moi
onko muilla ollut ikinä poskilihakset kireänä eli vetää posket melkein hampaitten väliin ja tosi vaikea niellä. edes nestemmäinen ei oikein onnistu meneen alas, tuntuu että tukehtuu! ois kiva saada vinkkejä mitä teen että tämä häviää ja vois jo syödä jotain.
poskilihakset kireänä ja vaikea niellä
4
1532
Vastaukset
- hajua, tommosest
ongelmasta, mut kokeile sillee et puhallat suun täytee ilmaa et sulle tulee semmoset pulla posket, ja yritä jotenki tollee rentouttaa niit poskia.
- juttua täälläkin
Minulla masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Itse huomaan, että jännitän lihaksia kasvoissa (varmaan muuallakin kehossa) ja esim. puristan huulia tiukasti yhteen. Öisin ilmeisesti puren poskia hampaiden väliin, koska aamuisin hampaat ja posken limakalvot kipeät, joskus turvonneet. Ja aamuisin posket/kasvot tuntuvat puutuneilta, ehkä tästä jännittämisestä johtuu?
Nyt mielialalääke ja rauhoittava lääke ja tämä ei enää niin voimakasta.
Voimia ja paranemista sinulle toivottelen! - ketjun aloittaja
juttua täälläkin kirjoitti:
Minulla masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Itse huomaan, että jännitän lihaksia kasvoissa (varmaan muuallakin kehossa) ja esim. puristan huulia tiukasti yhteen. Öisin ilmeisesti puren poskia hampaiden väliin, koska aamuisin hampaat ja posken limakalvot kipeät, joskus turvonneet. Ja aamuisin posket/kasvot tuntuvat puutuneilta, ehkä tästä jännittämisestä johtuu?
Nyt mielialalääke ja rauhoittava lääke ja tämä ei enää niin voimakasta.
Voimia ja paranemista sinulle toivottelen!minulla kans on ahdistusta ym.. sepramit on määrätty mutta en ole vielä uskaltanut ottaa kun pelkään sivuoireita. voiskohan tämä sitten johtua henkisestä huonosta olosta?
- - --
ketjun aloittaja kirjoitti:
minulla kans on ahdistusta ym.. sepramit on määrätty mutta en ole vielä uskaltanut ottaa kun pelkään sivuoireita. voiskohan tämä sitten johtua henkisestä huonosta olosta?
Mun mielestä voisi johtua juuri siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658