Saanko vesimiehen(M) mitenkään palaamaan takaisin?

vaaka(N)

Seukkasin erikoisella tavalla miespuolisen vesimiehen kanssa noin 3 puoli vuotta oli ihanaa seikkailua ja petipuolella meni hyvin. Olin toisinaan kylmempi ja arvosteleva ja inhottava. Veskari tykkäsi kovasti. Saimme tytön.

Viimesenä vuonna olin liiankin ilkeä. Hän löysi toisen kertoi siitä, kun oli ollut jo n.3 viikkoa kalat naisen kanssa.

Olin pettynyt. Yritin maanitella veskaria takasin koska haluaisin muuttaa yhteen ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Nyt tuntuu ettei ehkä onnistukaan.

Onko toivoa sanokaa viisaat veskarit. Onko vesimies palannut koskaan exkumppaninsa luo takaisin muuten vaan tai lapsen takia? Rakastan vieläkin veskariani vaikka olin vaikea.

23

3172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja lähtenyt

      uudestaan, koska nainen oli yhtä ilkeä kuin ennenkin. ellei ilkeämpi.

      • vaakax

        olet mies ja vesimies. Siis olet itse kokenut saman?


      • menin takaisin,
        vaakax kirjoitti:

        olet mies ja vesimies. Siis olet itse kokenut saman?

        koska halusin mennä. Ei sen takia, että toinen halus. Jos meissä vesimiehissä on yhtään yhtäläisyyksiä, se tulee takaisin itse. Sinä et voi siihen vaikuttaa millään muulla kuin odottamalla ja toivomalla, että näin tulee käymään.


      • kuulosti kivalta
        menin takaisin, kirjoitti:

        koska halusin mennä. Ei sen takia, että toinen halus. Jos meissä vesimiehissä on yhtään yhtäläisyyksiä, se tulee takaisin itse. Sinä et voi siihen vaikuttaa millään muulla kuin odottamalla ja toivomalla, että näin tulee käymään.

        oletko itse mies veskari, joka palasi. Niin vaikee sitä kenenkään on sanoa varmaksi, miten kenenkin kohdalla käy. Kun ei ole kuullut koko tarinaa.

        Mutta iski epätoivo ja selittämätön tarve silloin saada jostain vastaus. Olen toipunut kolhusta ja jatkan eteenpäin, kävi miten kävi tulevaisuudessa.

        Olisi kiva rupatella jossain chatissa tai sähköpostilla, mut en vielä laita sellaisia tietoja josta tunnistaisit, jos jaksat tulla johki jutulle. Riippuu onko sinulla aikaa ja jaksamista ruotia asiaa edes kerran.. Hyvää jatkoa sinulle ja kullallesi, jollet palaa jutulle ja kerro anonyymisti tarinaasi mäkin voin paljastaa sitten.. Mut Päivän jatkoja!


      • Sun tarina
        menin takaisin, kirjoitti:

        koska halusin mennä. Ei sen takia, että toinen halus. Jos meissä vesimiehissä on yhtään yhtäläisyyksiä, se tulee takaisin itse. Sinä et voi siihen vaikuttaa millään muulla kuin odottamalla ja toivomalla, että näin tulee käymään.

        Paluullesi oli valota vähän jos pystyt ja viitsit????
        Kiitos!


      • .,,......,.
        Sun tarina kirjoitti:

        Paluullesi oli valota vähän jos pystyt ja viitsit????
        Kiitos!

        Lapsella oli aika iso osuus asiaan. Lapsen takia opin taas pitämään lapsen äidistä. Ikävää vaan, ettei lapsen äiti edellenkään pitänyt itsestä. Kaatoi usein oman pahoinvointinsa mun niskaan. Epävarma riidanhaastaja. Ei hyvä pitemmän päälle kenellekään. Kaikkein vähiten lapselle.


      • VaaKKusÄ
        .,,......,. kirjoitti:

        Lapsella oli aika iso osuus asiaan. Lapsen takia opin taas pitämään lapsen äidistä. Ikävää vaan, ettei lapsen äiti edellenkään pitänyt itsestä. Kaatoi usein oman pahoinvointinsa mun niskaan. Epävarma riidanhaastaja. Ei hyvä pitemmän päälle kenellekään. Kaikkein vähiten lapselle.

        Kiitti kun vastasit!
        Minkä ikäsiä olette? Kun meillä on "vähän" ikäero n.8v
        Kauan olitte yhdessä kun erositte ja palasit?
        Mikä oli lapsen äidin hors.merkki?

        Olis kiva jos vastaisit noihin..Kiitos!!!!


      • ........
        VaaKKusÄ kirjoitti:

        Kiitti kun vastasit!
        Minkä ikäsiä olette? Kun meillä on "vähän" ikäero n.8v
        Kauan olitte yhdessä kun erositte ja palasit?
        Mikä oli lapsen äidin hors.merkki?

        Olis kiva jos vastaisit noihin..Kiitos!!!!

        En kerro numeroita, mutta ikäeroa oli 3 vuotta. Hän oli kalat/oinas. Ei sen enempää.


      • VaaKKusÄ
        ........ kirjoitti:

        En kerro numeroita, mutta ikäeroa oli 3 vuotta. Hän oli kalat/oinas. Ei sen enempää.

        Oletpa salaperäinen.. Kiitos nyt, kun jaksa(oi)t vastailla edes muutaman sanaisen..


    • vesimies / ei katso taakseen

      Ensimmäinen mieheni petti ..lähdin muutamassa
      sekunnissa kodistamme...ja yritti turhaan saada
      minua takaisin....vielä viiden vuoden
      kuluttua avioero-oikeudessa hän sanoi jättävänsä
      lastansa odottavan tyttöystävänsä jos menen takaisin.
      (skorppioni)
      Erosin juuri toisesta 32-vuotisesta
      liitostani samasta syystä ja hain yksin eron.
      Nyt hän on kohta vuoden tekstaillut rakkausviestejä ..
      turhaan.. en edes vastaa.
      (neitsyt)

      Olen tapaillut uusia ystäviä -32 vuoden
      uskollisuuteni jälkeen..elämä jatkuu.

      1.Uskottomuus on pahin ainakin minulle vesimies
      naisena.
      2.Taloudellinen hyväksikäyttö.hyötyminen.
      3.seksuaalista arvostelua en saanut...mutta
      jos olisin,niin varmasti olisin itse heti
      hakenut avioeron ja uuden kumppanin.
      ja ilmanmuuta kieltäytynyt seksistä..

      ..Empä usko että loukkaamasi vesimies palaa
      luoksesi...etsi uusi ja käyttäydy paremmin..
      terv...VESIMIES - NAINEN

      • VaaKKusÄ

        Sulla on ollut pitkät suhteet takana. Kuten jo mainitsit sit kun on syy tullut lopettaa niin se on kerrasta poikki ei ikinä enää paluuta.

        Niin meneekö samanlaiten vesimies miehellä kuin veskari naisella?? Tämä mun veskari mies oli hullun rakastunut minuun, mutta olin tosi vaikea lähtemään hänen mukaan ja en uskonu meidän tulevaisuuteen yhdessä. Mut nyt kun tuli tää vauvakin niin haluis yrittää, kun ei olla ns. asuttu edes yhdessä. Tilanne ärsyttää kovasti.

        Kaikkee katkerana olen miettinyt, että teenkö miehestä yh:n, kun jätti minut näin vaikka haluaisin alkaa puhtaalta pöydältä kaiken koska olen ollut suurelta osin tahallani vaikea hänelle, kun olen pelännyt, miten me pärjätään yhdessä hänen rahasotkun, määrättyjen juttujen takia. Ois optimaalinen tilanne, kun lapsella olis molemmat oikeat vanhemmat eikä mitään uusioperhettä.

        Kai hän on käynyt surutyön omalla kohdallaan ja jättänyt, mut lopullisesti kun haki uuden. Kai siihen on pakko tyytyä ja alkaa elää omaa elämää.

        Kiitos kun vastasit!


    • vesimies86

      Jos tämä mies rakastaa nykyistä naistaan todella, niin mikään ei saa häntä palaamaan luoksesi. EI SITTEN MIKÄÄN!

      • VaaKKusÄ

        Suuri Kiitos, kun vastasit rehellisesti!!!! Juu tämä miesVeskari on juuri rakastunut aika äskettäin.

        Kyl mustkin tuntuu, ettei paluuta ole yhteiseen elämään. Vaikka vauva meillä yhteinen.

        Täytyy yrittää oppia virheistä, itsestä ja kasvaa paremmaksi. Millähän lekalla sais omaluonteen taottua paremmaksi.. =)


      • vesimies / ei katso taakseen
        VaaKKusÄ kirjoitti:

        Suuri Kiitos, kun vastasit rehellisesti!!!! Juu tämä miesVeskari on juuri rakastunut aika äskettäin.

        Kyl mustkin tuntuu, ettei paluuta ole yhteiseen elämään. Vaikka vauva meillä yhteinen.

        Täytyy yrittää oppia virheistä, itsestä ja kasvaa paremmaksi. Millähän lekalla sais omaluonteen taottua paremmaksi.. =)

        Rakkaus on hiljainen vieras ei koskaan
        tiedä..kun se tekee lähtöään...tai tuloaan...

        -Sinun kannatta kuitenki osoittaa katumuksesi
        tapaattehan lapsen isän kanssa joka tapauksessa...
        Lapsi tarvitsee teitä kumpaakin,valtavasti.
        Ehkä teillä on mahdollista löytää toisenne
        uudelleen.Siihen vaan tarvitaan kaksi..onnea
        kirjoitin sinulle eilen "vesimiehen rakkaus"
        Ps.Minusta tuli viikko sitten isoäiti


      • vaakkusÄ
        vesimies / ei katso taakseen kirjoitti:

        Rakkaus on hiljainen vieras ei koskaan
        tiedä..kun se tekee lähtöään...tai tuloaan...

        -Sinun kannatta kuitenki osoittaa katumuksesi
        tapaattehan lapsen isän kanssa joka tapauksessa...
        Lapsi tarvitsee teitä kumpaakin,valtavasti.
        Ehkä teillä on mahdollista löytää toisenne
        uudelleen.Siihen vaan tarvitaan kaksi..onnea
        kirjoitin sinulle eilen "vesimiehen rakkaus"
        Ps.Minusta tuli viikko sitten isoäiti

        Mahtavan ihanaa, Onnea Isoäidille!!!
        Kyllä omat pienet natiaiset on suloisia!!

        Kiitos sanoistasi, lämmitää kovasti mieltäni!
        juu kyllä me tavataan lapsen isukin kanssa joka toinen viikonloppu. Kaihertaa kun tiedän miten ihana ihminen hän on niin riipii sydäntäni, kun tämä uusi saa kokea sitä ihanaa ihmistä.

        Tämä mun ex veskari on kovin epäitsekäs, onko se kovin yleistä muissakin vesimiehissä?

        En hyväksi käyttänyt, mutta huomasin kuinka hän liian helposti muita auttoi tai tarjosi esim. drinksun tai muuta vastaavaa.

        Typykkä heräsi täytyy mennä..Palataan ;)


      • Mikä se

        sun tarinas on jos olet noinkin nuorta -86 vuosimallia.. Onko sulla kokemusta pitkästä suhteesta? ja onko lasta kenenkään exkumppanin kanssa? Eikö lapsi merkitse mitään sulle? Sillon onkin hyvä mennä iskemään uutta ja jättää lapsi ja exä omanonnensa nojaan niinkö...
        Jep jep entäs jos susta tehtäis yh, mites sit suhtautuisit?


      • vieläääää
        vesimies / ei katso taakseen kirjoitti:

        Rakkaus on hiljainen vieras ei koskaan
        tiedä..kun se tekee lähtöään...tai tuloaan...

        -Sinun kannatta kuitenki osoittaa katumuksesi
        tapaattehan lapsen isän kanssa joka tapauksessa...
        Lapsi tarvitsee teitä kumpaakin,valtavasti.
        Ehkä teillä on mahdollista löytää toisenne
        uudelleen.Siihen vaan tarvitaan kaksi..onnea
        kirjoitin sinulle eilen "vesimiehen rakkaus"
        Ps.Minusta tuli viikko sitten isoäiti

        Miten on vesimiesten itsekkyyden laita ovatko ennemmän epäitsekkäitä?
        Kuten jo aikasemmin sinulle mainitsin niin ainakin tämä mun ex veskari(M) on määrätyissä asioissa epäitsekäs, mun piti suorastaa ravistella ajattelemaan, ettei olisi niin hyväsydäminen ja tarjoais monia asioita avokätisesti.

        Kun melkein jouduin pitämään hänestä huolta ettei menisi hyväksikäytön puolelle EI HÄN MIKÄÄN REPPANA OLE, mut tämä on vaikea selittää tarkasti millätavalla hän on epäitsekäs. Hän on osittain liian hyväsydäminen. Se käy minua sääliksi.


      • piiirkko
        vaakkusÄ kirjoitti:

        Mahtavan ihanaa, Onnea Isoäidille!!!
        Kyllä omat pienet natiaiset on suloisia!!

        Kiitos sanoistasi, lämmitää kovasti mieltäni!
        juu kyllä me tavataan lapsen isukin kanssa joka toinen viikonloppu. Kaihertaa kun tiedän miten ihana ihminen hän on niin riipii sydäntäni, kun tämä uusi saa kokea sitä ihanaa ihmistä.

        Tämä mun ex veskari on kovin epäitsekäs, onko se kovin yleistä muissakin vesimiehissä?

        En hyväksi käyttänyt, mutta huomasin kuinka hän liian helposti muita auttoi tai tarjosi esim. drinksun tai muuta vastaavaa.

        Typykkä heräsi täytyy mennä..Palataan ;)

        Hei taas...
        Onko pikku tytärelläsi mahdollisuus tavata
        isänsä vanhempia...ainakin minulle on pikkuinen
        pojanpoikani hyvin tärkeä.Lapsen kehityksen
        kannalta kiinteät isovanhemmuus suhteet
        tuovat lämpöä ja turvallisuutta kehitykseen
        ja ovat rakkaita läheisiä..annathan heille
        mahdollisuuden.Juttele siitä lapsen isän kanssa
        ...isoäiti vesimies...voi hyvin


      • Pikollekin
        piiirkko kirjoitti:

        Hei taas...
        Onko pikku tytärelläsi mahdollisuus tavata
        isänsä vanhempia...ainakin minulle on pikkuinen
        pojanpoikani hyvin tärkeä.Lapsen kehityksen
        kannalta kiinteät isovanhemmuus suhteet
        tuovat lämpöä ja turvallisuutta kehitykseen
        ja ovat rakkaita läheisiä..annathan heille
        mahdollisuuden.Juttele siitä lapsen isän kanssa
        ...isoäiti vesimies...voi hyvin

        Juu, kyllä tyttömme on isän vanhemmilla välillä hoidossa.. Koska minun vanhemmat asuvat kaukana.
        Minusta on myös hyvä juttu, että typy pääsee myös isän mummulaan&Vaarilaan.

        Laiton kysymystä sinulle tuohon (vastaisitko vielääää)-kohtaan..

        Oleko serustellut koskaan vaakamiehen kanssa?

        Oletko tehnyt horoskooppikartan?Tiedätkö mikä olet nousumerkiltäsi ja kuumerkiltäsi?
        Uskotko siihen, että juuri ilmamerkit paremmin toimii keskenään kuin vesi- ja ilmamerkit?
        Kun olet pitkässä suhteessa vesimerkin (skorpionin) ja maamerkin (neitsyen) kanssa?

        Mulla vaaka nousu=skorpioni kuu=kaksoset..


    • Dciuz

      Olen miespuolinen vesimies.Jos asetan itseni sinun veskarisi housuihin.Nousee mieleen yksi kysymys:Miksi ihmeessä palaisin?Jos paremman on hän löytänyt.Arvostelevan ja ilkeän naisen luo.No thank you.Vesimies on individualisti joka kulkee omia polkujaan.Yleensä vastavirtaan,ei sinne kuin muut.

      • niiiiiiiiiiihn

        Vaikka sulla olis lapsi niin jättäsit vaa'an oman onnensa nojaan?
        Niin, no ethän sä tätä koko tarinaa tiedäkään niin voit napakasti heittää tuon kommentin.

        Oletko koskaan palannut entisen heilasi luokse?Vai oleko sen verran nuori, ettet ole kerennyt kiintyä kumpaniin niin, ettei erot hetkauta..?


      • Dciuz
        niiiiiiiiiiihn kirjoitti:

        Vaikka sulla olis lapsi niin jättäsit vaa'an oman onnensa nojaan?
        Niin, no ethän sä tätä koko tarinaa tiedäkään niin voit napakasti heittää tuon kommentin.

        Oletko koskaan palannut entisen heilasi luokse?Vai oleko sen verran nuori, ettet ole kerennyt kiintyä kumpaniin niin, ettei erot hetkauta..?

        Olen palannut heilani luo.Tai se meni niin että hän suostui ottamaan minut takaisin.Meni aikaa,tajusin etten rakastanut häntä.Mä vain siedin häntä.Ei seksiä selvinpäin,alkoi hälytyskellot soimaan päässä.Tämä ei mene oikein.Toukokuussa erottiin,olen ok asian kanssa.Mutta kyllä hän on mun mielessä joskus.Ja mietin oliko vika minussa kun en pystynyt tuntemaan mitään.Hän ei ollut ilkeä,tai arvosteleva.Vieläkin kaivaa teinkö virheen kun lähdin.Ja nuoruudesta,olen 36.Ei enää pikkupoika,eikä varsinkaan mamman.Mulla ei ole juuri tunteita,siksi voin sanoa julmastikin.Vaikka en tarkoita satuttaa.Mä olen aika tunteeton ihminen.


      • vaakaÄ
        Dciuz kirjoitti:

        Olen palannut heilani luo.Tai se meni niin että hän suostui ottamaan minut takaisin.Meni aikaa,tajusin etten rakastanut häntä.Mä vain siedin häntä.Ei seksiä selvinpäin,alkoi hälytyskellot soimaan päässä.Tämä ei mene oikein.Toukokuussa erottiin,olen ok asian kanssa.Mutta kyllä hän on mun mielessä joskus.Ja mietin oliko vika minussa kun en pystynyt tuntemaan mitään.Hän ei ollut ilkeä,tai arvosteleva.Vieläkin kaivaa teinkö virheen kun lähdin.Ja nuoruudesta,olen 36.Ei enää pikkupoika,eikä varsinkaan mamman.Mulla ei ole juuri tunteita,siksi voin sanoa julmastikin.Vaikka en tarkoita satuttaa.Mä olen aika tunteeton ihminen.

        Okei, tuohan selvensi kummasti, miksi reagoit noin happamasti mun tiivistettyyn omaelämäntilanne anlyysini...
        En mäkään teini ole päälle 28.

        Mut silti on vielä kasvun varaa tunnepuolella...tarviisin jotain sorvia tai lekan iskua aivojen tunneosastolle, että osais käyttäytyä rakkaita ihmistä kohtaan, kun vasta jälkeenpäin tajuaa, että olisi voinut pitää mölyt mahassaan tai miettiä miten asiat ilmaisee. Älä nyt luule, En ole mikään pahamaisen ilkeilijä.

        Parisuhde on mielenkiintoinen juttu ja sen säilyttäminen hyvänä vuosikymmeniä kyllästymättä on haastavaa ja sitten, kun siihen tulee vielä bonuksena jälkikasvua... Siinähän sitä sitten ihmetellään :)

        Jaahas velvollisuudet kutsuu...
        Onnea sinulle paremman suhteen löytämiseen ja sen mielenkiinnon ylläpitämiseen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe