Täytyy kyllä nauraa sille, joka laittaa artistit ehdolle. Aivan viimeisenä pistäisin Annan voittamaan ja esiintymään MTV EMA gaalaan, minkä näytetään kansainvälisesti ja itse gaalassa on monia kansainvälisiä tähtiä, että Anna jää helposti niiden varjoon!
TASO ON ERITTÄIN ALHAINEN TÄNÄ VUONNA SIINÄ KATEGORIASSA!!!
Noo.. onpahan vaihtelua nimittäin: hirviöstä/huonomaineisesta bändistä kaunottareen/ihq artistiin.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/707861?mtv
Best Finnish Act ehdokas?
MTV gaalassa.
2
276
Vastaukset
- vähäsen.
Taso on kyllä korkea, mutta jo Annan mukanaolo tiputtaa äänestyksen tasoa. Onneksi Annaa ei tunneta ulkomailla, joten aika epätodennäköistä, että pikku tyttö pääsee heilumaan.
- pakko nauraa
Siis oikeesti. Nightwish, COB, HIM ja....................Anna. Sallikaa mun nauraa oikeesti. Ihan hävettää. No onneksi ei ole pelkoa, että Anna edustamaan pääsee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069