Anna on ehdolla MTV:n Europe Music Awards -gaalan parhaaksi suomalaiseksi artistiksi

järkihävinnytkaikilta

Anna on ehdolla MTV:n Europe Music Awards -gaalan parhaaksi suomalaiseksi artistiksi!

Anna on ehdolla MTV:n Europe Music Awards -gaalan parhaaksi suomalaiseksi artistiksi!Muut ehdokkaat ovat Children Of Bodom, Disco Ensemble, HIM ja Nightwish.


TÄSTÄ TULI PÄIVÄN NAURUT :D

Pitääkö tuo pikku pissis tunkea jokapaikkaan!?

En ymmärrä, että millä hemmetin perusteella Abröy on tungettu tuonne, kun muut ehdokkaat ovat Children Of Bodom, Disco Ensemble, HIM ja Nightwish. Nuo kaikki on bändit on tehnyt ITSE musiikkia monta monta monta vuotta!
Mutta Anna ei ole ''ollut artistina'' kuin vasta 2-vuotta. HUHHUHH!

11

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nytnauranhahhhh

      Mitä hemmettiä? :D

      Ei tuu tyttö saamaan palkintoa, Onneksi! :)

      ''Anna on ehdolla parhaaksi suomalaiseksi artistiksi''

      Tyttö joka ei tiedä vielä musiikkimaailmasta mitään, tyttö joka laulaa epäviereisesti,
      tyttö joka ei jaksa mennä keikoille, tyttö
      joka ei tee itse musiikkia, tyttö joka on
      todella huono idoli nuorille tytöille!

      Kannattaisi varmasti vähän miettiä, että keitä tuonne ehdolle laitetaan!

      Nyt kyllä hävettää Suomen puolesta.

      Se meni vielä jotenkin mun läpi, että Anna voitti sen vuodennaissolisti palkinnon, mutta jos Anna saa tuon palkinnon, niin se on kyllä jo hauskuuden huippu!

      Nyt täytyy kyllä Anna fanien olla aktiivisia, että Anna tulisi tuon voittamaan, musta tuntuu että pikku Anna taitaa olla nyt liian kovassa seurassa, ja aivan väärässä ''kilpailussa/kategoriassa''.

      Olisin ymmärtänyt sen, jos Anna olisi ollut ehdolla Suomen surkeimmaksi artistiksi, mutta minun mielestä Annaa ei voi edes sanoa artistiksi, koska eihän tyttönen jaksa edes keikoillensa mennä.

      • Kumma että pitää se kertoa

        Ihme juttu, että tämä pitää selittää uudelleen ja uudelleen ymmärtämättömille.

        "Vuoden artisti"-tyyppiset palkinnot eivät ole koskaan edellyttäneet, että artisti olisi itse säveltänyt musiikkinsa. Niinpä Anna on täysin kelvollinen ehdokas siinä mielessäkin.

        Jokainen artisti joutuu joskus perumaan keikkojaan. Keikat on sovittu usein jo kuukausia etukäteen, joten aina tulee tilanteita, jotka estävät keikan. Tulee sairauksia tai voittamattomia levytyskiireitä.

        Anna tekee kovasti työtä. Hattua nostan hänelle siitä, että on tuottanut niin paljon hyvää mieltä laulullaan ja iloisella luonteellaan.


      • joten tuskin
        Kumma että pitää se kertoa kirjoitti:

        Ihme juttu, että tämä pitää selittää uudelleen ja uudelleen ymmärtämättömille.

        "Vuoden artisti"-tyyppiset palkinnot eivät ole koskaan edellyttäneet, että artisti olisi itse säveltänyt musiikkinsa. Niinpä Anna on täysin kelvollinen ehdokas siinä mielessäkin.

        Jokainen artisti joutuu joskus perumaan keikkojaan. Keikat on sovittu usein jo kuukausia etukäteen, joten aina tulee tilanteita, jotka estävät keikan. Tulee sairauksia tai voittamattomia levytyskiireitä.

        Anna tekee kovasti työtä. Hattua nostan hänelle siitä, että on tuottanut niin paljon hyvää mieltä laulullaan ja iloisella luonteellaan.

        pääsee edustamaan. Lisäksi muutkin pääsevät äänestämään, joten vielä pienemmät mahdollisuudet.


    • Anna voittaa!

      Nakertaako noin kovasti? :D
      Kiitos nauruista, katkeruutesi on huvittavaa.

      • tajuutko

        ollenkaan, et tuolla voi äänestää kaikki muutkin kuin suomalaiset? Ei ole mahdollisuuksia. Vaikka niin toivoisinkin.


      • tulee ulkomaiden

        listoihin ja menestymisiin. Eli kuka hullu uskoo, että Anna muka pääsisi. Jos tää olisi järjestetty juttu, niin ehkä sitten.

        Annetaan hänen kasvaa vielä ihmisenä ja artistina vielä 2-4 vuotta, niin eiköhän silloin jo ymmärtäisi asioita enemmän. Ja pari epäonnistunutta tekelettä tullut vastaan.

        Ei Anna ole vielä valmis median, erityisesti paparazien pyöritykseen, jos pääsee Suomen ulkopuolelle esiintymään.


    • kuin Ari Koivunen

      oli viime vuonna ehdolla :D Naurettavuuden huippu se oli, koska eihän pikkumies ollut edes lauleskellut paljon silloin. Ja varsinkaan tehnyt musiikkia.

      • edustaa.

        Sekin vaikutti ja varmaan Arin asennekin puree paremmin, kuin Annan pinnallisuus.


    • ehdokkaana,

      ei tietenkään ole Annan "syy". Olisikin mielenkiintoista
      tietää kuka (ketkä) valinnan ovat tehneet ja millä perusteilla?

      • Menestystä kilpaan

        Hyvin ansaittu saavutus tuo ehdokkuus. Mihin Anna vielä yltääkään tämän vuoden aikana. Kiva seurata hänen menestymistään. Hyvä Anna!


      • eteen päin,
        Menestystä kilpaan kirjoitti:

        Hyvin ansaittu saavutus tuo ehdokkuus. Mihin Anna vielä yltääkään tämän vuoden aikana. Kiva seurata hänen menestymistään. Hyvä Anna!

        pikkaisen hirvittää, että pysyykö hän kyydissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      276
      6336
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      139
      4891
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2162
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1502
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1128
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      939
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe