Taas löyty ominaisuus vojasta. Kuskin puoleinen etu sisävalo jää sitkeästi palamaan vaikka auto liikkeellä ja muut sisätila valot kyllä sammuksissa. Miten lie mahdollista? Luulisi noitten kaikkien lamppujen saavan sähkön samasta syötöstä? Vika väliaikaisesti korjattu poistamalla poltin.
Sisätila valo jää palamaan
5
662
Vastaukset
- autosta...
olisiko kuskin puoleinen ovi huonosti kiinni?
- voyage voyage
No ei ollu ovi auki!!
Kaikki sisävalot syttyy ku oven avaa ja ku sulkee sammuu mut toi yksi ei reagoi eli palaa vaan.
- T&C 2005
Kai olet huomannut että joka lampun saa päälle erikseen painamalla sitä linssistä, jolloin lamppu palaa oli ovi sitten auki tai ei...jos ei nyt ole tällaisesta "viasta" kyse, niin luultavasti lampun kytkinmekanismista löytyy syy.
- mittarivalon säädintä
Meidän voyagerissa oli mittarivalojen ym säädin vilkun viiksessä. Säädintä pyörittelemällä saat mittarivalot isommalle, ja maksimiasennossa myös kattovalo paloi. Yksi askel takaisin päin ja valo ainakin meillä sammui.
- Jhuuuuuuu
Mittariston kirkkaus jos täysillä niin jää päälle myös, eli väännä ajovalojen kytkimestä oikeelle hieman ni sammuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810