Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

lapselliset pelkuriteinit

on se vaan surullisen säälittävää kuinka piikkiö on pullollaan sellaisia niin "kovis" mamero-teinejä, joilla ei ole pokkaa tulla sanomaan asioita päin naamaa vaan turvaudutaan pilasoittoihin. Mulla on ainakin ruvennut mitta tulemaan noiden pikku kusiaisten kanssa täyteen, että seuraavan kerran kun kuulen jotain itselleni ulkona sanottavan, annan kyllä sellaisen hoidon että kakara viedään teholle!

Vitun pikku paskat, painukoot takaisin äitiensä hamosiin ottamaan rintahuikkia ja nuolemaan sisarustensa kalleuksia..!

8

2222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mammero

      Mulla oli sama ongelma. Laitoin puhelimen kaiuttimen päälle ja annoin myös kavereiden kuunnella mitä pikkupennuilla oli asiaa. Kumma juttu, ei niillä ollutkaan enää mitään sanottavaa. Sitten olen kokeillut myös sitä, että olen ottanut selville niiden äitien kännykkänumeron ja laittanut soitonsiirron päälle. Nämä oli niiden taliaivojen kohdalla, jotka soittelivat mulle lauantaisin klo 00.30 - 1.30. Ihmeesti rauhoitti tilannetta. Piti vain muistaa ottaa soitonsiirto pois päältä.

      Poliisi ei kyllä suositellut soitonsiirtoja, kun kysyin voiko sellaisen tehdä, muttei kieltänytkään.

      • on vain ongelmana. Kiva sitäpaitsi hypätä kimppakyytiinkin nyt illalla kun sellanen filunki että toinen autossa olijoista olisi jollain tapaa osallisena tähän taannoiseen soittoon. Miten sen soitonsiirron saa? en ole koskaan kokeillu.


      • Mammero
        jefrma kirjoitti:

        on vain ongelmana. Kiva sitäpaitsi hypätä kimppakyytiinkin nyt illalla kun sellanen filunki että toinen autossa olijoista olisi jollain tapaa osallisena tähän taannoiseen soittoon. Miten sen soitonsiirron saa? en ole koskaan kokeillu.

        Mun nokialaisessa on ainakin asetukset ja puheluasetukset, sieltä löyty soitonsiirtoon eri vaihtoehtoja.

        Mä panin sen vaihtoehdon, että kun puheluun ei vastaa, niin sitten siirtyy. En vastannut tuntemattomiin numeroihin, tutuille vaan. Tietty täyty pitää puhelinta helposti saatavilla ettei tutuille käy ohrasesti.

        Vastaajalla näkyy kyllä taulussa siirretty puhelu, jota olivat vähän kuulemma kaverit ihmetelleet... No olipa jotain järkevää mietittävää sitten silläkin perheellä!


    • Erityisnuorisotyöntekijä

      Laita soittoajat ylös ja ilmoita poliisille. Oman käden oikeus ei koskaan auta asiaa.

      Jooko?

      • tehnytkin ottaa

        mutta kun ovat tulleet tuntemattomista.


      • JiiÄr
        tehnytkin ottaa kirjoitti:

        mutta kun ovat tulleet tuntemattomista.

        Kyllähän tuon saa silti selville jos on rikos epäily. Eli kotirauhan rikkominen


    • Piikkiöläinen nuori

      En ole varma, mutta kerran tai pari kuullut kyseisen soittelian nimen, joka soittelee irvailuja ja muita pilapuheluita piikkiöläisille, mutta sehän voi olla kuka vaan, ketä vaan saa numerosi käyttöön. Itse saan vähän väliä pilapuheluita, kuten äitinikin. Ärsyttävää kyllä!

    • ..

      Rauhotus ny vähä. Ne o vaa lapsii. etköhän sinä itsekkin ole joskus soittanut pilapuheluita. Lisäksi kuullostaa erittäin säälittävältä että uhoat suomi24:ssa miten aijot käydä pienten lasten kimppuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe