mitä saitte? ite sain 5 joutsenta, 10 kuikkaa ja ainakin 25 silkkiuikkua..sitten kanalintumetsällä ammuin muutaman koiran ja valkoselkätikan ja yhden huuhkajan
saalisgallup=)
20
2271
Vastaukset
- h.m
No ainakin sulla on jotain pakkasen täytettä, vai lähetitkö paketissa afrikkaan vähäosaisemmille?
Tänä vuonna mä oon saanu 3 kyyhkyä, haapana, tavi, telkkä sekä pyy.- jiikoo
6 pyytä.3sepelkyyhkyä.1heinäsorsa.1punasotka
- ...
7 metsä hanhee tuli ammuttua.
- repe-sörsä
Onko nallipyssysi vielä ehjä ?
- Minääää
Kyllapä on RenttuReiska 26:lla saalista tullut, noh osahan noista hieman kyseenalaisia, mutta menkköt nyt...
Oma saalis: 1 kyyhky, 2 sorsaa, 1 teeri. niin ja viime syksuynä olisin saanut leijonia muutaman kun olin E-Afrikassa lomailemassa ja safarilla, mutta ei ollut kuin kamera mukana niin jäi leijonna taljat sinne luonnonpuistoon puun alle pötköttelemään.- linnustaja
14 teertä, 4 pyytä ja koppelo. Tämä riittää, aseet naftaliiniin.
- magnum
linnustaja kirjoitti:
4 kyyhkyä, 2 heinäriä, 2 tavia 2 lapasorsaa, 8 haapanaa ja 1 telkkä. elikkä ihan riittävästi talven varalle.
- Juha
linnustaja kirjoitti:
Ammuikko oikeesti 14 teertä ?? Itselläni ei enää omatunto piisaisi moiseen määrään...
- sorsa
Kertokaapa kuinka moni on myös syönyt saaliinsa, vain kävikö taas niin kuten joka syksy metsästyskauden alussa, että tyhjennetään pakastin edellisen syksyn sorsista, joita ei koskaan viitsitty kyniä ja laittaa ruuaksi, ja heitetään ne roskiin, jotta sopii taas uudet saaliit pakastimeen.
- Juha
Minä söin sorsat , mut niitä ei nyt ollutkaan kun 3 heinuria...
- Janne
Kyllä saalis on syöty...vaikkakin pyitä oli yli parikymmentä niin silti jaksettiin valmistaa! :D
- miki
7 kyyhkyy,11 tavia,2 heinurii,1 haapana,ja 1 teeri tänä syksynä.
- Janne
23 pyytä, 2 riekkoa, ja heinäsorsa
- Janne
Janne kirjoitti:
23 pyytä, 2 riekkoa, ja heinäsorsa
tarkotus oli vastata tuohon pääviestiin...
- vahinko laukaus
1ukkoteeri 15sinisorsaa 2isokoskeloa 9kanahaukkaa 2mehtoa ja ammuin hämärässä ristisorsa parveen 4tippu ja uskoisin että 9 haavottu ei auttanu muutaku polkea suohon ku ei oo varaa sakkoihin
että mites suu pannaa reiska
terveisin PELTSI - lapinmies
Mennys syksy oli paras mitä ikinä ollut.Kaikista mahdollisista tilanteista huolimatta ammuin vain joka viidennen linnun.Eli 80% kaikista mahdollisista jätin ampumatta.
Saalista kuitenki kertyi 6 metsoa ja 8 koppeloa ja teeri.Kaikki koiralle haukkuun.
Oikeestaan teeriä ja riekkoja ei edes jaksannu metästää.Koiralle vain kaikki mitä voi. - poikonen
tässäpä näitä 2mettoa,3koppeloa,puolenkymmentä teertä,n.20 riekkoa ja pyitä muutama...jäneksiä n.10 ja vesilintuja kolmisen kymmentä...ja täälä missä ite metästän niín maalintuja oli todella paljon ja paljon niitä jäi ens syksyksi..ja vielä mikä pisti erällä silmään oli mettojen runsaus,niitä oli kohta enemmänkö teeriä....
- Batsku
10 mettoa, 6 koppeloa, 4 jänistä, 3 kettua, 48 riekkoa ansoilla 110-120, 4 oravaa, 1 pyy, muutampia sorsia.. täällä lapissa missä ite metästän niin ei ole teeriä.. pyitä on alkanu näkymään.. joku on nähny teeriäkin..jot jos joskus vaikka pääsis ampumaan niitäki täällä..
Oikein hyvä vuosi oli... ja näyttää tulevan hyvä ensi vuonnakin jos kesä on hyvä... nyt keväällä ainaki on näkyny paljon riistaa liikeellä... jot eikun syksyä oottamaan.. - huurteinen
Tämä onkin valehtelioiden klubi(eimetsästäjien)siispä tässä minunkin saalis 5 viskisieppoa 2 punapersevalasta.
- Niko
Mä ammuin vahingossa (olen 14v) valkoposkihanhen kun ne lens sumussa noin. 15 lintua. Luulin kanadanhanheksi :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057