Oon koittanut tässä illan surffata netissä että löytäisin Pikkumyyn 10 sisaruksen nimet, mutta en onnistu löytämään kuin Mymmelin ja Ninnin...Olisin enemmän kuin onnellinen jos joku voisi auttaa. Kiitos jo etukäteen!!
Haluaisin tietää Pikkumyyn sisarusten nimet?
4
2364
Vastaukset
- NoJopas
En muista että noita olisi missään mainittu? Ainakaan tv-sarjassa (Muumilaakson tarinoita) ei mainittu nimiä.
Sarjakuvasta en ole ihan varma... Mutta ei minusta siinäkään nimiä mainittu.
Mistä tuo Ninni on peräisin? :0 - ........
Ninni oli se näkymätön tyttö... Se ei ole Myyn sisarus. Muumi-sarjassa ei ole ainakaan koskaan mainittu että sillä olis muita sisaruksia kuin Mymmeli. Eikä kyllä Muumikirjoissakaan joita oon lukenu... Sen sijaan Muumipapan muistelmat kirjassa, jossa seikkailee siis Nuuskamuikkusen ja Nipsun isät, on mainittu myös Myyn äiti. Sillä oli sisaruksia vaikka millä mitalla. Niiden nimiä ei edes kerrottu.
- ..^^..
Kyllä muuten oli siinä yhdessä jaksossa Myyn ja Mymmelin pikkusisaruksia. Eli siinä jaksossa, missä Muumipeikko muuttaa pois kotoa ja käy rakentamaan omaa taloa, koska Myyn sisarukset olivat majoittuneet Muumitaloon. Loppupeleissä Myyn äiti ja sisarukset muuttivat Muumipeikon rakentamaan vinoon taloon ja Muumipeikko pääsi muuttamaan takaisin kotiin.
- ne ovat myyn sisaruksia
..^^.. kirjoitti:
Kyllä muuten oli siinä yhdessä jaksossa Myyn ja Mymmelin pikkusisaruksia. Eli siinä jaksossa, missä Muumipeikko muuttaa pois kotoa ja käy rakentamaan omaa taloa, koska Myyn sisarukset olivat majoittuneet Muumitaloon. Loppupeleissä Myyn äiti ja sisarukset muuttivat Muumipeikon rakentamaan vinoon taloon ja Muumipeikko pääsi muuttamaan takaisin kotiin.
mutta he ovat nimettömiä mymmeliä lukuunottamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733