olisin kysynyt kun saimme viljanaaraan ikä5v pituus 150cm paino 1100g.yli paino ongelma suomuista ja peräpäästä näkee tämän.syönyt 2 viikon välein 60g rottaa.epäilen kyllä että syötetty useammin.kuinka paljon ruokaa pitää ruveta vähentämään ja harventamaan?jotta käärmeen saisi sopusuhtaisemmmaksi.
viljiksen ylipaino
johu3
3
543
Vastaukset
- itse..
rupea antamaan yksinkertaisesti pienempää ruokaa kahdenviikon välillä.
aikuinen käärme ei kärsi vaikka saisi harvemminkin ruokansa esim 3 viikkoa väliä ruokinnassa. minua kiinnostaa tietää mikä on käärmen ylipaino raja? tiedän ettei mun käärme ole vielä ylipainoinen. se painaa 500g. ja on 2v.
- Käärmemies
Käärmeen ikä ei välttämättä sano sopivasta painosta mitään, koska vaihtolämpöiset, ja käärmeet muutenkin, voivat kasvaa hyvin eri tahtiin. Ja tietenkin lajikin vaikuttaa... oletettavasti 2-vuotiaasi on viljakäärme?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199