Kun tilaatte lehtiä kannattaa katsoa vertailuhinta. Lehdet halvalla (http://halvat.info/lehdet/lehdet-halvalla/) Halvat.info oppaassa on ainakin kivasti koottuna eri lehdet.
Minulle on monesti käynyt niin että lehtikauppias on tarjonnut lehdet kalliimmalla ja olisin säästänyt ainakin 10-20 euroa. Harmittaa vaan vähän jälkeenpäin vaikka olenkin pari kertaa onnistunut vaihtamaan tilaukseni halvempaan nettitilaukseen.
Lehtitarjoukset
3
1901
Vastaukset 3
- Milla82.
Voi kun olisin aiemmin tajunnut katsoa lehdet tuolta http://halvat.info/lehdet/lehdet-halvalla/ . Tilasin justiin viikonloppuna Cosmon paljo kalliimmalla. Pitää katsoa jos suostuisivat vaihtamaan, jos tilaan molemmista :) Säästöä tulis melkein neljännes..
- mainos vastata omaan viesti...
vähän liian läpinäkyvää piilomainontaa. pistä mainokset googleen.
- jo kauan
tehnyt siten, että tilannut ensin hyvän tarjouksen perusteella ja sitten kun jakso tullut päätökseen ja tullut normaali lasku, niin olen laittanut s-postia, että peruutan lehden jos ei parempaa tarjousta. Samana päivänä tulee uusi tarjous. Yleensä hinta puolet siitä, mikä oli lasku.En tilaa normaalihintalla ikinä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001923
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391303Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i1271068Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29953S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant33870Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41838KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi16778Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul36764- 72761
Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁68730