Mistä löytäisin mies vesimeihen

vaakuppi

Haluaisin tutustua mies vesimieheen!!!

Mistä sellaisia bongailis parhaiten, varmimmin??

25

2708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ???

      • Vaakus

        senkin humoristi.. Oletko tosissasi??
        Voisin katsoa, kun katua..


      • etsimällä
        Vaakus kirjoitti:

        senkin humoristi.. Oletko tosissasi??
        Voisin katsoa, kun katua..

        mitään etsimisen arvoista löydä. Silmät auki vaan siinä oikeassa maailmassa.

        Katso vaan. Näet vaan sanat.


      • tännönen
        etsimällä kirjoitti:

        mitään etsimisen arvoista löydä. Silmät auki vaan siinä oikeassa maailmassa.

        Katso vaan. Näet vaan sanat.

        tällainen nettimäinen löytöjen teko voi olla järjetöntä hakuammuntaa. Mutta äärimmäisen jännittävää...


      • Jännittävää?
        tännönen kirjoitti:

        tällainen nettimäinen löytöjen teko voi olla järjetöntä hakuammuntaa. Mutta äärimmäisen jännittävää...

        Niin. Siitähän te naiset pidätte. Mitä sitten kun jännitys loppuu?


      • v--
        Jännittävää? kirjoitti:

        Niin. Siitähän te naiset pidätte. Mitä sitten kun jännitys loppuu?

        Kun homma toimii ja molemmat siihen satanen lasissa panostaa niin miksi jutun jännityksen pitäis loppua?
        Ikäsi?Oletko usein pettynyt?


      • pettynyt
        v-- kirjoitti:

        Kun homma toimii ja molemmat siihen satanen lasissa panostaa niin miksi jutun jännityksen pitäis loppua?
        Ikäsi?Oletko usein pettynyt?

        joka kerta. Ikäni on yli 30 ja alle 40.

        Kuka helvetti nyt jaksaa aina elää jännityksessä? Satanen lasissa? Minä meen 300 lasissa silloin kun meen. Silloin kun en enää halua mennä, silloin pysähdyn. Se siitä jännityksestä. Etkä muutenkaan pysyis vauhdissa mukana silloin kun mennään. Ei ole vaivan arvoista.


      • Vexxxman
        pettynyt kirjoitti:

        joka kerta. Ikäni on yli 30 ja alle 40.

        Kuka helvetti nyt jaksaa aina elää jännityksessä? Satanen lasissa? Minä meen 300 lasissa silloin kun meen. Silloin kun en enää halua mennä, silloin pysähdyn. Se siitä jännityksestä. Etkä muutenkaan pysyis vauhdissa mukana silloin kun mennään. Ei ole vaivan arvoista.

        Pippeli sinä olet


      • pippeli.
        Vexxxman kirjoitti:

        Pippeli sinä olet

        Onks sulla?


      • olevan
        pettynyt kirjoitti:

        joka kerta. Ikäni on yli 30 ja alle 40.

        Kuka helvetti nyt jaksaa aina elää jännityksessä? Satanen lasissa? Minä meen 300 lasissa silloin kun meen. Silloin kun en enää halua mennä, silloin pysähdyn. Se siitä jännityksestä. Etkä muutenkaan pysyis vauhdissa mukana silloin kun mennään. Ei ole vaivan arvoista.

        vaivanarvoinen. Kiitos vinkistä! Ja luulet vaan etten pysyis mukana...


      • mäkin
        pettynyt kirjoitti:

        joka kerta. Ikäni on yli 30 ja alle 40.

        Kuka helvetti nyt jaksaa aina elää jännityksessä? Satanen lasissa? Minä meen 300 lasissa silloin kun meen. Silloin kun en enää halua mennä, silloin pysähdyn. Se siitä jännityksestä. Etkä muutenkaan pysyis vauhdissa mukana silloin kun mennään. Ei ole vaivan arvoista.

        oon 30v. Vedäksä sit lärviä kokoajan pettymysees, kun oot noi ressinen tyyppi..


      • sitten
        pettynyt kirjoitti:

        joka kerta. Ikäni on yli 30 ja alle 40.

        Kuka helvetti nyt jaksaa aina elää jännityksessä? Satanen lasissa? Minä meen 300 lasissa silloin kun meen. Silloin kun en enää halua mennä, silloin pysähdyn. Se siitä jännityksestä. Etkä muutenkaan pysyis vauhdissa mukana silloin kun mennään. Ei ole vaivan arvoista.

        kirjottelet niin kireenä tänne. Odottelen ilosempaa seuraaaaaa =) Pärjäile..


    • : )

      että haluat tutustua vesimieheen???
      Kyllä vesimiehet on romanttisia ja huomaavaisia sillon kun kalenterissa on sille tilaa koska vesimiehet on työnarkomaaneja.
      Sopii hyvin sellaselle joka haluaa elää omaa elämää ja leikkiä kotia sillon kun vesimiehelleä on siihen aikaa.

      • kyllä

        Minulla ei ole mitään menetettävää tässä vaiheessa..

        Joten vois, vaikka messengeris tai jossain vastaavassa jutskata ja kattoo miten lähteee kulkee.. Siedetäänkö toisiamme heheh

        vaaka Tampereelta


      • Miksi ei

        Ei tuu mitään vastausta vai menikö pupu pöksyyn????????? =)


      • : )
        Miksi ei kirjoitti:

        Ei tuu mitään vastausta vai menikö pupu pöksyyn????????? =)

        En ole itse vesimies vaan kauris


      • vaakax
        : ) kirjoitti:

        En ole itse vesimies vaan kauris

        palaan asiaan jossain kohtaa nyt on mentävä nukkumaan. Hyvää yötä!

        Missäpäin olet kartalla?


      • : )
        vaakax kirjoitti:

        palaan asiaan jossain kohtaa nyt on mentävä nukkumaan. Hyvää yötä!

        Missäpäin olet kartalla?

        Olen ollut naimisissa vesimies miehen kanssa 10 vuotta.


      • joujouX
        : ) kirjoitti:

        Olen ollut naimisissa vesimies miehen kanssa 10 vuotta.

        vai niin. Juu kyllähän 10 vuodessa oppii jo tuntemaan toista melkein päänasennota mistä kenkäpuristaa..
        Oliko mielenkiintoista ja tapahtumarikasta tuona aikana? Mihin teidän suhde lopahti?Kumpi kyllästy? Anteeksi jos utelen näin tunkeilevasti... Ei millään pahalla. Aikansa kutakin mutta olishan ihana viettää timanttihääpäiviä valitun kullan kanssa se on ainakin mun tavoitteeni.

        Miksi nykyisin ihmiset ei jaksa yrittää sietää toisiaan hyvässä ja pahassa...Kateeksi käyt mun setää ja tätiä ja muutamia sukulaisia joilla pitkät parisuhteet.


      • : )
        joujouX kirjoitti:

        vai niin. Juu kyllähän 10 vuodessa oppii jo tuntemaan toista melkein päänasennota mistä kenkäpuristaa..
        Oliko mielenkiintoista ja tapahtumarikasta tuona aikana? Mihin teidän suhde lopahti?Kumpi kyllästy? Anteeksi jos utelen näin tunkeilevasti... Ei millään pahalla. Aikansa kutakin mutta olishan ihana viettää timanttihääpäiviä valitun kullan kanssa se on ainakin mun tavoitteeni.

        Miksi nykyisin ihmiset ei jaksa yrittää sietää toisiaan hyvässä ja pahassa...Kateeksi käyt mun setää ja tätiä ja muutamia sukulaisia joilla pitkät parisuhteet.

        Odottamiseen tää kai loppuu. Koska olen kauris haluan olla listalla enismmäinen mikään muu ei riitä. Vesimiehelle taas työ ja rahan tekeminen on tärkeämpi asia. Vesimiehet on kyllä huomaavaisia siksi haluaa että tehdään asioita yhdessä mikä on kiva asia mutta jos joudun aina odottamaan...se ei sovi kauriille.

        Olishan se ihanaa jos voisi viettää 50 vuotta saman ihmisen kanssa ja olla silti onnellinen ja jaksaa nauttia toisen seurasta.

        Vesimiehet on kyllä uskollisia ainakin ne jotka minä tunnen, siinä mielessä hyvä valinta : )


      • vaakonnakki
        : ) kirjoitti:

        Odottamiseen tää kai loppuu. Koska olen kauris haluan olla listalla enismmäinen mikään muu ei riitä. Vesimiehelle taas työ ja rahan tekeminen on tärkeämpi asia. Vesimiehet on kyllä huomaavaisia siksi haluaa että tehdään asioita yhdessä mikä on kiva asia mutta jos joudun aina odottamaan...se ei sovi kauriille.

        Olishan se ihanaa jos voisi viettää 50 vuotta saman ihmisen kanssa ja olla silti onnellinen ja jaksaa nauttia toisen seurasta.

        Vesimiehet on kyllä uskollisia ainakin ne jotka minä tunnen, siinä mielessä hyvä valinta : )

        Nyt olet asian ytimessä sen suhteen, eipä odottamalla mitään saa.. on ryhdyttävä tuumasta toimeen.
        Tämä vesimies/M ei ollut työnarkomaani, mut hän on pelihimoinen.. Se oli siinä ikäväpuoli siitä koitu harmiakin..
        Tämä mun veskari oli todellakin uskollinen ja ihana mut mun puolellata tuli takaiskua ja jahkailu.

        Jotenkin on sellanen odottavainen olo ja haluiais tutustua seuravaan tyyppiin, jos hän sattuis olemaan veskari, olisiko samanlainen yhtään.

        Elän toivottomassa illuusiossa vieläkin... Noh aika näyttää.. En jaksais lähtee baareista ettimään ja kaikenmaailman senssi palstoilla ja irc-gallerissa & facebookissa on tarjontaa enemmän kuin laki sallii... ihan pökerryksiissä =)
        Mä kun haluaisin nähdä kasvotusten ja jutskailla siis baariin tai mitä veskarit yleensä harrastaa? kuin työntekoa..

        Juu tuo olis ihanaaaa viettää 50 vuotta saman ihmisen kanssa kyllästymättä.
        Kiva kun kirjoittelet ;))


      • : )
        vaakonnakki kirjoitti:

        Nyt olet asian ytimessä sen suhteen, eipä odottamalla mitään saa.. on ryhdyttävä tuumasta toimeen.
        Tämä vesimies/M ei ollut työnarkomaani, mut hän on pelihimoinen.. Se oli siinä ikäväpuoli siitä koitu harmiakin..
        Tämä mun veskari oli todellakin uskollinen ja ihana mut mun puolellata tuli takaiskua ja jahkailu.

        Jotenkin on sellanen odottavainen olo ja haluiais tutustua seuravaan tyyppiin, jos hän sattuis olemaan veskari, olisiko samanlainen yhtään.

        Elän toivottomassa illuusiossa vieläkin... Noh aika näyttää.. En jaksais lähtee baareista ettimään ja kaikenmaailman senssi palstoilla ja irc-gallerissa & facebookissa on tarjontaa enemmän kuin laki sallii... ihan pökerryksiissä =)
        Mä kun haluaisin nähdä kasvotusten ja jutskailla siis baariin tai mitä veskarit yleensä harrastaa? kuin työntekoa..

        Juu tuo olis ihanaaaa viettää 50 vuotta saman ihmisen kanssa kyllästymättä.
        Kiva kun kirjoittelet ;))

        Näköjään jokaisella vesimiehellä on oma intohimo on se sitten työnteko tai pelaaminen.

        Mun on ainakin kova urheilee ja käy kuntosalilla. Baareissa ei viihdy eikä pelaa. Mun vesimiehellä ei oli aikaa seurustella netissä (edes mun kanssa) eli sieltä tuskin löytyy vaikka muuten pitää olla kaikki elektroniikka mitä kaupasta löytyy.


      • Mähän
        : ) kirjoitti:

        Näköjään jokaisella vesimiehellä on oma intohimo on se sitten työnteko tai pelaaminen.

        Mun on ainakin kova urheilee ja käy kuntosalilla. Baareissa ei viihdy eikä pelaa. Mun vesimiehellä ei oli aikaa seurustella netissä (edes mun kanssa) eli sieltä tuskin löytyy vaikka muuten pitää olla kaikki elektroniikka mitä kaupasta löytyy.

        olen suorastaan kade, sun hienolle löydölle. Vai kumpi teistä "iski" toisen eka?

        Oletteko opiskelun merkeissä vai baarissa löytäneet toisenne?
        Oletteko kauankin seurustelleet?

        Pidä onnestasi kiinni ;) kuullostaaa ainakin minusta, että sinulla tuntuu olevan oikea aarre kainalossa! Toivottavasti saatte vielä sitten 60v käsikädessä kuljeskella onnellisena!


      • : )
        Mähän kirjoitti:

        olen suorastaan kade, sun hienolle löydölle. Vai kumpi teistä "iski" toisen eka?

        Oletteko opiskelun merkeissä vai baarissa löytäneet toisenne?
        Oletteko kauankin seurustelleet?

        Pidä onnestasi kiinni ;) kuullostaaa ainakin minusta, että sinulla tuntuu olevan oikea aarre kainalossa! Toivottavasti saatte vielä sitten 60v käsikädessä kuljeskella onnellisena!

        Ollaan oltu yhdessä pitkään.

        Tavattiin melkeen heti baarissa kun oltiin täytetty 18 v. ja nyt ollaan 30 . Huomasin hänen vahvat reidet ja treenatun... ; ) heti jonossa. Sit törmättiin baarin puolella ja vaihdetiin numerot : ) Reilu vuosi siitä mentiin kihloihin ja nyt ollaan oltu naimisissa 10 vuotta.

        Vesimies miehissä on paljon hyvää mutta jos työ ja omat harrastukset vie lähes kaiken ajan ja yhteiseen olemiseen jää oikeestaan nukkuminen sitä alkaa väkisin miettiä että onko järkeä olla yhdessä.
        Ikuinen odottaminen rasittaa koska toinen haluaa tehdä asioita yhdessä mutta ne tehdään hänen aikataulun mukaisesti ja minä yritän sovitella omat menot sen mukaan.

        Eli jos haluat pitää oman vapautesi, mutta tietyt asiat suostut/haluat tehdä silloin kun ne toiselle sopii vesimies mies on hyvä valinta.

        Muista myös että vesimies miehet on mustasukkaisia!!!


    • voi löytää

      Mihin osoitteeseen kirjoitan? ;-)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe