Sutta silmään!

Einari Taukki

Perhettäni ajatellen lähdin hirvijahtiin. Minun tehtävänäni on hankkia ruokaa, vaimo pesee pyykkiä ja tiskaa. Meillä poikien kanssa on niin mukavaa jahdissa "yhdessä". Me pojat huusimme yhteen ääneen kivääreitä olalla kantaen: "Tapa lehmä, tapa lehmä, tapa perheelle ruokaa"

Voi kun me pojat nautimme KUNNES!!!!

Eräs oikein "mahtiporsas" seurueestamme oli kuullut suden ulvontaa. Porokeisareilta jo olimme kuulleet varoituksen ääniä. Susi oli nähty jossain täälläpäin, tarkkaa tietoa ei kuitenkaan hirvittävän pedon sijainnista ollut kellään.

Nyt ajattelimme, jotta perhe on etusijalla. Susi on tapettava. Jos sudet lisääntyvät ja muodostavat laumoja, tuskin koskaan sukuni saa jatkuvuutta. Ahneet sudet söisivät kaiken lihan ja kasviksilla ei elä. Nyt oli toimittava.

Vaihdoimmekin sotahuutomme seuraavaksi: "Tapa susi, tapa susi, tapa hirvittävä susi, tapa kaamea susi, tapa, tapa, tapa jne....."

Eihän tässä ole mitään järkeä. Sudet syövät kohta kaikki lihamme ja perheemme kuolevat nälkään. Tai ainakin kärsivät lihasta saatavien vitamiinien puutteesta.

Nyt pitääkin meillä POJILLA yhdistäytyä, siis toisin sanoen vetää yhtä köyttä. Jos susi tulee alueellemme, niin enisn tapetaan susi ja sitten hirvi. Tätä kauttamme varmistamme sukumme jatkuvuuden. Susi on kauhistus ja siksi viisaista esivanhemmista lähtien saamme isovanhemmilta ja vanhemmilta nykyäänkin aiheellista tietoa susien kaameudesta. Mummoni onkin aina sanonut, että hän ei lepää edes haudassaan ennenkuin viimeinenkin susi on tapettu.

Minä ajattelen aina perhettäni (ja hienoja hetkiä metsästyskavereitteni kanssa) etusijalla. Minä
olenkin hirvestäjä ja takaan, jotta sudet eivät syö minun lautaseltani. Minä tapan aina petoeläimen.

18

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirvi-Pekka

      Meidän alueella ei sudet rellestä. Minulla on 12 lasta ja lihaa pitää siksi olla pakkasessa. Vaimokin syö lisäksi jonkin verran lihaa, vaikka tykkääkin enemmän retiiseistä. Kerran oli kuulemma jokin ituhippi ollut meillä kylässäkin, kun olin jahdissa. Voi vittu että mua vituttaa. Kuolema susille!

      • itua..

        kiertelevätkin taloissa näin metsästysaikoina emäntiä viihdyttämässä ja kaatamassa.

        No, pääsehän maaseudun vaimoväki nauttimaan kerrankin elämästä ja tosimiehistä....


      • tosiaankin!
        itua.. kirjoitti:

        kiertelevätkin taloissa näin metsästysaikoina emäntiä viihdyttämässä ja kaatamassa.

        No, pääsehän maaseudun vaimoväki nauttimaan kerrankin elämästä ja tosimiehistä....

        Salli minun nauraa!!!Tuommoiset risuparrat on meilläpäin pantu turkinhihaan ja sanonko mitä tehty uudestaan?
        Yleinen naurunaihe olette vehkeinenne.Paljon pelkkää nahkaa ja siihen se sitten jääkin.Suurta pelkästään puheet...hah


      • ituja...
        tosiaankin! kirjoitti:

        Salli minun nauraa!!!Tuommoiset risuparrat on meilläpäin pantu turkinhihaan ja sanonko mitä tehty uudestaan?
        Yleinen naurunaihe olette vehkeinenne.Paljon pelkkää nahkaa ja siihen se sitten jääkin.Suurta pelkästään puheet...hah

        ei juokse poikaporukassa nahverona eläinten perässä pössykkä tanassa tai piileskele sorsilta maastopuku ja -naamio päällä kaislikossa.

        Tosimies sen sijaan keskittyy nahveron naisen kaatoon sillä aikaa kun pojat leikkivät erämiestä(=hahhah) pusikossa.


      • siinä
        ituja... kirjoitti:

        ei juokse poikaporukassa nahverona eläinten perässä pössykkä tanassa tai piileskele sorsilta maastopuku ja -naamio päällä kaislikossa.

        Tosimies sen sijaan keskittyy nahveron naisen kaatoon sillä aikaa kun pojat leikkivät erämiestä(=hahhah) pusikossa.

        idunpurijan vehkeet jää voikukka-aterian jälkeen lerpottamaan,kun tosi metsämies hoitelee oman eukkonsa lisäksi vielä piiperöidenkin akat!
        Ja tämä se vasta onkin tutkittua faktaa!


      • itujaprkele..
        siinä kirjoitti:

        idunpurijan vehkeet jää voikukka-aterian jälkeen lerpottamaan,kun tosi metsämies hoitelee oman eukkonsa lisäksi vielä piiperöidenkin akat!
        Ja tämä se vasta onkin tutkittua faktaa!

        metsänahvero hoitelee korkeintaan 9 kk:n päästä tosimiehen matkamuistoa vaipanvaihdossa ja uskoo neitseelliseen lisääntymiseen ja itsepölytykseen ja ihmettelee samalla mistäs jälkeläinen on noin komian ulkomuodon ja älykkyyden perinyt hehheh.

        Ja tosimies eikun kiertelee maakunnissa taas metsästyskautena...


      • Hirvi-Pekka
        itua.. kirjoitti:

        kiertelevätkin taloissa näin metsästysaikoina emäntiä viihdyttämässä ja kaatamassa.

        No, pääsehän maaseudun vaimoväki nauttimaan kerrankin elämästä ja tosimiehistä....

        nää saakelin piippari jotaki? Mun vaimo on synnyttäny mulle 12 lasta! Siis mulle! Ituhipeillä riittää siemeniä pelkästään nauriin ja retiisin viljelemiseen. Mulla riittää ituja ihmislapsen aikaan saamiseksi. Tämä siksi kun syön hirvenlihaa ja saan sitä kautta luonnon voimaa ja vitamiinia.

        Saatanan pellet on meillä ollut kahvia kerjäämässä jotta jaksaisivat olla hereillä. Hasa ja marhuana kuulemma nukuttaa nii kovasti. Nuo pellet ei edes uskalla liikkua ulkona ilman pilvihöyryä kun pelkäävät sutta. Asetta ne ei oo ikinä nähny.


      • ituilija..
        Hirvi-Pekka kirjoitti:

        nää saakelin piippari jotaki? Mun vaimo on synnyttäny mulle 12 lasta! Siis mulle! Ituhipeillä riittää siemeniä pelkästään nauriin ja retiisin viljelemiseen. Mulla riittää ituja ihmislapsen aikaan saamiseksi. Tämä siksi kun syön hirvenlihaa ja saan sitä kautta luonnon voimaa ja vitamiinia.

        Saatanan pellet on meillä ollut kahvia kerjäämässä jotta jaksaisivat olla hereillä. Hasa ja marhuana kuulemma nukuttaa nii kovasti. Nuo pellet ei edes uskalla liikkua ulkona ilman pilvihöyryä kun pelkäävät sutta. Asetta ne ei oo ikinä nähny.

        siis kysehän on ollut päiväkahviseurasta, tiedätkös mitä se semmonen tarkottaa?

        Lehtien palstoilla on näitä päiväkahviseuraa hakevia, voithan kysyä joltakin heiltä asiasta. Soita vaan rohkeasti johonkin ilmoituksen numeroon.

        Äläkä paljasta hölmöyttäsi sotkemalla hasat ja muut marhuanat asiaan.


      • Hirvi-Pekka
        ituilija.. kirjoitti:

        siis kysehän on ollut päiväkahviseurasta, tiedätkös mitä se semmonen tarkottaa?

        Lehtien palstoilla on näitä päiväkahviseuraa hakevia, voithan kysyä joltakin heiltä asiasta. Soita vaan rohkeasti johonkin ilmoituksen numeroon.

        Äläkä paljasta hölmöyttäsi sotkemalla hasat ja muut marhuanat asiaan.

        ituhiipparit vaan juovat kahvia päivät pitkät mammojen seurassa ja juoruavat ku akat. Miehet sen sijaan hankkivat tällä välin perheelleen saalista metsästä.


      • itutuppi..
        Hirvi-Pekka kirjoitti:

        ituhiipparit vaan juovat kahvia päivät pitkät mammojen seurassa ja juoruavat ku akat. Miehet sen sijaan hankkivat tällä välin perheelleen saalista metsästä.

        asian päälle.
        Hyvä.
        Jatka samaan malliin, niin kaikki ovat tyytyväisiä, etenkin vaimo...


      • Hirvi-Pekka
        itutuppi.. kirjoitti:

        asian päälle.
        Hyvä.
        Jatka samaan malliin, niin kaikki ovat tyytyväisiä, etenkin vaimo...

        Vaikka kuinka uhoat, niin retiisin voimalla ei mulukku seiso joten susta ei oo vaaraa siltä osin, oot siis pelkkä juoruämmä. Vaimo on tosiaanki tyytyväinen ku tuun kanki kovana lihavuorten kanssa kotia.


      • ituilija..
        Hirvi-Pekka kirjoitti:

        Vaikka kuinka uhoat, niin retiisin voimalla ei mulukku seiso joten susta ei oo vaaraa siltä osin, oot siis pelkkä juoruämmä. Vaimo on tosiaanki tyytyväinen ku tuun kanki kovana lihavuorten kanssa kotia.

        Se vaimosi tyytyväisyys perustuu sääliin, kun on kokemusta tosimiehestä.

        Muuten:
        Tarkoitatko sillä lihavuorella itseäsi??


      • Hirvi-Pekka
        ituilija.. kirjoitti:

        Se vaimosi tyytyväisyys perustuu sääliin, kun on kokemusta tosimiehestä.

        Muuten:
        Tarkoitatko sillä lihavuorella itseäsi??

        saalistani ja myöskin itseäni. Minä olen aika riskissä kunnossa, toisin sanoen kuin sinunkaltaisesi läskivuori joka vaan maleksii päivät pitkät juoruillen ja pullaa syöden. Massaa minussa siin on, mutta ei läskiä.


      • aika nöyrä
        ituilija.. kirjoitti:

        Se vaimosi tyytyväisyys perustuu sääliin, kun on kokemusta tosimiehestä.

        Muuten:
        Tarkoitatko sillä lihavuorella itseäsi??

        Itu-Pelle tämän Hirvi-Pekan kyykyttämisesi jäljiltä.


      • vitttun hinttti
        itua.. kirjoitti:

        kiertelevätkin taloissa näin metsästysaikoina emäntiä viihdyttämässä ja kaatamassa.

        No, pääsehän maaseudun vaimoväki nauttimaan kerrankin elämästä ja tosimiehistä....

        haistappas kukkanen kallis minä oon maanviljelijä ja metsästäjä ja omasta mielestä vaimo on saanu ihan minun omaa keppiä aika palajo :D


    • provo suden ystävältä

      Idioottimainen tyyli haisee läpi jo kilometrin päähän..
      Pysy omalla paltallasi!

    • selvästi kirjailijan kykyjä.

      Älä jätä kynttilääsi vakan alle, vaan kirjoita kirja. Täällä olet aivan väärällä foorumilla, mieluummin kirjoittelisit kirjallisuuden ystävien keskustelupalstoille.

    • MeatLoaf19

      >ja ihmettelee samalla mistäs jälkeläinen on noin komian ulkomuodon ja älykkyyden perinyt hehheh.<

      Ihmisen aivot alkoivat kasvaa ja ihminen erottui omaksi lajikseen apinoista sen jälkeen kun alkoi syödä LIHAA...
      LIHA sisälsi rittävästi proteiinia mahdollistamaan AIVOJEN KASVAMISEN.
      Eikä taida olla montaakaan kehonrakentajaa tai uheilijaa jotkä olisivat kasvis-syöjiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe