Osaisko joku kertoa saisinko funktion nimeen juoksevan luvun, tällä tavalla?:
function tee(jotakin)
{
liirumlaarumia
}
function tee1(jotakin)
{
liirumlaarumiaaaa
}
function tee2(jotakin)
{
liirumlaarumia taas...
}
funktion nimeen juokseva luku?
4
513
Vastaukset 4
- teuro
Kerrotko vielä miksi moinen pitäisi tehdä? Tämä tieto voisi poikia edes kohtuullisen hyvän ratkaisun, koska noin et halua sitä tehdä usko pois.
- js-aloittelija
kutsun samaa funktiota useaan kertaan koodissani, jonka myötä se ei toimi. Jos kutsun vaan kerran, homma toimii...
Eli jos mulla olisi 5 eri funktiota, joissa kuitenkin sama toteutus, homma toimisi. - ..nyt ole..
js-aloittelija kirjoitti:
kutsun samaa funktiota useaan kertaan koodissani, jonka myötä se ei toimi. Jos kutsun vaan kerran, homma toimii...
Eli jos mulla olisi 5 eri funktiota, joissa kuitenkin sama toteutus, homma toimisi...tarkoituskin toimia aina kun sitä kutsutaan, vaikka sitten kutsuttaisi miten monta kertaa. Siksihän ne juuri niin käteviä ovatkin.
- teuro
js-aloittelija kirjoitti:
Eli jos mulla olisi 5 eri funktiota, joissa kuitenkin sama toteutus, homma toimisi.Niin siis annas nyt koodia näytille mitä olet oikein puuhaamassa, koska voin jo nyt sanoa, että olet pahasti koodaamassa itseäsi pahaan umpikujaan. 5 funktiota on varmaankin aika helppo koodata, mutta entäs jos tulee tarvetta 6 / 200 / 1600 funktiokutsulle?
Aina on sallittua kutsua funktiota, myös javascriptissä. Esimerkiksi näin:
function tee(jotakin){
diipadaapa;
}
for(a = 0; a < 1600; a ){
tee(16);
}
Tämä toimii takuulla, kunhan kirjoitat tuolle funktiolle sisällön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483