12.09.08 DEATH MG (kommentteja)

Revisited

Kommentteja uudesta albumista,mikä meni oikein ja mikä väärin uuden levyn teossa?

9

935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spurde

Parhaillaan tässä kuunnellaan radiorockilta uutta lättyä. Nyt 4 biisi menossa joten en osaa vielä sanoo käynkö itte ostamassa?

• kuunneltu

läpi ensimmäistä kertaa radio rokist ja kyllä iski kovasti ostoon lähtee . biisit jotka kolahti heti oli the day that never comes ,all nightmare lolng,the judas kiss,cyanide,my apocalypse ,broken beat&scarred sekä suicide&redemption loput oli semmoist ok tasoo (tosin unforgiven3 ois voitu jättää levylt pois) ja mitä levyn soundiin tulee niin ok ja ne larssin rummutkin kyl on aika ok ,ei kuulostanu pelti purkeilta taikka soinu liian kovaa ,(ei tullu black albummin sliipattua soundia minulle ainakaan ikävä) terv TURMIO

• ...
        kuunneltu kirjoitti:

läpi ensimmäistä kertaa radio rokist ja kyllä iski kovasti ostoon lähtee . biisit jotka kolahti heti oli the day that never comes ,all nightmare lolng,the judas kiss,cyanide,my apocalypse ,broken beat&scarred sekä suicide&redemption loput oli semmoist ok tasoo (tosin unforgiven3 ois voitu jättää levylt pois) ja mitä levyn soundiin tulee niin ok ja ne larssin rummutkin kyl on aika ok ,ei kuulostanu pelti purkeilta taikka soinu liian kovaa ,(ei tullu black albummin sliipattua soundia minulle ainakaan ikävä) terv TURMIO

Esim. Nostradamus vs Death M,nostradamus vie 100-0

Säälittävä yritys metallicalta palata johonkin 86-90...The day that never comes ja all nightmare long ainoat "hyvät" biisit uudelta levyltä...Kyllä metallica on jo historiaa,naurettavin asia levyllä on Kirkin soolot,ei mitään järkeä niissä

• black \m/

albummi......... ,jeaaaah

• forever metallica

Pettymys aika kova. ei oo oikeen päätä eikä häntää noissa biiseissä ja tosiaankin noista sooloista puhumattakaan. Voivoi. Liikaa riffiä riffin perään mutta ei mitään tarttuvaa. Eikös niissä vanhoissa klassikoissa ole vaan muutama vitun kova riffi /biisi jotka uppoaa aivan kympillä.
      On ne vaan mestariteoksia noi puppets, justce ja black, joilta ei löydy ainoatakaan huonoa biisiä. Jos hyviä asioita etsitään niin angerista mentiin eteenpäin (siihen ei kyllä paljoa vaadita) mutta esim king nothing mielestäni paljon kovempi kuin yksikään uus biisi. the day that never comes menettelee

• usgt.

Oon erittäin tyytyväinen. Eihän tätä voi tietenkään verrata 80-luvun levyihin eikä Black albumiin, mutta silti on mahtavaa, että Metallica edes yrittää paluuta vanhaan. Parhaat biisit mielestäni ovat The Day that Never Comes, Broken, Beat & Scarred ja That Was Just Your Life sekä tietenkin levyn ehdoton kohokohta All Nightmare Long. Unforgiven III:kin on alkanut pikkuhiljaa kolisemaan, mutta The End of the Linen olisin jättänyt levyltä pois.

Itse pidän tän levyn riffi-ilotulituksesta. Biisit avautuvat joka kuuntelulla enemmän ja enemmän. Vihaan yli kaiken valmiiksi pureksittua paskaa. Kerta kaikkiaan mahtavaa, ettei bändi ollut sortunut tähän miinaan.

Ainoa isompi pettymys levyllä on lyriikat. Olisin odottanut enemmän tarinavetoisempia biisejä, mutta Hetfield jatkaa edelleen St. Angerin tunnelmissa. Olisi ollut niin mahtavaa kuulla For Whom the Bell Tolls tai The Thing that Should Not be tyyppistä tarinointia, mutta se puoli Metallicasta taisi kuolla Cliffin mukana.

• minäkööööö

metallican uusin, omasta mielestäni biisit yhteen liimattuja riffejä,vielä aika huonoja kopioita vanhoista. biiseissä ei ensimmäistäkään merkkiä että ois keksitty jotain mielenkiintoista. soundit,, äkkiseltään kuulostaa ihan samalta paskalta kuin moni muukin nykypäivän musiikki.
        ääni on säröllä ja pahasti,, ei minkäänlaista, jaa ehkä n 5 db dynamiikka. varsin väsyttävää yrittää kuunnella tollasta. volumepotikka on sitä varten jos tarvii kuunnella lujaa.
        ja kirk ei vieläkään osaa soittaa,, ja tällä levyllä todistaa sen mallikkaasti. ei se o koskaan osannu,, tai sen osaa että vetää niin vierestä nuotteja kuin voi olla. huh huh,, mutta tää on vaan oma mielipide,, kellään finni naamalla ei ole tohon paljon sanomista.ostakaa ihmeessä.

• näin se vaan on
        minäkööööö kirjoitti:

metallican uusin, omasta mielestäni biisit yhteen liimattuja riffejä,vielä aika huonoja kopioita vanhoista. biiseissä ei ensimmäistäkään merkkiä että ois keksitty jotain mielenkiintoista. soundit,, äkkiseltään kuulostaa ihan samalta paskalta kuin moni muukin nykypäivän musiikki.
        ääni on säröllä ja pahasti,, ei minkäänlaista, jaa ehkä n 5 db dynamiikka. varsin väsyttävää yrittää kuunnella tollasta. volumepotikka on sitä varten jos tarvii kuunnella lujaa.
        ja kirk ei vieläkään osaa soittaa,, ja tällä levyllä todistaa sen mallikkaasti. ei se o koskaan osannu,, tai sen osaa että vetää niin vierestä nuotteja kuin voi olla. huh huh,, mutta tää on vaan oma mielipide,, kellään finni naamalla ei ole tohon paljon sanomista.ostakaa ihmeessä.

on ihan puosta koko levy ja koko bändi. Yliarvostettua shittiä ja riffit on pöllitty muilta. Saundit epäselvät, tuplabasarit ei oikee toimaa, Hedfieldi ei osaa vieläkään laulaa.
        Ainut hyvä asia on se Trujillo basisti, mut tajuuspa seki vaihtaa bändiä kuten newsteddi vai mikä se ny olikaa soita enirolle... älä soita metallicaa ku se on vaan paskaa

• itsevarmoja
        näin se vaan on kirjoitti:

on ihan puosta koko levy ja koko bändi. Yliarvostettua shittiä ja riffit on pöllitty muilta. Saundit epäselvät, tuplabasarit ei oikee toimaa, Hedfieldi ei osaa vieläkään laulaa.
        Ainut hyvä asia on se Trujillo basisti, mut tajuuspa seki vaihtaa bändiä kuten newsteddi vai mikä se ny olikaa soita enirolle... älä soita metallicaa ku se on vaan paskaa

kommentteja.
        Herää kysymys mitä itse osaatte?
        Ennen vanhaan, jos ei pidetty jostakin, niin se oli siinä. Mitä hemmetin ideaa on kirjoittaa, että minä en pidä kukista tms. Ketä kiinnostaa!!!
        Nykyään kaikki naurettavat patoumat puretaan tänne nettiin kaikkien ihmeteltäväksi.
        Mitä Metallicaan tulee, mä ainakin kunnioitan sitä, että Metallican jätkät osaa tehdä jotain ja uskaltaa tehdä. He ovat kenties miljonäärejä, mutta kiinnostus ja rakkaus musiikin tekemiseen kumpuaa yhä sieltä samaisesta pollasta, kuin huippuvuosinakin. Metallican jannut ovat rentoja tyyppejä, toisin kuin nämä interneti-ajan pikkukriitikot, jotka ei asenteellaan koskaan saisi MITÄÄN vastaavaa aikaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe