olisin kysynyt kun saimme viljanaaraan ikä5v pituus 150cm paino 1100g.yli paino ongelma suomuista ja peräpäästä näkee tämän.syönyt 2 viikon välein 60g rottaa.epäilen kyllä että syötetty useammin.kuinka paljon ruokaa pitää ruveta vähentämään ja harventamaan?jotta käärmeen saisi sopusuhtaisemmmaksi.
Vastaukset 3
- itse..
rupea antamaan yksinkertaisesti pienempää ruokaa kahdenviikon välillä.
aikuinen käärme ei kärsi vaikka saisi harvemminkin ruokansa esim 3 viikkoa väliä ruokinnassa. minua kiinnostaa tietää mikä on käärmen ylipaino raja? tiedän ettei mun käärme ole vielä ylipainoinen. se painaa 500g. ja on 2v.
- Käärmemies
Käärmeen ikä ei välttämättä sano sopivasta painosta mitään, koska vaihtolämpöiset, ja käärmeet muutenkin, voivat kasvaa hyvin eri tahtiin. Ja tietenkin lajikin vaikuttaa... oletettavasti 2-vuotiaasi on viljakäärme?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459