Olen vähän alle 30v ja kaipaisin ystäviä ja vertasistukea tähän helvetilliseen sairauteen joka on kestänyt jo toista kymmentä vuotta.
Vastaukset 1
- 18bulimitikko
Oijei kukaan ei ole vastanu tähän :( itse löysin nyt tämän ja ajattelen samoin! Tai oikeastaan olen siinä pisteessä, että tarvittaisi enään yksi konkreettinen teko: lopeta ylensyönti. Ja sitä kautta loppuisi oksentaminen tai vähenisi rajusti! Jos löytäisin jostain konkreettinen keino tuohon, niin elämä olisi kondiksessa 🙏🏼 on vain joku psykologin vastaanotto, mutta tarvitsen konkreettista keinoa heti! :( Toki ei se lähde salamaniskuna,mutta siitä edespäin varmasti paranisin. Jospa joku auttaisi tai lähtöisin sen keinon ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S61925- 34857
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞16856- 105813
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125796- 38713
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72596- 42589
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66581- 40557
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.29553Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27513Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev112478Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2462- 88458
- 60454
- 42452
- 45436
- 39423
- 35417