http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1584421
Aika outoa, että sinkkuäidit saivat noin vähän kirjeitä. Maajussi-tyrkky-Timo oli kyllä muistanut useampaakin naista kirjeellä, mutta tuskinpa Timoa nähdään ohjelmassa.
Sinkkuäidit pettyivät
130
38296
Vastaukset
- Devil_Clown
Ja minä kun luulin, että Hinni saisi löytää useimmiten miehiä, mutta kirjeitä tuli hyvin vähän. Kahvilassa olen hänen vakioasiakas, ja olen hänelle VAIN "ystävänään". Tänään haluan seurata tätä ohjelmaa Hinnin tähden. Ennen kuin tätä kyseinen sarja tuli, pidin Hinniä tavallisenaan, mutta käykin ilmi, että hän meneekin Sinkkuäiti Sulhaselle! Hih! ^^
- ei niinkään
outoa,,, jotenkin vaan uskoisin jotta jos ois ns, "tavis" sinkkuäitejä niin suosio ois toisenlainen.
- erkkii2
haluaa naisia joilla on toisen äijän jo valmiiksi tekemät kakrut valmiina? Täytyy olla jokin tuhkamuna mies.
- arvo..
ei tosiaankaan vastaa uutta.
Mutta vakavasti puhuen, jospa näitten helvetin tosielämäsarjojen parasta-ennen -aika alkaisi jo osoittaa hiipumisen merkkejä.
Toinen juttu on, että jos muijat ovat esittäneet epärealistisia vaatimuksia kumppaniltaan, niin silloinhan saa vain vähän vastauksia ja nekin leikkimielellä tehtyjä. - oikeita luusereita.
arvo.. kirjoitti:
ei tosiaankaan vastaa uutta.
Mutta vakavasti puhuen, jospa näitten helvetin tosielämäsarjojen parasta-ennen -aika alkaisi jo osoittaa hiipumisen merkkejä.
Toinen juttu on, että jos muijat ovat esittäneet epärealistisia vaatimuksia kumppaniltaan, niin silloinhan saa vain vähän vastauksia ja nekin leikkimielellä tehtyjä.Varsinkin tuo maajussi, mutta onhan se niin söpöö, kun hatun alla ei oo paljon.
- nainen ¤
haluaa KÄYTETYN MIEHEN jolla on jo kakrut (ja elatusmaksut 20 vuodeksi) valmiina?
Eiku siveysvyö vaan kaikille miehille, ainoo avain vaimolle tai äidille jos ei vaimoa ole ymmärtänyt hankkia. Milläs sitä muuten päältä näkisi KOKEILEMATTA onko mies käytetty.
Näin ei sitten synny "toisten miesten kakaroita" sinkkuäideille. Ei edes ukkomiesten tekeminä, miehethän kun tunnetusti ei pysty hillitsemään itseään.
Mitäs siihen sanot, äijänketale, KÄYTETTY lienet sinäkin.
Muuten, minä en ole KÄYTETTY niin kuin sinä, vaikka sinun kaltaisesi niljakkeet ovat aina yrittämässä lääppiä ja kuolata.
Ja sinkkuäitini, niin, on leski, isä kuoli työmaan tapaturmassa. Onneksi äiti ei mennyt uusiin naimisiin KALTAISTESI PRKLEEN KÄYTETYN KETALEEN kanssa.
Jos käyttämälläsi logiikalla kerran miehen kanssa ollut on KÄYTETTY, niin silloinhan suurin osa miehistä on KÄYTETTYJÄ, KORKATTUJA, PILALLE MENNEITÄ...Eikös siihen tarvita kaksi, siihen pilalle menoon? Ja jos nainen siinä niin voimakkaasti pilalle menee niin eikö se mies happane samalla, tarttuuhan se.
Kukahan sinutkin on kasvattanut.
Onneksi nuorten miesten joukossa on fiksujakin. - Nuori Mies Vantaa
nainen ¤ kirjoitti:
haluaa KÄYTETYN MIEHEN jolla on jo kakrut (ja elatusmaksut 20 vuodeksi) valmiina?
Eiku siveysvyö vaan kaikille miehille, ainoo avain vaimolle tai äidille jos ei vaimoa ole ymmärtänyt hankkia. Milläs sitä muuten päältä näkisi KOKEILEMATTA onko mies käytetty.
Näin ei sitten synny "toisten miesten kakaroita" sinkkuäideille. Ei edes ukkomiesten tekeminä, miehethän kun tunnetusti ei pysty hillitsemään itseään.
Muuten, minä en ole KÄYTETTY niin kuin sinä, vaikka sinun kaltaisesi niljakkeet ovat aina yrittämässä lääppiä ja kuolata.
Ja sinkkuäitini, niin, on leski, isä kuoli työmaan tapaturmassa. Onneksi äiti ei mennyt uusiin naimisiin KALTAISTESI PRKLEEN KÄYTETYN KETALEEN kanssa.
Jos käyttämälläsi logiikalla kerran miehen kanssa ollut on KÄYTETTY, niin silloinhan suurin osa miehistä on KÄYTETTYJÄ, KORKATTUJA, PILALLE MENNEITÄ...Eikös siihen tarvita kaksi, siihen pilalle menoon? Ja jos nainen siinä niin voimakkaasti pilalle menee niin eikö se mies happane samalla, tarttuuhan se.
Onneksi nuorten miesten joukossa on fiksujakin.Mietis nyt vähän.
Ilman mitään provoamista - kyllä suurin osa miehistä valitsee kumppanikseen lapsettoman naisen. Siis naisen, joka ei ole synnyttänyt. Tuon tosiasian pitäisi olla päivänselvää kaikille, joka vähänkin asiaa ajattelee, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Vaikka se kuinka jo synnyttänyttä sunkkuäitiä ärsyttäisikin, niin ei se tosiasia siitä miksikään muutu. - Aleksi
nainen ¤ kirjoitti:
Onneksi nuorten miesten joukossa on fiksujakin.Suoraan sanoen, ei oikein kohteliaasti ollut kirjoitettu, mutta olen samaa ajatusta.Mitä tarkoittaa käytetty-sana? Ollaankos me kirputorilla? Jos tämä show auttaa vaikkapa yhtä ihmestä tulemaan onnelliseksi. Loistavaa. Onnea vain niille naisille.
- 666
nainen ¤ kirjoitti:
Onneksi nuorten miesten joukossa on fiksujakin.no kohtalosi on kova, mutta siltikään ei kiinosta kun huulien välissä kuulee vain puhaltavan tuulen äänen.
Itse olen kanssa helvetin tyytyväinen , että äitisi on pysynyt kaukana minusta, vittuako siis tänne itket? - Aikuinen Nainen
Nuori Mies Vantaa kirjoitti:
Mietis nyt vähän.
Ilman mitään provoamista - kyllä suurin osa miehistä valitsee kumppanikseen lapsettoman naisen. Siis naisen, joka ei ole synnyttänyt. Tuon tosiasian pitäisi olla päivänselvää kaikille, joka vähänkin asiaa ajattelee, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Vaikka se kuinka jo synnyttänyttä sunkkuäitiä ärsyttäisikin, niin ei se tosiasia siitä miksikään muutu.Nuorempana olin yksinhuoltaja ja olin sitä omasta halustani, sillä alkoholistin kanssa en elämääni halunnut haaskata. En koskaan kokenut lapsia esteeksi omalle elämälle, löysin silloin myös rakkauden vapaaseen poikamieheen ja se kesti 16v ajan.
Nyt olen jo aikuisemmassa iässä ja tällä hetkellä elämäntilanteeltani vapaa. Nyt huomaan, että minulle sopivan ikäisillä (45-50v) miehillä on edelleen elatusvelvoitteita pienistä lapsistaan ja se aika tulee kestämään vielä pitkään.
En ole innokas uusioäidiksi, vaikka mies olisi miten sopiva. Harhakuvitelmia lapsiperheen arjesta ei ole, olen sen ajan jo elänyt ja tiedän että se vaatii voimia.
Ei yksinhuoltajuus ole vain nuorten elämäntilanne, osa "painii" sen kanssa vielä kuusikymppisenäkin. "Toisella kierroksella" tehdyt lapset sekä "iltatähdet" venyttävät vanhemmuutta toisinaan liiankin myöhäiselle iälle. - en halua
Mietis nyt vähän.
Ilman mitään provoamista - kyllä suurin osa miehistä valitsee kumppanikseen lapsettoman naisen. Siis naisen, joka ei ole synnyttänyt. Tuon tosiasian pitäisi olla päivänselvää kaikille, joka vähänkin asiaa ajattelee, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Vaikka se kuinka jo synnyttänyttä sunkkuäitiä ärsyttäisikin, niin ei se tosiasia siitä miksikään muutu.seurustella eronneen miehenkanssa, jolla on jo lapsia. Yöks.. sitten ne lapset olisi alvariinsa viikonloppukylässä... ehei ei meikä mimmiä kiinnosta isättyneet miehet ollenkaan...
- erkkii2
nainen ¤ kirjoitti:
Onneksi nuorten miesten joukossa on fiksujakin.mutta vastasin kuitenkin.
Nykyään ovat helvetin rivot ajat.
Ns. sinkkuja kuhisee. Vihaan tuota sinkku sanaa.
Peräänkuuluttaisin kärsivällisyyttä avioliitoissa, edes lasten takia.
Oma äitinikin jäi leskeksi jo 60-luvun alussa ja ei enää uutta miestä huolinut. Taisi se olla lapsille ja omaisuudelle parasta.
Olisin vain sitä mieltä, että nykyajan eronneet naiset ovat usein niin vaikeita (kuten omanikin) jotta eroavat pienistäkin vastoinkäymisistä.
Itse olen kestänyt erittäin vaikealuonteista muijaani jo yli 16 vuotta. Appiukkokin ihmettelee, millä ihmeellä oikein pärjään hänen tyttärensä kanssa. Mukava anoppi kuoli muutama vuosi sitten.
Tietysti, jos joku mies on tuhkamunaksi todettu, niin ehkä sitten hän voi ajatella leikkivänsä isää vieraiden kakrujen kanssa.
Itselläni ei enää kauaa olisi elatusapuja maksettavana, koska molemmat poikani ovat jo sen verran vanhoja (14 ja 16). Olen itse täysin raitis mies ja olen ollut koko ikäni hyvissä työpaikoissa hieman yli keskitason palkalla ja ilmeisesti on onneakin ollut mukana, koska työsuhteeni vaikuttaa hyvin vakaalta. - mies vastaa
Mietis nyt vähän.
Ilman mitään provoamista - kyllä suurin osa miehistä valitsee kumppanikseen lapsettoman naisen. Siis naisen, joka ei ole synnyttänyt. Tuon tosiasian pitäisi olla päivänselvää kaikille, joka vähänkin asiaa ajattelee, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Vaikka se kuinka jo synnyttänyttä sunkkuäitiä ärsyttäisikin, niin ei se tosiasia siitä miksikään muutu.Aivan oikein.
Miksi lapseton nainen ?
Siksi, että 1) lapsia ei vielä ole 2) lapsia voi saada, jos luoja niin suo 3) omista lapsista ja myös niiden kasvatuksista on itse myös vastuussa 4) oma perhe on aina oma perhe.
Siksi. - yh ja ylpeä siitä
Mietis nyt vähän.
Ilman mitään provoamista - kyllä suurin osa miehistä valitsee kumppanikseen lapsettoman naisen. Siis naisen, joka ei ole synnyttänyt. Tuon tosiasian pitäisi olla päivänselvää kaikille, joka vähänkin asiaa ajattelee, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Vaikka se kuinka jo synnyttänyttä sunkkuäitiä ärsyttäisikin, niin ei se tosiasia siitä miksikään muutu.Onpa surullista lukea tätä palstaa. Itse olen pienen lapsen yh-äiti. Erosin lapseni isästä, jota rakastin hyvin paljon, mutta jolta en vain saanut vastarakkautta. Silti toivoisin, että jonakin päivänä vielä löytäisin rinnalleni ihmisen, joka arvostaisi ja rakastaisi minua omana itsenäni. Uskon, että jos joku oikeasti rakastuu minuun, niin äitiyteni ei ole este suhteelle. Myönnän kyllä, etten itsekään ensimmäisenä ole etsimässä kumppanikseni yh-isää, mutta jos sattuisin tapaamaan jonkun sopivan, niin en antaisi hänen isyytensä olla esteenä suhteelle. Se on kuitenkin tärkeintä, millainen ihminen on luonteeltaan, onko hänellä puhdas sydän ja sielu.
Älkää tuomitko meitä yh-äitejä! Emme ole sen huonompia kuin useimmat muutkaan ihmiset (, paitsi ne harvat, jotka pysyttelevät neitsyinä hääyöhönsä saakka... Kaikki kunnia heille!). Minullakin on varmasti paljon ikätovereita, jotka ovat välttäneet yh-äitiyden tekemällä abortin. Itse vastustan aborttia ehkäisymenetelmänä. Jos en sitten ikinä enää löydä kumppania, olen kuitenkin iloinen lapsestani. Lapsi on Jumalan lahja, eikä mikään rasite. On surullista, jos lasta pidetään rasitteena. Todella ahdasmielistä ja pinnallista meininkiä, kun ei tajuta, mikä elämässä oikeasti on tärkeätä! - on pinnalinen
yh ja ylpeä siitä kirjoitti:
Onpa surullista lukea tätä palstaa. Itse olen pienen lapsen yh-äiti. Erosin lapseni isästä, jota rakastin hyvin paljon, mutta jolta en vain saanut vastarakkautta. Silti toivoisin, että jonakin päivänä vielä löytäisin rinnalleni ihmisen, joka arvostaisi ja rakastaisi minua omana itsenäni. Uskon, että jos joku oikeasti rakastuu minuun, niin äitiyteni ei ole este suhteelle. Myönnän kyllä, etten itsekään ensimmäisenä ole etsimässä kumppanikseni yh-isää, mutta jos sattuisin tapaamaan jonkun sopivan, niin en antaisi hänen isyytensä olla esteenä suhteelle. Se on kuitenkin tärkeintä, millainen ihminen on luonteeltaan, onko hänellä puhdas sydän ja sielu.
Älkää tuomitko meitä yh-äitejä! Emme ole sen huonompia kuin useimmat muutkaan ihmiset (, paitsi ne harvat, jotka pysyttelevät neitsyinä hääyöhönsä saakka... Kaikki kunnia heille!). Minullakin on varmasti paljon ikätovereita, jotka ovat välttäneet yh-äitiyden tekemällä abortin. Itse vastustan aborttia ehkäisymenetelmänä. Jos en sitten ikinä enää löydä kumppania, olen kuitenkin iloinen lapsestani. Lapsi on Jumalan lahja, eikä mikään rasite. On surullista, jos lasta pidetään rasitteena. Todella ahdasmielistä ja pinnallista meininkiä, kun ei tajuta, mikä elämässä oikeasti on tärkeätä!niin nuo sinkkuäidit tuossa sarjassa, tehty ihan teeveen ehdoilla!
- annina42
Onpa surullista lukea tätä palstaa. Itse olen pienen lapsen yh-äiti. Erosin lapseni isästä, jota rakastin hyvin paljon, mutta jolta en vain saanut vastarakkautta. Silti toivoisin, että jonakin päivänä vielä löytäisin rinnalleni ihmisen, joka arvostaisi ja rakastaisi minua omana itsenäni. Uskon, että jos joku oikeasti rakastuu minuun, niin äitiyteni ei ole este suhteelle. Myönnän kyllä, etten itsekään ensimmäisenä ole etsimässä kumppanikseni yh-isää, mutta jos sattuisin tapaamaan jonkun sopivan, niin en antaisi hänen isyytensä olla esteenä suhteelle. Se on kuitenkin tärkeintä, millainen ihminen on luonteeltaan, onko hänellä puhdas sydän ja sielu.
Älkää tuomitko meitä yh-äitejä! Emme ole sen huonompia kuin useimmat muutkaan ihmiset (, paitsi ne harvat, jotka pysyttelevät neitsyinä hääyöhönsä saakka... Kaikki kunnia heille!). Minullakin on varmasti paljon ikätovereita, jotka ovat välttäneet yh-äitiyden tekemällä abortin. Itse vastustan aborttia ehkäisymenetelmänä. Jos en sitten ikinä enää löydä kumppania, olen kuitenkin iloinen lapsestani. Lapsi on Jumalan lahja, eikä mikään rasite. On surullista, jos lasta pidetään rasitteena. Todella ahdasmielistä ja pinnallista meininkiä, kun ei tajuta, mikä elämässä oikeasti on tärkeätä!..ei ole koskaan lapsi ollut este parisuhteiden syntymiselle..Olen eronnut aikaa sitten ja tyttö on kohta täysi- ikäinen..Sen kyllä tiedän että uusio- perheen yhteensulauttaminen vaatii työtä ja rakkautta, suvaitsevaisuutta ja aikuisia vanhempia..Itsellä on ollut hyviä kokemuksia uusio- perheestä..ja jos yh- äitejä ruvtaan parjamaan niin totean vain että jonkuhan niistä lapsista on huollehdittava jos isä ei halua tai kykene..ollaan ylpeitä lapsista ja nuoristamme.
- mitään jakorasia
lumppua huoli joka pukkaa kakaroita kaikille, neitsyt se olla pitää, kaunis ja puhtoinen. Hyi noita jotka kaikille antavat, minunkin tyttöystäväni on antanut koko Lohjan VPK:lle ja on niin ihana ja puhtoinen että. Myöskin puolet Helsingistä hän on ehtinyt käydä läpi erinäisten baarien vessoissa sekä Vantaan hotellin huoneet ja vessat ovat panopaikkoina hänelle tuttuja, ykköseen ja kakkoseen molempiin hän ottaa. Niin ihanan puhtoinen. Sellainen se olla pitää eikä tuollainen jolla jo kakarat ja kaikki. Hyi että.
- Rivoritu
erkkii2 kirjoitti:
mutta vastasin kuitenkin.
Nykyään ovat helvetin rivot ajat.
Ns. sinkkuja kuhisee. Vihaan tuota sinkku sanaa.
Peräänkuuluttaisin kärsivällisyyttä avioliitoissa, edes lasten takia.
Oma äitinikin jäi leskeksi jo 60-luvun alussa ja ei enää uutta miestä huolinut. Taisi se olla lapsille ja omaisuudelle parasta.
Olisin vain sitä mieltä, että nykyajan eronneet naiset ovat usein niin vaikeita (kuten omanikin) jotta eroavat pienistäkin vastoinkäymisistä.
Itse olen kestänyt erittäin vaikealuonteista muijaani jo yli 16 vuotta. Appiukkokin ihmettelee, millä ihmeellä oikein pärjään hänen tyttärensä kanssa. Mukava anoppi kuoli muutama vuosi sitten.
Tietysti, jos joku mies on tuhkamunaksi todettu, niin ehkä sitten hän voi ajatella leikkivänsä isää vieraiden kakrujen kanssa.
Itselläni ei enää kauaa olisi elatusapuja maksettavana, koska molemmat poikani ovat jo sen verran vanhoja (14 ja 16). Olen itse täysin raitis mies ja olen ollut koko ikäni hyvissä työpaikoissa hieman yli keskitason palkalla ja ilmeisesti on onneakin ollut mukana, koska työsuhteeni vaikuttaa hyvin vakaalta.Ei ole tainnut ekillä olla aivan normaali suhde äitinsä kanssa, hyi! Jos ois äiti tyydyttänyt tarpeensa muunkin kun äitiyden kautta, niin ois pojastaankin voinut tulla OIKEASTI tasapainoinen ja aikuinen mies.
- järki hoiiii
Aikuinen Nainen kirjoitti:
Nuorempana olin yksinhuoltaja ja olin sitä omasta halustani, sillä alkoholistin kanssa en elämääni halunnut haaskata. En koskaan kokenut lapsia esteeksi omalle elämälle, löysin silloin myös rakkauden vapaaseen poikamieheen ja se kesti 16v ajan.
Nyt olen jo aikuisemmassa iässä ja tällä hetkellä elämäntilanteeltani vapaa. Nyt huomaan, että minulle sopivan ikäisillä (45-50v) miehillä on edelleen elatusvelvoitteita pienistä lapsistaan ja se aika tulee kestämään vielä pitkään.
En ole innokas uusioäidiksi, vaikka mies olisi miten sopiva. Harhakuvitelmia lapsiperheen arjesta ei ole, olen sen ajan jo elänyt ja tiedän että se vaatii voimia.
Ei yksinhuoltajuus ole vain nuorten elämäntilanne, osa "painii" sen kanssa vielä kuusikymppisenäkin. "Toisella kierroksella" tehdyt lapset sekä "iltatähdet" venyttävät vanhemmuutta toisinaan liiankin myöhäiselle iälle.Joskus kannattaa vähän miettiä tekemisiään etukäteen ettei joudu loppuelämää kärsimään.
- nuorta miestä
Mietis nyt vähän.
Ilman mitään provoamista - kyllä suurin osa miehistä valitsee kumppanikseen lapsettoman naisen. Siis naisen, joka ei ole synnyttänyt. Tuon tosiasian pitäisi olla päivänselvää kaikille, joka vähänkin asiaa ajattelee, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Vaikka se kuinka jo synnyttänyttä sunkkuäitiä ärsyttäisikin, niin ei se tosiasia siitä miksikään muutu.Ei kukaan synnyttänyt mitään nuorta meistä Vantaalta haluakkaan. Kyllä siinä vaiheessä ymmärettään ottaa kypsempi mies jolla on jotain vähän enemmänkin substanssia korvien välissä.
- Aikuinen Nainen
järki hoiiii kirjoitti:
Joskus kannattaa vähän miettiä tekemisiään etukäteen ettei joudu loppuelämää kärsimään.
Alkoholi tuli kuvioihin vasta myöhemmin. Monelle muusikolle se on ammattitauti, joka hiipii elämään työn mukana, näin myös meillä. Eipä ne ajat ole minua katkeroittaneet tai kaduttaneet. Ymmärsin erota tarpeeksi ajoissa, ettei alkoholi tuhonnut myös lasten ja minun elämääni.
- pilipalipöö
järki hoiiii kirjoitti:
Joskus kannattaa vähän miettiä tekemisiään etukäteen ettei joudu loppuelämää kärsimään.
Geneetiikan vuoksi tietenkin, hän halusi että hänen lapsensa perivät alkoholismia edistäviä geenejä.
- vähän käytetty
nainen ¤ kirjoitti:
Onneksi nuorten miesten joukossa on fiksujakin.Tasapuolisuuden nimissä tuo siveysvyö sitten molemmille. Ja avaimet vastakkaiselle osapuolelle.
- verotonta 350,-kk
Älkää tuomitko meitä yh-äitejä! Emme ole sen huonompia kuin useimmat muutkaan ihmiset (, paitsi ne harvat, jotka pysyttelevät neitsyinä hääyöhönsä saakka... Kaikki kunnia heille!). Minullakin on varmasti paljon ikätovereita, jotka ovat välttäneet yh-äitiyden tekemällä abortin. Itse vastustan aborttia ehkäisymenetelmänä. Jos en sitten ikinä enää löydä kumppania, olen kuitenkin iloinen lapsestani. Lapsi on Jumalan lahja, eikä mikään rasite. On surullista, jos lasta pidetään rasitteena. Todella ahdasmielistä ja pinnallista meininkiä, kun ei tajuta, mikä elämässä oikeasti on tärkeätä!Yh=yksinhuoltaja,(toinen ei osallistu vanhemmuuteen),tämä on selkeä.
Yh=yhteishuoltajuus(useimmiten toisen sukupuolen nöyryyttävä alistaminen,millä tavalla..se on loputon lista,mm.350x156kk=54600,-netto ?
Ja jumalasta,pitäisi sinun tietää että yhdyntä toisen sukupuolen(koeputkella myös,mutta sekin käsintehtynä sillä toisella jolla on ne vähän erilaiset kromosomit) kera tekee lapsia,ei ne muuten tule. - nolottaa
on pinnalinen kirjoitti:
niin nuo sinkkuäidit tuossa sarjassa, tehty ihan teeveen ehdoilla!
Tottapa turiset. Naiset puettu mainoksissa niin törkeästi maksullisten näköisiksi, että ihan ällöttää! Miten joku voi suostua tuollaiseen? Tietysti, jos on kova hinku julkisuuteen, muttei juuri muita avuja kuin tissit ja reva, niin miksipä ei. Mutta ihmetellä täytyy, että pikkulasten äidit alentuvat moiseen markkinatouhuun! Sitten itketään, kun ei saatukaan sitä unelmamiestä, vaan ilmeisesti ihan muunlaisia viestejä kuin odotettiin. Noille nuorille naisille voisin antaa ilmaisen neuvon, että eläkää elämänne ilman miestä, ei se vaihtamalla tai toisella tai kolmannellakaan yrittämällä miksikään parane. Kyllä nainen tulee toimeen ilmankin.
- jojo
Eikö nämä emännät ala tajuaam että ne tosissaan kiinnostuneet ei löydy TV ohjelmasta
- kuurankukka
Televisio on nykyään pullolaan kaikenmaailman "paritusohjelmia"ja julkisuutta hakevia ihmisiä.
Ketäpä ne enää kiinnostaa? Nuoret kauniit naiset,
luulisi heidän saavan kumppanin ihan tosta vaan...tai, sitten ne vaatimukset on niin mahdottomia...puhuttiin vaan kuinka mies voi heitä tukea ja olla mukana mutta, eipä siitä miten tuetaan ja kuunnellaan sitä miestä.
Onkohan se sitä tämän aikakauden tuomaa..että, minulle, minulle ja minulle kaikki.En tiedä..
Ja eipä ne televisiossa luodut suhteet taida kestää...kyllä se vaan on niin et jos se oikea vastaan tulee ihan luonnostaan niin se tulee.tekemällä tehty ei onnistu...nää paritusohjelmat on kokeneet inflaation ja siinä helposti ryvettyy koko oma elämä kun kohu- lehdet rupee menneisyyttä penkoon..Nykyään ihmisiä vaivaa sitoutumiskammo ja haetaan jotakin mitä ei olekaan..haavekuvaa.
- Mies 1984
Jos et ole huomannut niin mielestäni koko yhteiskunta pyörii jo tällä kaikki mulle heti nyt asenteella....varsinkin parisuhteissa...mitä sitä toisesta välittämään, kunhan itsellä on asiat hyvin. ja varsinkin nykyajan naiset tuntuu luulevan että mies ei kaipaa huomiota ja rakkautta ollenkaan...
- yllätys...
sen verran hurjan näköisiä otuksia oli nuo ainakin kertaallen käytetyt sinkulat:))
- huhheij
Jos sinkkuäidit olisivat normi oloisia (näköisiä) naisia niin ehkä vastauksia oliskin tullut!
- make
eikö se toi sama neitonen ollut jossain muussakin ohjelmassa
- samoja....
julkisuudenkipeitä kaikki, pintaliitäjiä ja varmaan ohjelmasta saatu taas niin hyvä ja leikattu siihen malliin. varmaan ne repliikit leikattu pois missä sanovat miten vähän tullut kirjeitä tms,näihin alkaa kyllästyä näihin teennäisiin ohjelmiin ja eivät muka muuten sais miehiä.. hah.
- hillevi--h
Juups, olihan se siinä unelmien poikamies ohjelmassa :D kaikkeen ne tyrkyttää...
- menevät nettiin
....jos sitä oikeaa ei tule vastaan 'normaali' elämässä, tavoitella voi vaikkapa netin treffipalstalla. Ei monikaan esim. hyvässä asemassa oleva henkilö voi telkkarissa seuraa hakea, voi uskottavuus työelämässä tms. kärsiä...
- Asiantuntija
Että ovat niuhoja naisia ja se karsinut hakijoita. Näin ainakin ulkonäkönsä perusteella :)
- Dr Doctor
"Eräs toinen mies kirjoitti vain kaksi lausetta ja niiden perään "PS. Olen pullonpalaustusautomaatin vastaava". Minulle tuli välillä olo, että onko tämä ohjelma Sinkkuäidille sulhanen vai Kaunotar ja hirviö, Hinni jatkaa."
Pullonpalautusautomaatin vastaavat ovat siis hirviöitä. Heh..., mielenkiintoinen juttu.- JamesD
Kaunottaria ... Tralalaa..
- taas näin!!
Nelosen sivuilla lukee että naiset ovat saaneet satoja kirjeitä??!!
- sanoisin
jos oisin ohjelman tuottaja,, heh varmaan huohotuskirjeitä onkin tullut satamäärin,ohan meitä niin joka junaan,,
- jaspercon
Edellisellä kaudella kirjeitä tuli enemmän, mutta siltikään kukaan miehistä ei tuntunut kelpaavan kenellekään naisista. Eipä siinä varmaan motivoi moniakaan kirjoittamaan uusille sinkkuäideille toisella tuotantokaudella.
Kovasti valiteltiin, kun tuli vähän vastauksia ja ei heti pyörinyt sukat jalassa ja yksikin kirjoitti vain kaksi lausetta ja oli "vaan" pullopalautusautomaatilla töissä. Taitaa olla odotukset näilläkin sinkkuäideillä hieman liian korkealla. Mutta elämä opettaa :)- jepupu
Joo, ehkä sarjan nimikin pitäis olla reilusti "eronneelle yh-äitille uus ukko ja lapsille isäpuolta etsitään"
- raksatrukki
Melko ylpeen oloisia "leidejä" on,eihän tuommosille edes kelpaa kukaan,pitäs pitkä,hoikka,kielitaitoinen(kaikki muu paitsi suomi),harrastaa vuorikiipeilyä ja sukellusta timanttien keräilyä,omistaa hevostalli ja purjevene,ei polttele tupakkia eikä juo ikinä olutta(viiniä saa jouluna lasin)ei katsele telkkarista muutakuin Bettiinaa ja on aina sauvakävelemässä goretekseissa kun kuningatar haluaa,hermot pitää olla rautalangasta kun lapsien oikea isi tulee juhlapyhinä vierashuoneeseen asumaan ja istumaan joulupöytään muistelemaan vanhoja hyviä aikoja,lisäksi uuden Sulhon on oltava lapsirakas jotta ei paista läpi ärtymys kun kuuntele toisen tökkimien kersojen huutoa yötäpäivää,upporikkaus on myös selviö.
Eli turha mennä pihalle Prätkää esittelemään ainakaan jossei ole HD,sitte ainakaan ei mies kelpaa.
- heh :D
Suomi24:n treffeistäkin sais enemmän yhteydenottoja! :D
- ne onkin,,,
siis sivut jumissa n, 23 tuntia vuorokausdesta.. ha hhah
- 666
heh heh, jos sitä haluaisi parisuhteeseen, niin ei todellakaan, yh-mamman kanssa.
Vaginat kireinä kiitos, synnyttäjän synnyttimeen on aivan turha lykkiä- sua reppanaa
jos olet vaan lopsahtaneita synnyttäneitä tavannut.
Ite olen muutaman murkulan tuolta alapäästä lusauttanut ilmoille eikä ykskään kolli ole sitä kertomatta saanu tietää.
ja voi pyhä pieraus miten losoja alapäitä voi synnyttämättömillä olla :O
Kyllä se on ihan naisesta itestään kiinni miten sitä synnytintään treenailee.
Rispektiä niille joille se kuuluu
- herra 57
mahtaskohan ne huolita tämmösen vähän vanhemman alkoholisoituneen sulhasen
pitäskös laitaa hakemus menemään- hetken perästä
mikä tahansa aisa, kun aika tekee tehtävänsä
- Reginaan Ihastunut
Olis pitäny sit laittaa postia reginalle, voi harmi, pelotti vaan, että sitä joutuu ohjelmaan kaikkien ihmisten eteen häpeäks... =)Nimittäin potenttiaalia olis tässä miehessä ollu!
No jospa sitten jälkeen päin sais yhteystiedot häneen! ;)- rehti mies 1971
Viime kaudella sinkkumutseille tarjoiltiin lähinnä sössöttäviä juoppoja ja ihme hihhuleita.Eivätkö he ansaitsisi parempaa? Tosin jos mukana vaan julkisuuden takia,niin ne sössöt juopot ovat sitten ihan sopivia heille..
- hellantuuttiiiiiiiii
et voi olla tosissasi! en huolisi vaikka se olis viimeinen nainen maailmassa
- jotain ohi...
Siis mut eiks nää ollu samat naiset ku edellises sinkkuäidille sulhanen ohjelmas!?? Nyt putosin kärryilt...ainakii toi ana oli...
- Ana...
oli unelmien poikamiehessä.
- että..
enemmän yhteydenottoja tuli, mutta tuotanto on pimittänyt suuren osan vastauksista. Muuten ohjelmasta ei tule mielenkiintoinen, mikäli kaikki miehet ovat ns. normaaleja ja fiksuja.
Eikös viime vuonnakin joku sinkkuäideistä valittanut, kun ei saanutkaan itse valita kaikkia ohjelmaan osallistujia? - mies vailla tasa-arvoa
Epäilen että syy on tämä:
Miehillä herää terveet vaistot ja herää kysymyksiä esim.
Miksi noin kauniit naiset ovat sinkkuina?
Mikä oli syy että he lemppasivat miehensä, lasten isän ulos tai miehet lähtivät, ottaen huomioon kuinka feministisessä maassa asumme?
Haluavatko he jotenkin peräti kostaa noille miehille, vai ovatko muuten vaan julkisuudenkipeitä koska miehen he olisivat saaneet mistä vaan?
Joudunko johonkin 3 henkilön draamaan mukaan -joka tapauksessahan minun roolini ei koskaan voi olla se oikea isä noille lapsille?
Hakevako he vaan jonkun sortin elättäjää ja viiiihdyttäjää itselleen julkisuuden lisäksi?
Ja uhkaako minua lopuksi sama kohtalo mitä lasten oikeita isiäkin?
Miksi viime jakson jälkeen ei yksikään suhde kestänyt paljon tv jaksoja kauemmin?- asiahan
on just näin.
- jutta urputtaja
asiahan kirjoitti:
on just näin.
Jotain kertoo myös Suomen naisten tilasta suhteessa normaali ihmiskunnan moraalin se, että 1,2 tuhannen miljoonan katolisen alueella esim monessa eu maassa, pohjois-amerikassa jne ei kirkko vieläkään vihi edes uuteen avioliittoon.
Itse en tätä siis kannata mutta kyllä se hiukan pistää miettimään tätä suomen femakiden menoa kun seuraa näitä meneillään olevia tosi tv juttuja..sekä vaikka sitä että olemme eroissa Ruotsin kanssa maailman ykkösiä ja suomessa vielä sillä piirteellä, että nainen on se jättäjä lähes 3/4 tapauksista...
Tähänkin ohjelmaan olisi kuulunut haastatella noiden lasten isää ja kysyä miksi sinut lempattin/lähdit, saatko olla lastesi kanssa tarpeeksi ja oletko antanu hyväksynnän lastesi takia/lastesi äidille hakea kaikenmaailman pyrkyreitä julkisuudenkipeänä asumaan lastesi luokse?
- yh on yh
Ei ne ole sinkkuja -- vaan vanhoja kurppia !
- Kuka terve mies haluaa toisen miehen lapsia holhottavakseen - ei kukaan
- Joku pervo sosiapaatti ehkä sotkeutuu yh touhuun ! - ylläripylläri
KOko sarjaa mainostettiin aivan tosi paljon vähemmän tai huomaamattomammin, ko aikaisempaa. En yhtään ihmettele, jos ei ole miehet kiinnostuneet. Mites sitä voi tyhjästä kiinnostua?
- pippuri69
tämäkin tietysti yksi huolenaihe sitten....voi kääk!
- eroneita mammoja kahtelee
Kuka nyt äkäisiä eroneita YH mammoja kahtelee. No toki maajussi Timo ja Henri Saari ja tuolaiset ihmiset. Mutta ei kukaan järkevä tuolaiseen lähde.
- PeevelinEemeli
Niin no...
Saivat ne naiset varmaan enemmän kirjeitä, mutta tuotantoyhtiö ei varmaan anna niitä kaikkia naisille luettaviksi.
Haetaan sellaista kahdeksikkoa mistä saadaan mehukas ohjelma enkä usko hetkeäkään, että naisille annetaan mahdollisuus päättää itse kaikista kilpailijoista.
"Nelonen, katsojalukujen ja voiton asialla."
t.Itsekin ohjelmassa ollut - mätäkö?
Laitoin vähän provoavan nimimerkin, mut sorry...halusin vaan kertoa nykyään vähän yli kolmekymppisestä naisesta, jonka kanssa seurustelin...oikea missityyppi (maakuntamissivoittaja jopa). Suhteen alussa (n 10 v. sitten) huomasin hänellä genitaalialueilla valkoisia näppylöitä. Sovimme, että mennään molemmat testeihin...tulos...hänellä todettiin klamydia, visvasyylä ja genitaaliherpes. Minulla ei mitään...
No suhde jatkui kaikesta huolimatta joitakin vuosia...Käytimme kondomia, mutta jostain syystä hän tuli raskaaksi.(n.25v).?? No pohdittuaan asioita järkevästi..hän totesi, että ei voi bailata paikallisella sekellä, eikä harrastaa ratsastusta, jos on raskaana. No abortti tehtiin 20 viikolla.
Lapsen synnyttämiseessäkin olisi saattanut tautien vuoksi olla ongelmia, ja kun muutenkaan ei lapsista tykännyt,niin varmaan ok ratkaisu..
seurustelu jatkui vielä joitakin vuosia..vanhasta tottumuksesta, mut jotenkin kuolleena, kaikesta sattuneesta...
Onkohan, tälläinen sinkku yli 30, naimattomana pysynyt yhtään sen parempi, kuin eronnut yli 30 lasten kanssa elävä yh-sinkku?
Kyselee poikamiessinkku- vaikuttaa
Viihdyit sit vuosikausia sellasen horon kanssa? Toivottavasti nykyään menee paremmin!
- viikolla
abortoitu sikiö :(
- varmaan
viikolla kirjoitti:
abortoitu sikiö :(
ole totta. Miksi abortoitaisiin niin myöhään?
- tittelintuure...
Voiko nyt paljon odottaa kun eräskin sinkkuäideistä luulee olevansa prinsessa ruusunen!
- Eräs toinen mies kirjoitti vain kaksi lausetta ja niiden perään "PS. Olen pullonpalaustusautomaatin vastaava". Minulle tuli välillä olo, että onko tämä ohjelma Sinkkuäidille sulhanen vai Kaunotar ja hirviö, Hinni jatkaa.
Luuletko sinkkuäiti saavasi pääministerin tai jonkun muun julkimon mieheksesi?
Minäkin olen ollut sinkkuäiti ja 6vuotta uudessa suhteessa eikä mieheni ole kuin roskakuski mutta silti rakastetaan ja tykätään.
Katso peiliin! Moni kakku päältä kaunis vaan on silkkoa p...aa sisältä!!!
Mietippä miksi olet edelleen sinkkuäiti!- teistä on antanut
lehdelle haastatteluja ja todennut ne todenperäisiksi.Paksaahan nuo lehdet kirjoittivat esim.hinnistä.Katsokaapa ohjelma ja todetkaa sen jälkeen onko hinni tyrkky ja julkisuuden kipeä,EI OLE! Lehti vääristelee niin paljon ihmisten sanomisia koska eihän totuus koskaan myy jos se onkin hyvää ja kaunista.Lehden pitää saada hyvä etusivun löööppi että ihmiset ostavat niitä.
- Sinkku ja äiti
Ärsyttää väärin ilmaistu yh- äiti termi. Olen eronnut miehestäni ja syynä oli hänen pettämisensä työmatkalla.
Hän on kuitenkin aina ollut hyvä isä lapsellemme joten meillä on yhteishuoltajuus.
Lapsi on puolet viikosta isällään.
En siis ole yh-äiti vaikka minulla miestä ei olekaan.- minä sinkku
niin, taas ollaan mollaamassa miestä ko petti.. ookko koskaan miettiny miks petti?
sussahan ei tietty o mitää vikaa ninku kaikki yh mammat kuvittelee!! - Sinkku ja äiti
minä sinkku kirjoitti:
niin, taas ollaan mollaamassa miestä ko petti.. ookko koskaan miettiny miks petti?
sussahan ei tietty o mitää vikaa ninku kaikki yh mammat kuvittelee!!Yksinhuoltaja äiti (YH- äiti) on yksin vastuussa huollettavistaan ja tekee lasta koskevat päätökset yksin.
Yhteishuoltajuudessa isä ja äiti hoitavat, tekevät päätökset erosta huolimatta YHDESSÄ lasta/lapsia.
Eli exäni ei ole yh- isukki ja minä en ole yh- äippä.
http://www.valt.helsinki.fi/yhpo/sosweb/sivut/sanasto/yhteishuoltajuus.htm - dsdllföö
Ai se että teillä on yhteishuoltajuus ei tee sinusta yksinhuoltajaa?? :D:D:D Ei helevetti..:D No kyllä sinä nyt käytännössä olet yh sori vaan. Olet yksin lapsen kanssa joten se on sama asia.
- ei niin iso ero
Sinkku ja äiti kirjoitti:
Yksinhuoltaja äiti (YH- äiti) on yksin vastuussa huollettavistaan ja tekee lasta koskevat päätökset yksin.
Yhteishuoltajuudessa isä ja äiti hoitavat, tekevät päätökset erosta huolimatta YHDESSÄ lasta/lapsia.
Eli exäni ei ole yh- isukki ja minä en ole yh- äippä.
http://www.valt.helsinki.fi/yhpo/sosweb/sivut/sanasto/yhteishuoltajuus.htmKäytännössä tuo on pariutumisen kannalta kyllä melko lailla yksi ja sama.
- AALTO voi tyttöjä
Aika mautonta radio aallon tytöiltä dumata Suomalainen tavallinen mies.
Kuka enää viittii kiinnostuun ylipäätään naisista joille mikään ei riitä, ei edes yksinhuoltajuus tunnu riittävän, vaan halutaan jotain enemmän.
Formulat, lätkä, vanhat jenkit, keskari ym muu mukava kiinnostaa toisaan enemmän.- Nykyajan naiset...
Ei tunnu kyllä näille nykypäivän naisille mikään riittävän...Milloin on liian "ruma", milloin liian köyhä, liian huono ryhti, väärä työ, väärä auto, asuu väärässä paikassa, vääränlaiset kaverit, väärä musiikkimaku...on meinaan noilla naisilla sellainen lista että HUH HUH. Ei kelpaa tavallinen suomalainen rehti ja välittävä mies enää ei. Kun ollaan liian kilttejä valitetaan siitä. Sit jos nainen haluaa omaa aikaa ja sitä antaa niin valitetaan että ei muka välitä. Ja sit jos on kiintynyt toiseen ni valitetaan ettei anneta tarpeeksi omaa aikaa...Mikään ei riitä, mikään ei kelpaa. Ei hyvältä näytä tämä suomen tilanne.
- kirjootus
Nykyajan naiset... kirjoitti:
Ei tunnu kyllä näille nykypäivän naisille mikään riittävän...Milloin on liian "ruma", milloin liian köyhä, liian huono ryhti, väärä työ, väärä auto, asuu väärässä paikassa, vääränlaiset kaverit, väärä musiikkimaku...on meinaan noilla naisilla sellainen lista että HUH HUH. Ei kelpaa tavallinen suomalainen rehti ja välittävä mies enää ei. Kun ollaan liian kilttejä valitetaan siitä. Sit jos nainen haluaa omaa aikaa ja sitä antaa niin valitetaan että ei muka välitä. Ja sit jos on kiintynyt toiseen ni valitetaan ettei anneta tarpeeksi omaa aikaa...Mikään ei riitä, mikään ei kelpaa. Ei hyvältä näytä tämä suomen tilanne.
heh,kivasti kirjotettu ;-) t:akanretale
- vikaa,
pitää olla ihmisessä jos on päätynyt eroon avioliitosta ja nyt hakee sulhasta sinkku äitinä kuka äijä nyt vierasta pentua ottais hotteillensa jos nainen ei edes edellisessä avioliitossa miehen kanssa pärjännyt!
- Milfer
Äiti, siis synnyttänyt nainen, ei voi olla naimaton eli single.
- muka voi..
olla naimaton? Kyllä moni lapsi saa alkunsa ilman minkäänlaista suhdetta, ei aina takana ole ero. Ja vaikka olisikin, niin sen hetkinen "status" on silti sinkku huolimatta siitä että on joskus eronnut.
- peittelyä
muka voi.. kirjoitti:
olla naimaton? Kyllä moni lapsi saa alkunsa ilman minkäänlaista suhdetta, ei aina takana ole ero. Ja vaikka olisikin, niin sen hetkinen "status" on silti sinkku huolimatta siitä että on joskus eronnut.
"Sinkkuäiti" on käsitteenä todellisuuspakoinen. Todellisuuden kaunistelua. Kyse on joko eronneesta tai muuten vain yksinhuoltajasta, ei sinkusta. Piste.
- on aika..
peittelyä kirjoitti:
"Sinkkuäiti" on käsitteenä todellisuuspakoinen. Todellisuuden kaunistelua. Kyse on joko eronneesta tai muuten vain yksinhuoltajasta, ei sinkusta. Piste.
köyhää kyllä. Sinkku=vapaa ihminen eli ei parisuhteessa elävä.
- mitöhöpö
on aika.. kirjoitti:
köyhää kyllä. Sinkku=vapaa ihminen eli ei parisuhteessa elävä.
Sinkku on lapseton ja vapaa. Yksinhuoltaja on ihan eri asia. Sinkku-äiti-nimitys on olemassa vain, jotta ei tarvitsisi puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Kaikki pitää kaunistella, jotta itsepetosta voi jatkaa.
- öööööööööööööööö
mennä telkkaan nolaan itsensä sen takia että voi hyvällä onnella päästä elättämään käen poikasia.
- ---------------
TV ohjelmiin hakeutuu narsistisia persoonia. Jos tuon näköiset naiset olisivat normaaliluonteisia niin eivät olisi sinkkuja. Julkisuuden kipeitä luonnevikaisia ikipissiksiä ei kukaan halua.
- ..............
Kuka normaali mies haluaa toisen miehen lapsia jalkoihinsa pyörimään! Pahimassa tapauksessa joutuu vielä keskelle huoltajuuskiistoja... mustasukkaisen ex-miehen mielenkiintoisia yhteydenottoja jne.
Rypekööt eronneet sinkkunaiset katkeruudessaan lastensa kanssa ihan omin päin, ei kannata miesten ongelmia vasiten kerätä.- erkkii2
kun itse joutuu verorahoissaan makselemaan avustuksia yh-äideille joista osa on vain kyllästynyt mieheensä ja eronnut. Sitten mies on perseaukinen tai muuten välttelee elatusapujensa maksamista.
Suurin osa eroistahan on naisten alullepanemia, miksi perkeleet eivät tyydy osaansa. Osa eroista ojohtuu siitä että naiset vittuuntuvat epärealististen korkeiden toiveidensa takia. - Tarjonta on tämä
Ikävä juttu kaikkien yli 3-kymmpisten uuninpankojätkien kannalta, että tuon ikäisillä naisilla on yleensä lapsi. Joten jos haluaa lapsettoman, tarjonta on niukkaa. Se joka haluaa valita vähästä, valitkoon sitten lapsettoman.
- niinpä niin
Tarjonta on tämä kirjoitti:
Ikävä juttu kaikkien yli 3-kymmpisten uuninpankojätkien kannalta, että tuon ikäisillä naisilla on yleensä lapsi. Joten jos haluaa lapsettoman, tarjonta on niukkaa. Se joka haluaa valita vähästä, valitkoon sitten lapsettoman.
Tai sitten pitää vaan yrittää saada nuorempi nainen. Niissä löytyy lapsettomia enemmänkin.
- köyrijä
erkkii2 kirjoitti:
kun itse joutuu verorahoissaan makselemaan avustuksia yh-äideille joista osa on vain kyllästynyt mieheensä ja eronnut. Sitten mies on perseaukinen tai muuten välttelee elatusapujensa maksamista.
Suurin osa eroistahan on naisten alullepanemia, miksi perkeleet eivät tyydy osaansa. Osa eroista ojohtuu siitä että naiset vittuuntuvat epärealististen korkeiden toiveidensa takia.ihan tismalleen nuin,helevata kyllä siinä tulee pillulle hintaa kun pitää elättää vielä vieraan miehen kakaratkin,vittu ne akat on idiootteja...
- m34..
olisko yks syy se, että pitää esitellä omaa elämää koko suomelle, mm oma kämppä. Noh mikäpä siinä jos on hieno lukaali, mutta enpä kehtais omaa yksiötä esitellä telkkarissa
- -marJaana-
Koskahan alkaa sellainen ohjelma kuin "sinkku isälle morsian"?
- eroero
suomi erojen luvattu maa,euroopassa eniten eroja suomessa,nainen hakee eroa 93%:sti .puolet suomen kansasta asuu yksin,eronneita naisia puolimiljoonaa.
kukaan normaali mies ei ota yksinhuoltajaa jolla lapsi,elätettäväksi ,xsä pyörii viellä siinnä jaloissa.
nettisexi nyt muotia jota kaikki voivat harrastaa,jos paineita on. - ---->
eroero kirjoitti:
suomi erojen luvattu maa,euroopassa eniten eroja suomessa,nainen hakee eroa 93%:sti .puolet suomen kansasta asuu yksin,eronneita naisia puolimiljoonaa.
kukaan normaali mies ei ota yksinhuoltajaa jolla lapsi,elätettäväksi ,xsä pyörii viellä siinnä jaloissa.
nettisexi nyt muotia jota kaikki voivat harrastaa,jos paineita on.SINK = Single Income No Kids
Turhaan siis koetetaan saada eronneet h**ot vaikuttamaan hohdokkaammilta, vaikka todellisuudessa juna meni jo ajat sitten.. - parempi kuin SINK
----> kirjoitti:
SINK = Single Income No Kids
Turhaan siis koetetaan saada eronneet h**ot vaikuttamaan hohdokkaammilta, vaikka todellisuudessa juna meni jo ajat sitten..DINK=Double Income No Kids voittaa mennen tullen sinkkuna olon.
Tosin, taytyy myontaa, etta itse tulin ekan kerran aidiksi 20 vuotiaana, ja silti miehia olisi riittanyt. menin tosin nuorena naimisiin ja mieheni adoptoi tyttareni.
Koen olevani erittain onnellinen, etta mieheni halusi ottaa pienen tyttareni omakseen. Harva edes kykenisi tai haluaisi siihen, kuten taalla nakee.
Nyt kun lapset alkavat olla isoja, meilla alkaa olla tuloja kivasti, ja aikaakin paljon.
Jotain on vialla noissa sinkkuaidille ohjelman naikkosissa jos ei miesta saa, lapsista huolimatta. Itsesta on oman elaman laatu kiinni, lapsista riippumatta. MUTTA sen verran taytyy sanoa, etta jos eroaisin miehestani, leskeytyisin tms. en haluaisi uudestaan kasvattaa toisen lapsia. Mutta se on sen takia, etta olen kasvattanut yh-sta lahtien ja nuoresta pitaen lapsia. Kerran sen tekee, ei toiste.
Jos miehellani olisi ollut lapsi, olisin kasvattanut hanet. Mutta miehelleni oli minun suhteen sellainen toive, etta exa ei olisi kuvioissa sotkemassa meidan suhdetta. Onneksi exa ei halunnut olla missaan tekemisissa, ja antoi adoption menna lapi, joten saamme olla rauhassa.
Miestani arvostan yli kaiken ja kohtelen hanta kuin kukkaa kammenella. Ja han minua.
Hurmaava ja kiva sinkkuaiti jolla sattui kaymaan huonosti on eri juttu kuin luonnevikainen parisuhteeseen kykenematon naikkonen, joka ei osaa ajatella muita kuin itseaan. Itse ovat silloin joutuneet jamaan, ja miesten on ihan syytakin miettia tarkoin, etta haluavatko suhteeseen aidin kanssa. Ei se helppoa ole. (Ja sama patee siis eronneisiin miehiin... millainen on lasten aiti?!!)
Kauhutarinoita riittaa.
- V-TTUA SAA ILMAN VIERAAN MU...
JOS MIES ON NIIN PUUTTEESSA ETTÄ PITÄÄ OLLA YH JA LAPSEN KANSSA JA PÄÄSTÄ TV OHJELMAAN NIIN ON AIKA OUTO YKSILÖ.
- hienohelmanirppikset.
Ei kukaan tollassista ole kiinnostunut, aika karuja akkoja, ollaan saatanan hienoja, hyviä ja fiksuja.
Saattaa toki olla että tuotantoyhtiö on ohjannut imagoa paskaan suuntaan...mutta kirjeiden määrä puhukoon puolestaan. - arvostus
ei ole sitä luokkaa että normaalilla itsetunnolla varustetut miehet menisivät nolaamaan itseään töllöön. Sitä vsrten on BB.
- on ne
tekniikan tohtorit ja rahoitusjohtajat.. eli ei nii pinnallisia,, he heh
- ei sinkkuäiti
voevoe senttäs sulhoehdokkaiden kriteerit pistävät miettimään... kovat on vaatimukset sano. Kyllä se pistää miettimään pari-kolmekin kertaa anomusta viikonloppuisyyteen.
- Nimetön
Ongelmia on paljon, ensinnäkin kuka äijä haluaa telkkariin deittaileen? Televisiosta tulee paskaa tuutin täydeltä, niin oisko aika tehdä vaikka Vaikka Suomen Conan o'Brian seuraavaksi...
Vikana näen enemmänkin naiset. Aluksi regina, hän etsii miestä, joka kaivaa tarpeen tullen ojaa, mutta vie ranskaan. In your dreams sellaista ei kyllä löydy mistään. Muutenkin 6 hevosta ja kilparatsastus vie pirusti aikaa. Entisellä tyttöystävällä oli 3 hevosta ja harrasti kilparatsastusta. Tein emämokan kun en aina tajunnut kun hän oli tallilla etc. eikä päässyt elokuviin (olin liian lumoutunut kauneudesta). No sitten kun oltiin yhdessä, olin vain "kuski" talleille. Aluksi se meni ihan hyvin, mutta joka helevetin päivä. Loppujen lopuksin sanoin: "hevoset vai minä?" Hevoset valkkas ja hyvä niin.
Uskoisin, että regina etsii lapsenvahtia, töissä toimistolla (pirusti ylitöitä), jokapäivä lenkki ja hevoset. Eipä jää oikein aikaa lapselle eikä miehelle... Mies tekisi talossa kaikki etc. moro.
Ana: Puhuu lapselle espanjaa ja etsii herkkää, mutta itsevarmaa miestä. Moro, ainoa tuollainen on varmaan joku afrikkalainen maahanmuuttaja, jolle ei sanota ei!
Hillevi, hillo vai mikä se nyt oli...: Muuten ihan jees, mutta ikä 29, naama ihan rypyillä ja näyttää ihan 45-vuotiaalta. Varmaan saisi miehen, jos osaisi etsiä, mutta no offence, ei kukaan lähde telkkariin itseensä nolaamaan, ellei ole hyvännäköinen misu!- Nimellinen mies
Niin, miksipä tosiaan vaivautua televisioon asti, kun voi täällä netissä nolata itseään paljon vaivattomammin.- -tosin Nimettömänä Paskanhajuinen luuseri ei ole kenenkään ihannemies, ja vaikka omat rahkeesi ei riittäisikään täyttämään naisten kriteereitä, se ei tarkoita, etteikö hyviä ja tasokkaita miehiä olisi. Sinä mielipiteinesi et vaan valitettavasti ole sellainen.
- kyllä...
Hyvin tiivistetty.
Sitäpaitsi ihmettelen, millainen mies missään olosuhteissa alentuu kilpakosijaksi tv-ohjelmaan.
- ei retkuun enää
Nämä sinkkuäidit ovat julkisuudenkipeitä ihmisiä, eivätkä suinkaan mitään kumppania etsi, vaan julkisuuden kautta tarjoutuvia työtilaisuuksia! Edellisessä sinkkuäidit sarjassa, näille ei kelvannut mikään ja luulisi hyvännäköisten naisten seuraa saavan. Älkää miehet missään nimessä osallistu tähän uunotukseen, joka on näiden julkisuudenkipeiden narttujen työhakua johonkin esim tv sarjan juontajaksi yms.
- näin on
Ja kyllä huomasi että olivat synnyttäneet. Luulisi edes näiden naisten yrittävän hieman hoikentaa olemustaan, kun tulevat televisioon. Ei miehet tykkää ylipainoisista yksinhuoltajaäideistä.
- sinkku myös
Mitäs valikovat ohjelmaan missejä. Ottaisivat tavllisia naisia,niitähän suomi on pulllollaan tavllisia miehiä.Tästäkin ohjelmasta tehdään kauniiden ja rikkaiden ohjelma. Koditkin ovat noilla naisilla niin hienot ettei heillä ole tarvetta voittaa,kunhan saavat naaman lööppiin ja sitä kautta taas joku rikas mies haaviin.
- sekatyömies
Kuka selvä järkinen mies otta toisen karjun rynkytämiä kakaroita elätetäväksen.On typerää ihmetelä moista asiaa
- Itsekkin yh-sinkku
Kyllä olivat joo niin kanamaisia naisia, kuka sellaista tahtoo.
Tavallisia naisia ohjelmaan!!!!
Malli ym. ohjelmat erikseen...
Tämän ohjelman nimeksi kanoille kukko =) - joku voi olla
noin julkisuuden kipeä että menee tv ohjelmaan kertomaan ettei saa miestä, katsoin edellisen ohjelman ja siitä jäi sellainen maku ettei nämä naiset todellisuudessa ketään hae vaan tykkäsivät keikistellä telkussa ja hakivat julkisuutta, turhia julkkiksia on jo ihan tarpeeksi lopettakaa koko ohjelma ja hakekoot kaikki omat ukkonsa ja akkansa mistä haluaa ja jos ovat niin mitättömiä etteivät niitä löydä niin olkoot ilman.
- Läpinäkyvää...................
Kyllä kun taas katsoi kun se yksikin valitsi itselleen ehdokkaita, vastaan tuli rahoitusjohtaja, ensimmäinen reaktio jatkoon !!!!!! Rahaa, Rahaa, Rahaa millään muulla ei mitään merkitystä.
Voi voi, meni heti maku ohjelmaan, vahinko että tuottaja munas, päästi läpi tämmöisen kommentin.- täysin,,,
saamaa mieltä.
Olen ymmärtänyt, että sinkku, single, tarkoittaa naimatonta. Jos on eronnut avioliitosta, ei tulla takaisin sinkuiksi vaan siviilisääty on eronnut.
Sinkku-äiti on siis sellainen, joka on synnyttänyt lapsen, mutta ei ole koskaan elänyt aviosuhteessa. Ovatko nämä naiset sellaisia? Jos he ovat eronneita, niin eikö ohjelman nimi pitäisi olla Eronneelle äidille sulhanen?- se menee
Sinkkuäiti= Single mother, solo mother. Single/solo= naimaton/yksin
Nämä ovat yleisesti käytetyt termit maissa joissa puhutaan valtakielenä englantia.
Eli puhdas käännös tuo sinkkuäiti. Sitä paitsi paljon kivemman kuuloinen kuin yh, jolla hyvin negatiivinen kaiku, liikaa stereotypioitu. Ja onhan se sinkkuäiti sanakin tossa ohjelman nimenä paljon svengaavampi. Pitäiskö maajusseille morsiankin olla maaseutuyrittäjälle/maanviljelijälle morsian?? Ihme marinaa pikkuasioista. Onkohan jossain armaan suomenmaan sääntöpykälässä tuostakin joku ohje, pitäiskö joku lomake täyttää ja tehdä valitus tai ilmoitus...!!??
Onko itsestään, niin ja ennenkaikkea myös lapsistaan huolta pitävä, hyvännäköinen sinkkuäiti liian kova pala joillekin niellä? Sinkkuhan yhdistetään villiin,vapaaseen nuoreen bilettäjään. Äiti on äiti, oli sitten yh tai ydinperheäiti. Kaikki arvo heille, jokainen tekee parhaansa.
Henk. koht. ulkomailla asuneena tiedän että single/solo mother noissa maissa voi olla avio/avoeronnut tai yksin lapsen saanut jne., kaikki menee samaan boksiin, riippumatta siitä onko lapsen isä mukana kuvioissa tai ei.
Aika rankalta kuulostaa tuo väite suomalaisten naisten korkeasta eroaloiteprosentista. Mikä mättää,mistä johtuu? Itse en erota halunnut ja vasten tahtoani minusta tuli single mum. Onneksi maassa jossa sinkkuäitejä arvostetaan hiukan korkeammalle kuin Suomessa. Avioeropsosentti alhaisempi kuin Suomessa.
Niin ja kyllä sellainen ojankaivaja maailmanmies on mahdollista löytää...kannattaa ehkä vaan mennä merta edemmäks kalaan... ennenkaikkea positiivisella mielellä. se menee kirjoitti:
Nämä ovat yleisesti käytetyt termit maissa joissa puhutaan valtakielenä englantia.
Eli puhdas käännös tuo sinkkuäiti. Sitä paitsi paljon kivemman kuuloinen kuin yh, jolla hyvin negatiivinen kaiku, liikaa stereotypioitu. Ja onhan se sinkkuäiti sanakin tossa ohjelman nimenä paljon svengaavampi. Pitäiskö maajusseille morsiankin olla maaseutuyrittäjälle/maanviljelijälle morsian?? Ihme marinaa pikkuasioista. Onkohan jossain armaan suomenmaan sääntöpykälässä tuostakin joku ohje, pitäiskö joku lomake täyttää ja tehdä valitus tai ilmoitus...!!??
Onko itsestään, niin ja ennenkaikkea myös lapsistaan huolta pitävä, hyvännäköinen sinkkuäiti liian kova pala joillekin niellä? Sinkkuhan yhdistetään villiin,vapaaseen nuoreen bilettäjään. Äiti on äiti, oli sitten yh tai ydinperheäiti. Kaikki arvo heille, jokainen tekee parhaansa.
Henk. koht. ulkomailla asuneena tiedän että single/solo mother noissa maissa voi olla avio/avoeronnut tai yksin lapsen saanut jne., kaikki menee samaan boksiin, riippumatta siitä onko lapsen isä mukana kuvioissa tai ei.
Aika rankalta kuulostaa tuo väite suomalaisten naisten korkeasta eroaloiteprosentista. Mikä mättää,mistä johtuu? Itse en erota halunnut ja vasten tahtoani minusta tuli single mum. Onneksi maassa jossa sinkkuäitejä arvostetaan hiukan korkeammalle kuin Suomessa. Avioeropsosentti alhaisempi kuin Suomessa.
Niin ja kyllä sellainen ojankaivaja maailmanmies on mahdollista löytää...kannattaa ehkä vaan mennä merta edemmäks kalaan... ennenkaikkea positiivisella mielellä.Selväksi tuli! :-)
Mutta aikamoista yleistämistä, että he automaattisesti olisivat yh-äitejä. Voihan neillä olla yheteishuoltajuuskin.
"Niin ja kyllä sellainen ojankaivaja maailmanmies on mahdollista löytää...kannattaa ehkä vaan mennä merta edemmäks kalaan... ennenkaikkea positiivisella mielellä."
En väittänytkään sitä mahdottomaksi. Heitin vain tuossa toisessa kommentissa epäilykseni siitä, että sellaiset miehet eivät tarvitse televisiota löytääkseen kumppanin...- --se oikea syy--
se menee kirjoitti:
Niin ja kyllä sellainen ojankaivaja maailmanmies on mahdollista löytää...kannattaa ehkä vaan mennä merta edemmäks kalaan... ennenkaikkea positiivisella mielellä."Sitä paitsi paljon kivemman kuuloinen kuin yh"
Juuri tästä on kyse, "kivemman kuuloisesta". Kun todellisuudesta tehdään oikein "kivankuuloinen", voi uskotella itselleen kaikenlaista. "Sinkkuäitejäkin" on yhä enemmän, koska todellisuustaju on kadonnut ja tilalle on tullut "kivankuuloisuus". Harmi vain, että todellisuus ja "kivankuuloisuus" eivät kohtaa. Siksi "kivankuuloinen" kumppani osoittautuu huonoksi ja "kivankuuloinen" parisuhde menee rikki...
Kuka loppujen lopuksi oikeasti haluaa suhdetta tv-ohjelman kautta? Itse ainakaan en haluaisi lööppijulkisuuteen siksi, että morsian on tv-heila.
Ja kun kerran sulhasta haetaan oikein television välityksellä, niin on ihan itsestään selvää, että ihan tavallinen työssäkäyvä mies joka katsoo sununtaina lätkää ja formuloita ei kelpaa.
Mies jota he hakevat on tietenkin lihaksikas ja komea. Hänen pitää osata kaivaa ojaa ja vaihtaa autoon renkaat ja öljyt, mutta hän ei missään nimessä saa elättää itseään sellaisella työllä. Hänen on oltava tietenkin lakimies tai johtaja... Fyysisempää työtä tekevistä kelpaavat vain palomiehet ja poliisit. Ja tietenkin miehen pitää olla gourmet-tason kokki ja hänellä pitää olla kokeneen sommelierin asiantuntemus juomakulttuurista. Luonnollisesti hänen on myös oltava henkevä keskustelija, älykäs ja huumorintajuinen. Ja hänen pukeutumisensa on toki oltava viimeisimpien trendien mukaista, mutta hänessä ei missään nimessa saa olla ripaustakaan naismaisuutta.
Ja sitten loppuun kysymys: Tarvitseeko tuollaisen edelläkuvatunlaisen miehen muka todella mennä televisio-ohjelmaan löytääkseen itselleen morsiamen? Eiköhän hän ole löytänyt oman naisensa jo aikapäiviä sitten...- Mies23v
Eipä tätä voi täydellisemmin sanoa tiivistettynä.Olet täysin oikeassa valitettavasti.Nyky nirppanokkanaisten mielestä miesten pitää osata kaikkea ja olla kaikkea..
Aivan liian vaativia ovat.Ja sitten etsivät miestä vielä 58vuotiaana kun jostain syystä ei ole löytynyt..Hmm,mistäköhän johtuu..Olisiko syytä hieman miettiä että mikä on Oikeasti tärkeää ihmisessä(ihanan luonne vai ne lihakset ja tummat hiukset)..
- Ehdottelija
MILFILLE KYNTÄJÄ! Ei vaan taida kyntäjiä kiinnostaa.. Paitsi maajussi-Timoa, joka on varsinainen kyntäjä!
- päivän paras
On se Timo varsinainen kyntäjä, vaikkei maajussia ole nähnytkään kuin televisiossa :D
Maajussi-timohan on vain hang-around-maajussi :P
- iines38
mä olin mukana eräässä tällaisessa ohjelmassa ja syy siihen miksi lähdin mukaan oli uusi kokemus! Joten te, jotka täällä haukutte ja ruikutatte jotain billshittiä jostain yh-äideistä niin valitettavasti tämä kertoo vain teistä itsestänne jotain. Eli get a life, sellainen oikea eikä mitään s24-tasoa oleva elämä, jossa epätoivoisesti yritetään työntää jotain omaa, poloista elämänfilosofiaa, joka ei todellakaan ole tästä maailmasta.
Syy tällaiseen ohjelmaan mukaan lähtöön oli uusi elämys ja kokemus, ettei mun tarvi vanhana akkana istua kiikkustuolissa ja miettiä mitä tein elämäni kans, mitä sain aikaiseksi. Sainko elää ja sainko uusia kokemuksia vai istuinko vaan näytön ääressä arvostelemassa muiden tekemisiä s24?
Näillä ihmisillä, joilla on MUNAA lähteä tällaiseen formaattiin, olkoot se täällä miten parjattu tahansa uskaltavat tehdä jotain erilaista ja laittaa itseään likoon ja haluavat kokea jotain mitä ei mikä tahansa tavan talliainen pääse kokemaan. Joten ennenkuin haukutte näitä yh-äippiä tai näitä, jotka PÄÄSEVÄT näihin ohjelmiin niin miettikää uudemman kerran.
Poloisimmat ihmiset ovat ne, jotka ei uskalla tehdä elämässä mitään muuta kun istua täällä ja arvostella muita ihmisiä, surullista ja niin säälittävää, joten viisaammat, jättäkää noi aiemmat mielipiteet ihan omaan arvoonsa. Noita ei kannata edes noteerata, niin kokemattomien ihmisten arvioilta vaikuttavat.
Kokemus oli ihana ja oli mahtavaa katsoa miten ohjaaja käsittelee kuvattavat ja miten paljon ohjaajalla pitää olla homma hanskassa ja siinä oppi itsestään ja muista NIIN paljon, että tätä kokemusta vaalin kiikkusttuolissa.
PRKL, mä uskalsin elää ja kokea uusia juttuja :)- Todella upeeta
"PRKL, mä uskalsin elää ja kokea uusia juttuja :)"
Mahtoi olla eri kivaa!
Ei muuta kuin ansioluetteloon merkintä! - ne on.
sinunkin elämäsi kohokohdat. Kannattaahan sitä hehkutella,jos on päässyt telkkuun. Niin,onhan se tavikselle suuri asia.t.telkussa ollut.
- mimmi2009
Olen samaa mieltä sun kanssa nimim iines38! Tein myös kuten sä, ja en kadu pätkääkään.... ; )
- 124+1++
Hauska viesti, mutta näillä palstoilla näkee harvoin noin pahansisuisia ja muita haukkuvia kirjoituksia. Lyhyempiä oksennuksia näkee, mutta ei pitkiä oksennuksia. Taidat siis itse olla jopa "s24-tason" alapuolella.
- elämästä mitään...
>Syy tällaiseen ohjelmaan mukaan lähtöön oli uusi
>elämys ja kokemus, ettei mun tarvi vanhana akkana
>istua kiikkustuolissa ja miettiä mitä tein
>elämäni kans, mitä sain aikaiseksi.
Tässä juuri huomataan se valitettava tosiseikka, että joidenkin poloisten ihmisten mielestä _tosiaan_ on elämän huippuhetki päästä telkkuun b-tason realityyn.
Naiset ryhdistäytykää - ette oikeasti voi olla noin aivottomia ja tyhmiä! Eikö teillä oikeasti ole sitä oikeaa laadukasta elämää ja tapahtumaa ollenkaan elämässänne?
- vai että sitten vielä eläkkeellä voidaan 'muistella' elämän huippuhetkiä, hoh...
- naikkonen vm.70
Voiko noille ukoille kirjoittaa jonnekin jotka ei tule valituiksi tuossa Sinkkuäidille sulhanen-ohjelmassa??
- mijäs09
Tai entä niille ylijäämä-mimmeille, jotka oli valittuna jo niiden 2 miehen kanssa. Yksi niintä olikin tuo Hinni.
Voikohan siis muille vielä kirjotella? - ---------------------
Laitetaan biojätteeseen.
- kahdellä äidillä
--------------------- kirjoitti:
Laitetaan biojätteeseen.
Eikös niistä kahden äidin lapsilla ole
tummat etelän miehet eli harva suomalainen
mies kiinnostuu naisesta jolla on tenava
Mohammedin tai Carloksen kanssa.
Näin valitettvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503784
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342751Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262408- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271397
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91198