http://www.iltalehti.fi/viihde/200809108238276_vi.shtml
Kysymys Anna faneille.
Mikä tekee Annasta hyvän idolin?
Mä en todellakaan halua haukkua Annaa, mun mielestä kaikissa artisteissa on hyvät ja huonot puolet.
Annalla on ihan hyvä ääni, mutta minun mielestä Anna ei todellakaan ole hyvä idoli!
Anna Abreuta, ja Hanna Pakarista ei minun mielestäni voi edes verrata keskenään, koska he tekevät erityylistä musiikkia, ja Hanna on keikkaillut jo monta vuotta, mutta Anna on vasta ''ponnahtanut pinnalle''
Anna on MINUN mielestä huono siinä aiassa, että hän meikkaa itsensä rumannäköiseksi, ja pukeutuu liian paljastaviin vaatteisiin.
Ja nyt tuo uusi Vinegar musiikkivideo oli mulle jotaki aivan hirveää katsottavaa!
Tuntuu myös siltä, että Annalla on noussut kusi todella pahasti päähän, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Anna suosituin idoli
lolllllooll
2
206
Vastaukset
- ja edelleen
hänen musiikki myy eniten? Nyt Anna fanit järkeä päähän, kyl se hypetys lakkaa, niin sitten nähdään.
- kun setä puhuu
Katri ei ole suosituin vaikka hyvä onkin. Levymyynnissä Annan debyyttialbumi on myinyt kaikista eniten. Toiseksi jäävät Koivuset ja Pakariset ja muut Ruiskut. Taannoin Is:sän kyselyssä Anna peittosi selvästi Koivusen suosiossa. Ei hypetys lopu, kiihtyy vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846895- 353691
- 443248
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402462- 2032182
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292079- 402072
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241778Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181654