Kiihkoevo auttaa osaltaan McCain/Palin voittoon!

Evoluutin Paluu Maanpinnalle

http://www.uncommondescent.com/intelligent-design/a-big-thank-you-for-pz-myers-attaboy-paul/

Sarah Palin on luultavasti itsensä Jeesuksen lähettämä pelastamaan USA:n nuoret siltä, että he lankeaisivat sellaisiin syhteihin kuten esiaviollinen seksi, abortit, homoseksuaalisuus, porno ja evoluutiousko.

Varmat äänestäjät ovat selvästi kallistuneet McCain:n puoleen, Obamaa kannattavat ateisti-hipit eivät juuri uurnille jaksa, sillä sekin maistuisi liikaa työnteolta.

Ja kuin pisteenä i:n päälle vaahtosuu-evolutionistikin omalta osaltaan teki karhunpalvelusta Obamalle. Obamalle, joka kannattaa sellaisia vääryyksiä kuten abortti.

Kiitos Jeesus, KIITOS!!!

13

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evoluutin Paluu Maanpinnalle

      Kaikenmaailman hipit olivat osaltaan aikanaan levittämässä sellaisia lopunajan turmeluksia kuten "vapaamielinen" seksi. Nyt he uskovat Obaman voittoon, mutta Totuus iskee heidän kasvoilleen kuin märkä rätti.

      Sama porukka uskoo evoon, mutta aikanaan Totuus selviää heille tästäkin asiasta. Todella toivon, että mahdollisimman monen silmät avautuisivat jo tässä ajassa, sillä kerran heidänkin on seistävä tuomiolla edessä Hänen, jonka kautta maailma aikanaan luotiin sangen hyväksi, kunnes ihminen kapinallaan sai mitä halusi, kärsimystä ja kuolemaa maailmaan.

      • nyt mitä aikakautta?

        Jorinoistasi luulisi että olemme pimeallä keskiajalla... Eikä sivistyneellä aikakaudella.. etiikka, mitä se on.. toivottavasti se pian dementisoituva vaari ei voita...


      • Liberaalissa Kaliforniassa on löydetty niin paljon totuuksia, että sinne on satanut monta Nobelin palkintoa. Niitä ei satele fundamentalistien Texasiin eikä Iraniin koska he
        eivät sokeudessaan , vihassaan ja sotahulluudessaan koskaan näe totuutta silmiin..


      • Evoluutin Paluu Maanpinnalle
        MrKAT kirjoitti:

        Liberaalissa Kaliforniassa on löydetty niin paljon totuuksia, että sinne on satanut monta Nobelin palkintoa. Niitä ei satele fundamentalistien Texasiin eikä Iraniin koska he
        eivät sokeudessaan , vihassaan ja sotahulluudessaan koskaan näe totuutta silmiin..

        En moiti sinua siitä, että sinulla ei ole ergoditeoriaa koskevaa väitöskirjaa.

        Sitä en luultavasti koskaan lakkaa nauramasta, että kommenteillasi osoitit, että et edes tiennyt ergoditeorian tärkeää yhteyttä termodynamiikkaan.

        No, kehtaatkos kertoa keskimääräisen kurssiarvo-sanasi???

        Viha-puheesi olivat mauttomuuden huippu! Mitä vihaa on siinä, kun asettaa lapsen oikeuden elämään oman mukavuutensa edelle, ja siksi ei hyväksy aborttia???


      • Evoluutin Paluu Maanpinnalle
        MrKAT kirjoitti:

        Liberaalissa Kaliforniassa on löydetty niin paljon totuuksia, että sinne on satanut monta Nobelin palkintoa. Niitä ei satele fundamentalistien Texasiin eikä Iraniin koska he
        eivät sokeudessaan , vihassaan ja sotahulluudessaan koskaan näe totuutta silmiin..

        En moiti sinua siitä, että sinulla ei ole ergoditeoriaa koskevaa väitöskirjaa.

        Sitä en luultavasti koskaan lakkaa nauramasta, että kommenteillasi osoitit, että et edes tiennyt ergoditeorian tärkeää yhteyttä termodynamiikkaan.

        No, kehtaatkos kertoa keskimääräisen kurssiarvo-sanasi????



        Viha-puheesi olivat mauttomuuden huippu! Mitä vihaa on siinä, kun asettaa lapsen oikeuden elämään oman mukavuutensa edelle, ja siksi ei hyväksy aborttia???


      • MrKAT kirjoitti:

        Liberaalissa Kaliforniassa on löydetty niin paljon totuuksia, että sinne on satanut monta Nobelin palkintoa. Niitä ei satele fundamentalistien Texasiin eikä Iraniin koska he
        eivät sokeudessaan , vihassaan ja sotahulluudessaan koskaan näe totuutta silmiin..

        Kreationistit keskittyvät vain taivaallisiin kidutuksiin ja maanpäällisten NATOn kidutuskeskuksien (Guantanomo, Syyria, Puola) perustamiseen joilla he yrittävät onkia totuutta esiin natsien gestapo-menetelmillä.
        Mutta siinä he ovat iskeneet sormensa eettiseen yököttävään sontaan joka lähettää viestin yli kristikunnan;

        Karttakaa näitä kidutukselle ja ulosteelle haisevia evoluution ja kasvihuoneen kieltäviä ahneita ja iljettäviä kreationisteja jotka väittävät Jumalan asialla olevansa.


      • MrKAT kirjoitti:

        Kreationistit keskittyvät vain taivaallisiin kidutuksiin ja maanpäällisten NATOn kidutuskeskuksien (Guantanomo, Syyria, Puola) perustamiseen joilla he yrittävät onkia totuutta esiin natsien gestapo-menetelmillä.
        Mutta siinä he ovat iskeneet sormensa eettiseen yököttävään sontaan joka lähettää viestin yli kristikunnan;

        Karttakaa näitä kidutukselle ja ulosteelle haisevia evoluution ja kasvihuoneen kieltäviä ahneita ja iljettäviä kreationisteja jotka väittävät Jumalan asialla olevansa.

        http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/KauhuA.html


        15. "Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
        16. Heidän hedelmistään te tunnette heidät"

        -Matt 7.


      • vanha-kissa
        Evoluutin Paluu Maanpinnalle kirjoitti:

        En moiti sinua siitä, että sinulla ei ole ergoditeoriaa koskevaa väitöskirjaa.

        Sitä en luultavasti koskaan lakkaa nauramasta, että kommenteillasi osoitit, että et edes tiennyt ergoditeorian tärkeää yhteyttä termodynamiikkaan.

        No, kehtaatkos kertoa keskimääräisen kurssiarvo-sanasi???

        Viha-puheesi olivat mauttomuuden huippu! Mitä vihaa on siinä, kun asettaa lapsen oikeuden elämään oman mukavuutensa edelle, ja siksi ei hyväksy aborttia???

        "En moiti sinua siitä, että sinulla ei ole ergoditeoriaa koskevaa väitöskirjaa."

        Kun kerran nostit tämän asian taas kerran esiin, niin kerropa nyt mitä ergoditeoriaa sovelletaan termodynamiikassa?

        Epäilen, että olet vain jostain bongannut hienon termin ja käytät sitä sen paremmin sisäistämättä ko. teorian sisältöä, sovellusaluetta ja mahdollisia tuloksia.


      • Evoluutin Paluu Maanpinnalle
        MrKAT kirjoitti:

        Kreationistit keskittyvät vain taivaallisiin kidutuksiin ja maanpäällisten NATOn kidutuskeskuksien (Guantanomo, Syyria, Puola) perustamiseen joilla he yrittävät onkia totuutta esiin natsien gestapo-menetelmillä.
        Mutta siinä he ovat iskeneet sormensa eettiseen yököttävään sontaan joka lähettää viestin yli kristikunnan;

        Karttakaa näitä kidutukselle ja ulosteelle haisevia evoluution ja kasvihuoneen kieltäviä ahneita ja iljettäviä kreationisteja jotka väittävät Jumalan asialla olevansa.

        Voi, voi, kun Tikkasta kovasti tuntuvat vaivaavan nämä ateistihippien väärentämät, vääristelemät ja suurentelemat pikkujutut. Pääasia, että niitä voi yrittää käyttää raamatullisen kristinuskon mustamaalaamiseen.

        Sinunlaistesi kaksinaismoralismi on nähty, ja yksi sen karkeimpia ilmenemismuotoja on se, että muslimien harjoittamista lukuisista vääryyksistä ette ole tippaakaan huolissanne.
        Olette suu vaahdossa valittamassa, jos joku lähimmäistensä parasta ajatteleva kristitty kertoo, että homouden harjoittaminen on Raamatun mukaan synti, mutta siihenkin on muutos tarjolla Jeesuksen Kristuksen kautta.

        Sensijaan olette hipihiljaa, vaikka muslimit ajattelevat homoudesta ja sen "hoito"keinoista niin, kuin tämän tekstin loppuosassa on kuvattu

        http://www.halla-aho.com/scripta/islamin_yleisesta_ja_erityisesta_suvaitsevaisuudesta.html

        Mistä moinen naurettava kaksinaismoralismisi???

        Uskallatko viimein kertoa keskimääräisen kurssi-arvosanasi???


      • Turkana
        Evoluutin Paluu Maanpinnalle kirjoitti:

        Voi, voi, kun Tikkasta kovasti tuntuvat vaivaavan nämä ateistihippien väärentämät, vääristelemät ja suurentelemat pikkujutut. Pääasia, että niitä voi yrittää käyttää raamatullisen kristinuskon mustamaalaamiseen.

        Sinunlaistesi kaksinaismoralismi on nähty, ja yksi sen karkeimpia ilmenemismuotoja on se, että muslimien harjoittamista lukuisista vääryyksistä ette ole tippaakaan huolissanne.
        Olette suu vaahdossa valittamassa, jos joku lähimmäistensä parasta ajatteleva kristitty kertoo, että homouden harjoittaminen on Raamatun mukaan synti, mutta siihenkin on muutos tarjolla Jeesuksen Kristuksen kautta.

        Sensijaan olette hipihiljaa, vaikka muslimit ajattelevat homoudesta ja sen "hoito"keinoista niin, kuin tämän tekstin loppuosassa on kuvattu

        http://www.halla-aho.com/scripta/islamin_yleisesta_ja_erityisesta_suvaitsevaisuudesta.html

        Mistä moinen naurettava kaksinaismoralismisi???

        Uskallatko viimein kertoa keskimääräisen kurssi-arvosanasi???

        ""Uskallatko viimein kertoa keskimääräisen kurssi-arvosanasi???""

        että toilailija on saanut jonkin tentin läpi hyvällä arvosanalla ja nyt puhkuu kiukusta, kun kukaan ei kysy tai ole lainkaan kiinostunut hänen arvosanoistaan. Ei, älä kerro niitä vieläkään, vaan kasvata itsellesi hieman itsetuntoa, ettei sitä tarvitse tältä palstalta hakea.


      • Mr.K.A.T.
        Evoluutin Paluu Maanpinnalle kirjoitti:

        Voi, voi, kun Tikkasta kovasti tuntuvat vaivaavan nämä ateistihippien väärentämät, vääristelemät ja suurentelemat pikkujutut. Pääasia, että niitä voi yrittää käyttää raamatullisen kristinuskon mustamaalaamiseen.

        Sinunlaistesi kaksinaismoralismi on nähty, ja yksi sen karkeimpia ilmenemismuotoja on se, että muslimien harjoittamista lukuisista vääryyksistä ette ole tippaakaan huolissanne.
        Olette suu vaahdossa valittamassa, jos joku lähimmäistensä parasta ajatteleva kristitty kertoo, että homouden harjoittaminen on Raamatun mukaan synti, mutta siihenkin on muutos tarjolla Jeesuksen Kristuksen kautta.

        Sensijaan olette hipihiljaa, vaikka muslimit ajattelevat homoudesta ja sen "hoito"keinoista niin, kuin tämän tekstin loppuosassa on kuvattu

        http://www.halla-aho.com/scripta/islamin_yleisesta_ja_erityisesta_suvaitsevaisuudesta.html

        Mistä moinen naurettava kaksinaismoralismisi???

        Uskallatko viimein kertoa keskimääräisen kurssi-arvosanasi???

        "Tuomitsen kaikki kansanmurhat ja kidutukset - sekä menneet - että tulevat."
        ____________________
        allekirjoitus


        Ja koska et uskalla sitä tehdä (omatuntosi sanoo tietyistä Herran töistäkin että oli väärin muttet uskalla allekirjoittaa..), niin olet moralistia leikkivä kaksinaamainen Janus-lammas joka ei edes nimimerkin suojasta uskalla ottaa mitään vastuuta ihmiskunnasta..


      • Salccari
        Evoluutin Paluu Maanpinnalle kirjoitti:

        Voi, voi, kun Tikkasta kovasti tuntuvat vaivaavan nämä ateistihippien väärentämät, vääristelemät ja suurentelemat pikkujutut. Pääasia, että niitä voi yrittää käyttää raamatullisen kristinuskon mustamaalaamiseen.

        Sinunlaistesi kaksinaismoralismi on nähty, ja yksi sen karkeimpia ilmenemismuotoja on se, että muslimien harjoittamista lukuisista vääryyksistä ette ole tippaakaan huolissanne.
        Olette suu vaahdossa valittamassa, jos joku lähimmäistensä parasta ajatteleva kristitty kertoo, että homouden harjoittaminen on Raamatun mukaan synti, mutta siihenkin on muutos tarjolla Jeesuksen Kristuksen kautta.

        Sensijaan olette hipihiljaa, vaikka muslimit ajattelevat homoudesta ja sen "hoito"keinoista niin, kuin tämän tekstin loppuosassa on kuvattu

        http://www.halla-aho.com/scripta/islamin_yleisesta_ja_erityisesta_suvaitsevaisuudesta.html

        Mistä moinen naurettava kaksinaismoralismisi???

        Uskallatko viimein kertoa keskimääräisen kurssi-arvosanasi???

        Kurssiarvosana, ei kurssi-arvosana.


    • .........

      "esiaviollinen seksi"

      Melkein olisi voinut aloittaa lähettämisen ihan omista jälkeläisistään. Mikäs siinä, julistetaan vaan pidättymistä ja sitä ettei ehkäisyvälineet toimi ja seurataan mitä tapahtuu. Itseasiassa onhan se tullut jo testattua jenkeissä; teiniraskaudet lisääntyy huomattavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe