Anna suosituin idoli

lolllllooll

http://www.iltalehti.fi/viihde/200809108238276_vi.shtml

Kysymys Anna faneille.

Mikä tekee Annasta hyvän idolin?

Mä en todellakaan halua haukkua Annaa, mun mielestä kaikissa artisteissa on hyvät ja huonot puolet.

Annalla on ihan hyvä ääni, mutta minun mielestä Anna ei todellakaan ole hyvä idoli!

Anna Abreuta, ja Hanna Pakarista ei minun mielestäni voi edes verrata keskenään, koska he tekevät erityylistä musiikkia, ja Hanna on keikkaillut jo monta vuotta, mutta Anna on vasta ''ponnahtanut pinnalle''

Anna on MINUN mielestä huono siinä aiassa, että hän meikkaa itsensä rumannäköiseksi, ja pukeutuu liian paljastaviin vaatteisiin.

Ja nyt tuo uusi Vinegar musiikkivideo oli mulle jotaki aivan hirveää katsottavaa!

Tuntuu myös siltä, että Annalla on noussut kusi todella pahasti päähän, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

2

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja edelleen

hänen musiikki myy eniten? Nyt Anna fanit järkeä päähän, kyl se hypetys lakkaa, niin sitten nähdään.

• kun setä puhuu

Katri ei ole suosituin vaikka hyvä onkin. Levymyynnissä Annan debyyttialbumi on myinyt kaikista eniten. Toiseksi jäävät Koivuset ja Pakariset ja muut Ruiskut. Taannoin Is:sän kyselyssä Anna peittosi selvästi Koivusen suosiossa. Ei hypetys lopu, kiihtyy vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6895
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3691
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3248
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2462
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2182
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2153
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2079
    8. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2072
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1778
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      18
      1654
    Aihe