Sairastettuani yli 20v haavaista paksunsuolentulehdusta suoleni puhkesi elokuun alussa ja minulle jouduttiin tekemään tilapäinen avanne paksuunsuoleen. Nyt sählään pussien kanssa, parantelen sairaalabakteeria ja odotan kutsua kolonoskopiaan lokakuussa. Jos se osoittaa, että kaikki kunnossa, niin edessä korjausleikkaus - toivottavasti!
Nyt jo askarruttaa, onko esim.leikkaushaava korjauksessa yhtä iso (häpykummusta rintojen väliin asti) kuin päivystysleikkauksessa oli avanetta tehtäessä? Ja yleensäkin kaikki asiasta kiinnostaa?
(Juu, voihan sitä sairaalastakin kysyä, mutta aikaisintaan vasta lokakuussa..)
Avanteen korjausleikkaus
0
808
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930