Hyvä paikka seurata vaaleja

Evoluutin Paluu Maanpinnalle

Kannatti sitten kumpaa tahansa, niin tästä MTV3:n uutisesta

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/09/709351

löytyvistä realclearpolitics-linkeistä on hyvä seurata mielipide-mittausten tulosten kehitystä, ja osavaltio-kohtaisia tuloksiakin on nähtävissä.

Sivumennen sanoen en ole yhtään huolissani tuosta uutisesta löytyvästä väitteestä, sillä kuten olen jo aiemminkin sanonut, Obamaa kannattavista moni ei uurnille jaksa vaivautua, kun sensijaan McCain:n kannattajat ajaa uurnille kristittyjen tuntema hätä kadotukseen menossa olevista sieluista, joita sinne ohjaa maan moraalinen rappiotila, joka sallii mm. valheellisen evoluutiopetuksen ja lasten tappamisen äitiensä kohduissa.

6

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evoluutin Paluu Maanpinnalle

      Evoluutioteoria on johtanut yhteiskunnan vieraantumiseen siitä ainoasta oikeasta pelastavasta Totuudesta, mutta ihminen kun syvällä sydämessään ymmärtää materialismin paikkansapitämättömäksi, niin hän hairahtaa etsimään vastauksia valheenisän - Saatanan - valhelaareista.

      Goottikulttuuri saatananpalvontoineen on yksi näistä monista valhelaareista, ja sen veristä satoa kerätään taas tässä

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200809108243792_ul.shtml

      Esimerkiksi Marilyn Manson on sanonut, että yksi hänen eniten vihaamiaan asioita on kristittyjen luomisusko.

      Kun goottinuorten kanssa keskustelee niin huomaa, että he ovat täynnä vihaa Jeesusta kohtaan. Tämä viha saa usein käyttövoimansa demoneista, jotka on houkutellut sisään ihmisen sydämessä asuva jumalankiletäminen ja evoluutiousko.

      Syvää surua tunnen heidän puolestaan.

      • goottinuorison edustaja

        Jos saatananpalvojat olisivat goottinuorien sijaan tappaneet helluntalaisnuoria, se olisi aivan yhtä varmasti ollut todiste siitä, että helluntailaisuus on evoluutioteorian aiheuttama materialistinen saatananpalvojalahko.

        Varmaan maailmasta löytyy joku wannabe-göötti joka Jeesusta oikeasti vihaakin. Itse en ymmärrä miten voisin vihata tyyppiä, joka on ollut toista tuhatta vuotta, ja josta ei edes varmuudella tiedetä mitään.

        Se että söin aamulla sämpylöitä todistaa muuten kreationistilogiikalla kiistatta, että olen sämpylä! XD


      • .........

        Samalta kaverilta kysyttiin jossain haastattelussa, että mitä hän haluaisi sanoa henkisesti huonovointisille nuorille. Manson kertoi ettei hän sanoisi mitään, vaan kuuntelisi mitä asiaa nuorilla on...

        Sai ainakin mun pisteet.

        Mutta kuten tuossa aiemmin sanottiin, uskovaiset ovat kyllä nähneet saatanoita missä milloinkin, kuten sarjakuvissa, liikkuvassa kuvassa, musiikissa yms...


    • Evoluutin Paluu Maanpinnalle

      Evoluutioteoria on johtanut yhteiskunnan vieraantumiseen siitä ainoasta oikeasta pelastavasta Totuudesta, mutta ihminen kun syvällä sydämessään ymmärtää materialismin paikkansapitämättömäksi, niin hän hairahtaa etsimään vastauksia valheenisän - Saatanan - valhelaareista.

      Goottikulttuuri saatananpalvontoineen on yksi näistä monista valhelaareista, ja sen veristä satoa kerätään taas tässä

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200809108243792_ul.shtml

      Esimerkiksi Marilyn Manson on sanonut, että yksi hänen eniten vihaamiaan asioita on kristittyjen luomisusko.

      Kun goottinuorten kanssa keskustelee niin huomaa, että he ovat täynnä vihaa Jeesusta kohtaan. Tämä viha saa usein käyttövoimansa demoneista, jotka on houkutellut sisään ihmisen sydämessä asuva jumalankiletäminen ja evoluutiousko.

      Syvää surua tunnen heidän puolestaan!

      • Puolivelmu

        tämäkin. Että mikä milloinkin on täynnä demonoita. Aikaisemminhan Heavy Metal Music oli suoraan saatanasta.


    • On sanoissa luonnonvalinta, satunnaisajautuminen ja "evoluutiivinen lajiutuminen havaittu" ?
      Onko jo "on olemassa sattumaa" väite harhaoppista helvettiin vievää ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe