Hevostallin Salaisuus-peliin apua!

--Panda--

Olen pelannut Hevostaliin Salaisuus peliä.. Se kaveri sanoi tuovansa hevosensa sinne mutta ei ole tuonut vielä??

Pitääkö maasto ratsastukseen saada paras tulos että pääsee kisailemaan :o MIten sen muka pääsee kun juuri ja juuri pääsin siinä kolmannelle sijalle..

14

1219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenna.....

      Ensin sinun on koulutettava hevosesi taidot täyteen!
      Eli pelaa esteratsastusta hevonen oppii hyppäämään,
      sitä kouluratsastus ohjelmaa(?tms)hevonen oppii kääntymään paremmin ja maastoa niin hevosesi tulee nopeammaksi!

      Sitten sinun on mentävä uni läpi(eli menet nukkumana huoneeseesi) ja pelaat unen läpi, eli seuraat valo palloa hevosella jäämättä kiinni..

      Siten puhuttava muutaman kanssa ja pääset kisailemaan!

      Onnea peliin :)

      • jhg

        Tiiäkkö miten pääsis koulukisoihi?


      • JÖhannnA

        Vähän olen ollut tyhmä, kun en ollut tajunnut, että siinä pelissä pitää unessakin pelata... mä ajattelin kai, että se on vaan uni..


    • Nimetön

      Nniiin.. öömm.. et, jjeep/ joo..niin, et aina, kun menee, sitä maastohommelia, niin se nopeutuu aina.. kun se hevonen harjoittaituu.. ( peeäs.. siinä, on muuten pari pientä ''oikotietäkin''

      • 0

        miten pääsen sen toisen unipelin läpi???? sen jossa se on riippumatossa??
        se tuntuu mahottomalta ku yhessä vaiheessa näyttö pimenee kokonaan.oon poistanu värisuodattimenki.


      • Help4
        0 kirjoitti:

        miten pääsen sen toisen unipelin läpi???? sen jossa se on riippumatossa??
        se tuntuu mahottomalta ku yhessä vaiheessa näyttö pimenee kokonaan.oon poistanu värisuodattimenki.

        ...kannattaisi kokeilla oikoreittejä unessa. Itse ainakin oikaisin puiden välistä ja ohitin esteitä. Kannattaa kiinnittää huomiota valon suuntaan. Silloin vaikka ns. kuolisitkin niin tietäisit mihin suuntaan täytyy kääntyä missäkin vaiheessa. Näin minä pääsin sen unen läpi, pari kertaa jouduin oikein hidastamaan, koska menin valon ohitse.


    • Apuaa

      Nii mutta miten sinne nukkumaan pääsee,kun siinä on aina se kysymysmerkki siis siinä sängyn vieressä

      • Vastaus sinulle

        Sun pitää suorittaa kaikki harjoitukset siis este, maasto/nopeus ja koulu. Itellä on ollu jo taukoa pelaamisesta että en oo varma. Mutta jos toi ^ ei toimi niin sun pitää saada niistä kaikista paras aika/piste määrä.


    • Help me

      oon päässy sen 3 tason esteet mut siihe ei tuu sitä v:tä vaiks oon suorittanu sen...

    • Ärrrr

      Miten niistä isoista kisoista pääsee läpi?? Oon jo kouluttan hevosen kokonaan ja näin o.o en vaan pääse sitä läpi, vaikka tulee nollan rata ja oon menny niit sillee oikoreittei pitkinkin, mut ei vaa mene..

    • Petrawwww

      Antakaa linkki !"

    • Kokenut pelaaja

      Peli on todella hankala varsinki loppukisat. Niissä loppukisoissa ei saa tulla yhtään virhettä itellä meni jotain kolme tuntia päästä läpi... ja siinä riippumatto hommassa ku se näyttää sen unen sun pitää painaa/ muistaa se koska sitten sää joidut ite tekeen sen siellä aitauksessa joka on riippumaton vieressä. Kaupan vasemmalla puolellakin on ihmisiä kannattaa/pitää käydä puhumassa niille ja jos kartassa jossain kolmessa niistä kuvakkaista vilkkuu niin sinne pitää mennä. Ja kisoja on vain se yksi estekisa. Ja välillä tulee sellaisia kohtia joissa puhutaan niissä kohdissa pitäs näkyy sellanen "animaatio" mutta mulla ei näy... Harmi. :/ Mulla ainakin pelissä on aika huono grafiikka. Ja kannattaa käydä tekeen tallityöt koska jos ei tee niitä hevonen on tosi huonona eikä juokse täyttä. Myös kaupasta saatavat tuotteet helpottavat kai?? Ennen kisoja kannattaa kouluttaa tosi hyvin tuo este osuus ja koulu osuus. Se helpottaa huomattavasti.

    • hä????

      mulla vilkkuu se kartano mut siel ei oo mitää

    • Apuaaaaaaaaaaaa!!!!!

      Mä oon siin kohas ku se puhu karlon kaa mitä pitää tehä seuraavaks???????????????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe