NEON - polttoainesuodatin

Kaisla K.

Onko Neonissa bensansuodatinta ja missä, pitääkö se vaihtaa millon?

12

1500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jappinen

missä neonin bensasuodin

• fuel filter

siellähän se pumpun päässä

• Cruisler

Kaikissa autoissa on polttoainesuodatin. Pitäisi olla Neoniin helppo vaihtaa kun samantyyliset osat käyvät myös tuohon PT Cruiseriin. Vaihdoin siihen suodattimen pari kuukautta sitten. On siinä moottorin vieressä ylhäällä. Jollain jakoavaimella saa sen pultin auki. Olisi hyvä vaihtaa vuosittain. Ainakin talveksi aina uusi.

• neon 2009

Heh, outoja neuvoja. Itse en ole vaihtanut suodatinta vielä kertaakaan.

• fuel filter

Onko sinulla lukihäiriö? Kyse oli neonin suodattimesta ja se sijaitsee edelleenkin polttoainepumpun yhteydessä.

• rysleerii
    • Neon is good 100mile

Mika tama olla outu kysymus?Fuel filter pitää change every year,jos sa haluuta et sun auto ei jaady niin helppo.Me myyda kebab ja pitaa myos tuollainen kotiinkuljetus Neon kun se olla tosi luotettava muute.

• mesejuntit kateellsi

haha kaikenmaailman puuneniä täällä on kommentoimassa. nämä puunenät eivät mitä ilmeisimmin ole koskaan olleet edes neonin kyydissä.

• El Pollo del Muerta

Vanha topikki, mutta kysymys on hyvä ja vastaus aina paikallaan kun kysytään. Autojen omistajat vaihtuvat, huoltokirjat katoavat ja tieto hukkuu.
      Kaikilta ei tuo englanninkieli ja huoltomanuskat oikein luonnistu. Muuten hyvä tuo nimimerkin "ryslerii" linkitys.
      Siispä varmuuden vakuudeksi ja suomeksi. Neonissa polttoainesuodatin sijaitsee paineentasaimen kanssa samassa paketissa, polttoainepumpun päällä.
      Suodattimelle ei ole annettu mitään määräaikaisia vaihtosuosituksia.
      Tämä ei tietenkään sulje pois vaihdon tarvetta. Itse vaihtaisin 100 000 km:n välein.

• Terhi_26_b

NEONISSA EI OLE BENSAN SUODATINTA.

• Horo

Puhalla vittuun

• Neonii -97

Onpas...pitäs just omaan vaihtaa, tilattu on! Motonetissa maksoi 52 egee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      105
      4154
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      57
      2358
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      74
      1600
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      6
      1103
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      844
    6. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      118
      813
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      813
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      39
      792
    9. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedät sen

Esitän välinpitämätöntä, mutta en ole sitä oikeasti.
      Ikävä
      62
      768
    Aihe