Miten voi olla mahdollista, että joku taho on määritellyt minulle jonkun "kanavapaketin" valmiiksi? Miksi halutessani jonkun kanavan joudun sen seuraksi ottamaan kaikenlaista Extreme, Travel, Voom-turhuutta ja elättämään tahtomattani täysin tarpeetonta "ohjelmatuotantoa"? Jokainen kanava maksakoon erikseen ja kuluttuja päättää, mikä kanava saa elää. Mitä jos sama myyntimalli pätisi oikeassakin elämässä: maitolitra maksaa 33 euroa, mutta saathan mukaan marsipaania, valkosipuliletin, edellisen viikon Anna-lehden ja porkkanaleivän. Eikö kilpailuvirastoa kiinnosta? Welhosta todettiin, että kanavat olisivat paljon kalliimpia ilman paketointia. Mitä sitten! Eivät varmasti kuitenkaan niin kalliita kuin näiden turhuuksien kanssa.
Kaapelin kanavapaketit pp
2
560
Vastaukset
- on mahdollista
Kaapelioperaattorillasi on monopoli antennipistokkeeseesi. He voivat paketoida tuotteet, sinun tehtäväksesi jää ottaa tai jättää.
Samalla tavalla et voi räätälöidä autosi ominaisuuksia, vaan sinun on valittava niistä malleista mitä on myynnissä. (No, tiedän, että se on joissain tapauksissa mahdollista, mutta tulee pirun paljon kalliimmaksi.)
Kuluttajaystävällistä? Ei tietenkään, muttei laitonta, joten kuluttajaviranomaisille on turha valittaa. Varmasti joku on yrittänytkin.
Syy on tietysti se, että räätälöitävät kanavapaketit teettäisivät operaattoripäässä älyttömästi enemmän töitä, joten siihen ei haluta mennä.- Travelista
Travel kuuluu ainakin useimmissa kaapeliverkoissa kaapelikortin peruskanaviin jotka näkyy vaikka ei ottaisi mitään kanavapakettia muuta kuin sen kortin, eli mikä tahansa paketti onkin niin yleensä näkyy myös Travel, Russia Today ja Al Jazeera English. Näin ainakin Elisan kaapeliverkossa.
Tietenkin noissa on hieman eroja, riippuu kaapeliyhtiöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797