätisestä kaksosesta...samanlainen se on ku muutkin kaksoset.ei osaa päättää,tarvii jonkun pitämään itsensä kurissa,ja kuitenkin niin ihana...mulle on pakkomielle sekä vasenkätisyys että kaksoset...itse skorpioni...
- olen-
vasenkätinen
- olen täysin
vasen orjentoitunut. Ja kaksonen. Oikealla kädellä en tee juuri mitään. Myös 4 kaveriani on kaksosia ja vasureita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814