Toivottelen

terristi

hyvää alkanutta syksyä kaikille palstalaisille nimeen, ikään, sukupuoleen ja rekisteröimättömyyteen ja/tai rekisteröitymiseen katsomatta.

Olen juuri äsken lähettänyt ylläpidolle ilmoituksen jotta jätän nämä palstan valvojan hommat. Oma työ on niin epäsäännöllisen säännöllistä ja nyt vielä omaa elämää varjostaa sairastumiseni.

Kiitos kaikesta, niin hyvästä kuin pahasta, ehkä joskus jossain tavataan, kuka tietää ;)

13

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle ja perheellesi. minä puolestani kiitän sinua asiallisuudestasi tällä palstalla.
      tehtävä ei varmaan ole ollut helppo ja vaatii aikaa paljonkin. hieno juttu sinulta että luovut siitä etkä jatka tehtävää ja käy palstalla kerran kuukaudessa niinkuin näyttää joillakin palstoilla olevan.
      mukavaa syksyä ja kiitos vielä kerran.

• Toivon että sairautesi ei ole mitään vakavaa.
      Paranemisia ja hyvää alkanutta syksyä.

• Oikein hyvää syksyn jatkoa sinulle, ja voimia vaikeuksien keskelle. Ja paranemista!

Kiitos hyvin hoidetusta palstanvalvonnasta! :)

• Kiitos aikasi uhraamisesta tuossa "koiranvirassa" ja hyviä jatkoja myös sinulle :)

• ex_sakuli

Ei hyvästi vaan näkemisiin :-D

Ymmärrän erittäin hyvin ettei jaksa tälläisen palstan valvojana!

Vaatii paljon rohkeutta ja uskallusta oilla tälläisen lauman vartijana joista osa ei osaa kuin epäasiallisuuksia!

Hyvää ja antoisaa jatkoa elämääsi, sinä paranet usko vain siihen :-)

• palstalaiset.

Poistit hyvin asiattomuuksia. Tunnet palstan kiusaajat, pyytäisimme heille bannia läksiäislahjana.

• Virtuaalikoneistaja

syksyä ja hyvää jatkoa.

• Telpet

hyvää jatkoa elämääsi ja perheellesi. Paranemisia sinulle.

• samoin sinulle ja toivottavasti ei ole mistään vakavasta sairaudesta kyse,paranemisia:)

• manta-elviira

...Hyvää syksyä sullekin. Suokoot osaltaan sekin kuulaita värikylläisiä pilkahduksia sairautesi nujertamiseen!

• Palsta-Artisti

sinulle hyvin hoidetusta sefun työstäsi täällä. Hyvät jatkot ja jaksamista!

• hyvää syksyä sinulle! :)

Ymmärrän hyvin päätöksesi. Ei aika vaan kaikkeen riitä, vaikka miten haluais. Ja aikansa kutakin. :)
      On sulla ollut pitelemistä meissä (toivottavasti joskus naurussakin!). Kiitos, että jaksoit! =)

Kaikkea hyvää jatkossa sulle ja perheellesi!

• Ärrieri

toivottavasti paranet pian :(
      Miusta olit ihan hyvä sefu,ei valittamista :)
      Aiotko enää kirjoitella ollenkaan?Se on harmi jos poistut kokonaan.
      Mukavaa syksynjatkoa myös sinne ja koiruuksille rapsutuksia!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      69
      3114
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      45
      3003
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2331
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      341
      1980
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1749
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1565
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      11
      1408
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1237
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1156
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1106
    Aihe