666

Kössönöm

666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666

Pelottaako nyt hihuja ihan hirveästi? Tänäänkin on tullut kyllä niin kummallista kommenttia tuosta "pedon merkistä", että ei voi kuin ihmetellä.

13

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petosi

      jakselee? Karkki meinaan.

      • Kössönöm

        Katseli sylissäni 5 kulmaa kosmologiaan silmä tarkkana.

        Enemmän se kyllä tykkää katsella luonto-ohjelmia, kuin tuollaista fundeerausta siitä, mitä saattaa tapahtua muutaman sadan miljoonan vuoden päästä.


      • olla
        Kössönöm kirjoitti:

        Katseli sylissäni 5 kulmaa kosmologiaan silmä tarkkana.

        Enemmän se kyllä tykkää katsella luonto-ohjelmia, kuin tuollaista fundeerausta siitä, mitä saattaa tapahtua muutaman sadan miljoonan vuoden päästä.

        fiksu kissa. Minunkin kissani oli sylissä viihtyvä. Se tykkäsi lähinnä urheilu-ohjelmista jossa sen huomio kiiinnittyi palloon. Palloja ja langanpätkiä se jahtasi.

        Joskus kiinnitin virvelin siimaan kamman ja heiluttelin sitä kissani edessä. Se luuli sitä linnuksi ja alkoi heti vaanimaan. Päästeli samalla suustaan erikoisia äänteitä.

        Kammoista se tykkäsi muutenkin.

        Minä pidin kissani vapaana vaikka se onkin asetusten vastaista. Se nukkui aina kesällä puutarhassani, karvapalleroinen.

        Nyt se nukkuu siellä mullan alla syvää unta. Harmi, olisin halunnut pitää sen pitempään.


      • Kössönöm
        olla kirjoitti:

        fiksu kissa. Minunkin kissani oli sylissä viihtyvä. Se tykkäsi lähinnä urheilu-ohjelmista jossa sen huomio kiiinnittyi palloon. Palloja ja langanpätkiä se jahtasi.

        Joskus kiinnitin virvelin siimaan kamman ja heiluttelin sitä kissani edessä. Se luuli sitä linnuksi ja alkoi heti vaanimaan. Päästeli samalla suustaan erikoisia äänteitä.

        Kammoista se tykkäsi muutenkin.

        Minä pidin kissani vapaana vaikka se onkin asetusten vastaista. Se nukkui aina kesällä puutarhassani, karvapalleroinen.

        Nyt se nukkuu siellä mullan alla syvää unta. Harmi, olisin halunnut pitää sen pitempään.

        joutua luopumaan lemmikistä. Mutta edessä se joskus on, jos ei itse satu kuolemaan ennen.

        Kun Karkki näkee ison linnun, niin se sanoo käkäkäkä. Pikkulinnuista se ei välitä mitään. Joo, luonto-ohjelmia tämä tykkää katsoa. Viimeksi se nökötti olohuoneen pöydällä koko Avaran luonnon ajan ja katseli tarkkaavaisesti, josko saisi haukasta itselleen aamiaista. Hölmöhän se on, mutta herttainen hölmö.


    • Kaikki muistavat miten oli mukava koulussa ruotsin tunnilla. Eikö se numero kuusi ole sex.
      Kuusijuhla= Sexkarneval.

      Kahvia on keitetty ja kuusi kuppia, mikäs tässä.
      Peto esiin....

      • sen pedon esiin tolla reseptillä? "Kahvia on keitetty ja kuusi kuppia, mikäs tässä.
        Peto esiin.... "

        Kamaan, eiks siihen tarvita vähän toisenlaiset keitokset?


      • Teotwawki kirjoitti:

        sen pedon esiin tolla reseptillä? "Kahvia on keitetty ja kuusi kuppia, mikäs tässä.
        Peto esiin.... "

        Kamaan, eiks siihen tarvita vähän toisenlaiset keitokset?

        ..oikeasti..mulla on sentään Juhlamokkaa.
        Sitä paitsi, aamulla nukuin pommiin ja näytin petolinnun perseeltä. Kyllä sitä nyt odotellaan sitä petoa vaan näillä välineillä. Pullaa kyllä tekisi mieli. ;-D


      • Tarkastaja.X kirjoitti:

        ..oikeasti..mulla on sentään Juhlamokkaa.
        Sitä paitsi, aamulla nukuin pommiin ja näytin petolinnun perseeltä. Kyllä sitä nyt odotellaan sitä petoa vaan näillä välineillä. Pullaa kyllä tekisi mieli. ;-D

        tuskin sinä enää näytätä petolinnun perseeltä. No, kun se pullapeto tulee kylään sinä kai katoat täältä palstalta, ainakin pullan maistelun ajaksi?:-D)


      • Teotwawki kirjoitti:

        tuskin sinä enää näytätä petolinnun perseeltä. No, kun se pullapeto tulee kylään sinä kai katoat täältä palstalta, ainakin pullan maistelun ajaksi?:-D)

        Kyllä syön pullaa ja jos taikinapeto iskee, voin syödä sen siinä samalla. On se kauheaa, miten pullataikina voi maistua HYVÄLLE..nam. Röyh. Anteeksi.


      • Tarkastaja.X kirjoitti:

        Kyllä syön pullaa ja jos taikinapeto iskee, voin syödä sen siinä samalla. On se kauheaa, miten pullataikina voi maistua HYVÄLLE..nam. Röyh. Anteeksi.

        meillä on vain yksi elämä. Hitto siitä pitää ottaa ilo irti....;-)


    • syntymäaikani. Miksi pelkäisin? :)))))))))))))))

      • Kössönöm

        mutta ne svenssonit ovat nyt sitten kauhuissaan, kun lapselle lykättiin numerot 0666 sotu-tunnukseen.


      • Kössönöm kirjoitti:

        mutta ne svenssonit ovat nyt sitten kauhuissaan, kun lapselle lykättiin numerot 0666 sotu-tunnukseen.

        tai muuten vain herkkähipiäisiä tuolla naapurissa. Keskittyisivät nyt siihen tärkeimpään eli vauvan hoitoon: rakkautta ja kuivaa ylle... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe