Metallican uuden levyn virallinen myyntilupa alkoi viimeyönä klo 00:00. Vaan mitä teki Vesa Keskinen; laittoi levyn myyntiin jo torstaina illalla ja rikkoi Metallican levyn myyntisopimusta.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1585652
Miten joku voi tyriä tälläisen once in a lifetime-tapahtuvan asian?
Voi Keskinen minkä teit!
28
5501
Vastaukset
- taas nähdään
siinä mies joka yrittää kaikin keinoin hävittää isiensä työn tulokset.
- katoais
hävittäis vaaan, mitä vittua siitä huolta kukaan kantaa
- Nimetön
katoais kirjoitti:
Sieltä ostetaan mistä halvemmalla saa ja kaikki
tehdään että pysytään otsikoissa. - sinnuu
katoais kirjoitti:
Katteeks?
- Banaani -62
Kauppias Keskiselle täydet pisteet. Arvomaailma on tässä maassa romutettu totaalisesti, ja sitten jostakin mýynninaloittamisajankohdasta kohistaan, millä ei ole mitään muuta merkitystä kuin median kautta saatava huomio, mikä on kyllä tälläkertaa ihan myönteistä. Ei mitään pilkun viilaamisia!!!
Keskiselle siitä Täydet pisteen. Tekopyhä hurskastelu kulutustavaroiden ympäriltä pois.- WHAT-
Aivan samaa mieltä - kenen persettä tuo kaivaa jos levyä myytiin muutama tunti aikaisemmin - pisteet keskiselle...
- taisi olla
Sai hyvin julkisuutta eli myynninedistämistä.
- jompikumpi
jos oli moka, kyseinen levyt hyllyyn laittanut myyjä pihalle!
- neroooo
Vesa Keskinen on bisnesnero!!! ....samalla lailla hän sai julkisuutta kesällä kossu-alennuksestaan!!!
- joo-pa-joo
neroooo kirjoitti:
Vesa Keskinen on bisnesnero!!! ....samalla lailla hän sai julkisuutta kesällä kossu-alennuksestaan!!!
vai on vesa bisnesnero!!!. Tyhmyys paistaa, loistaa miehen silmistä!
- Nero Vesa
joo-pa-joo kirjoitti:
vai on vesa bisnesnero!!!. Tyhmyys paistaa, loistaa miehen silmistä!
vai? Vesa osaa myynti homman.Ja mitä vitun väliä sillä on,joska joku metallican levy tulee myyntiin. On suomen maassa asiat hyvin,kun muuta murhetta ei ole.
- MUUTEN ENÄÄN
neroooo kirjoitti:
SAA ASIAKKAITA, KUN KAIKKI SUUNNISTAA IDEAPARKKIIN
- hölskyy?
Nero Vesa kirjoitti:
vai? Vesa osaa myynti homman.Ja mitä vitun väliä sillä on,joska joku metallican levy tulee myyntiin. On suomen maassa asiat hyvin,kun muuta murhetta ei ole.
Eihän sillä niin tunnin terkkuudella ollut väliä, milloin levy tulee myyntiin. Metallican kunditkaan ei siitä ota ongelmaa, niin kuin totesivat. Sekä sen, että eletään vuotta 2008 ja ihme olisi jos "kellon lyömällä", kaikkialla maailmassa julkaistaisiin ja ettei "vuotoja" tapahtuisi (ranskassakin levykauppa julkaisi ennen aikojan).
Nyt ei olekkaan siitä kysymys, vaan keskisen mahdollisesta sopimusrikosta, jota tuon luokan bisnes nerolle EI VOI tapahtua, JOS OIKEESTI on bisnesnero!!!
Et se siitä kusen hölskymisesta!
- Bastrado
....eiköhän noita pahempiakin rikoksia tehdä,onpahan taas tehty pienestä mokasta iso uutinen.Tuskinpa Tuurin poronviljely alueella mummot ovat montakaan Metallican levyä ostaneet.Eipä kai V.Keskisen tasoiselta kauppiaalta muuta voi odottaakkaan(jos ei ymmärrä tai ymmärrä lukemaansa tuossa levyn julkaisemis asiasta/ajankohdasta)
- poronviljely...
Ei helkatti. Kiitokset hyvistä nauruista ihmiselle, jolla on sanojen merkitykset kohillaan. :D:D:D
Poron viljely :D:D
Joo, ne laitetaan aina siemeninä multaan ja sitten niitä kastellaan ja katotaan ku kasvaa :D:D
- Aloittajalle tiedoksi
Eikös ranskassakin lipsahtanut inhimillisesti myyntiin! Tätähän se nykyään on, kepillä koitellaan jäätä. Ettei vain Keskinen hakisi hieman huomiota/mainosta/jotain jännää, haluaisi jopa ”ponnistella” Metallican vanhalla maineella, pienten sopimisten jälkeen. Mielnkiinnolla odotan minkälaiset kuviot julkisuudessa tulee sopimisesta. Yleinen salaisuushan Vsku muuten on se, että Mustainen Dave on tehnyt kolmelle ensimmäiselle Metallican levylle parhaita juttuja. Metallican omia hyviä juttuja on vain muutamalla levyllä (vaikka äkkiä ei uskoisi) ja olisiko osa niistäkin johdettu kyseisen Daven aiemmista jutuista. Kukapa tietää sata varmaksi kun äijät itsekkään ei ole ihan päässeet sopimukseen niistä. Ketään ei valitettavasti enää kummemmin kiinnosta Metallica nykyisellään. Metallica on pitkään ollut enemmän yritys kuin bändi. Sen on huomannut monista käänteistä. Aitoa Intohimoa ei ole ollut havaittavissa vuosikymmeniin. Ja rumpalin Adhd tyylistä yli-intoilua ei tähän lasketa. Kaikki kunnia kuitenkin Jamesin hienolle laulutontin hoidolle. Mitään tekemistä tällä myyntihommalla ei ole minkään once in a lifetime juttujen mokalilujen suhteen.
- juupa joopa
Miten niin once in a lifetime, onhan tämä jo kymmenes tms kerta kun Metallicalta tulee uus levy, ite on tää koettu ties montako kertaa Black albumista lähtien ja joka kerta se on edellistä laimeampi tapaus, samoin kuin levyt ovat kerta kerralta muuttuneet surkeammaksi. Joo ja kyllä, St. Anger oli myös paskaa, se paska vain oli eri muodossa kuin Loadeilla, mutta ei se yhtään sen parempi ollut.
- Lakimiesakka
Saattaapi käydä kalliiksi keskiselle toi!!
HUOM SAATTAA, tustako minä sitä tiedän mut jos on sopimusta rikkonu ja levy-yhtiö haluaa viedä asian eteenpäin. niin köpelösti käypi mutta onhan vesalla hilloooooo... - kyllästyny
ei keskistä koske suomen lait
- Mitä helkutin merkitystä
On milloin tuollaista räminää ulos suolletaan. Kysehän ei ole edes musiikista vaan räminästä joka tulisi jo saasteenakin kieltää.
- minä vaan
Minusta kyllä on aivan yks hailee, milloin jonkin
bändin levyn myynti alkaa, päivä siellä tai täällä.
Tässäkin pitää taas kerran todeta, että pieniä ovat
ihmisten huolet, kun jostain cd:n myynnistä kannattaa sivukaupalla kirjoitella.
Vanha toteamus, etsikää oikeata elämää - hohhoijakkaa...
Kunhan vaan keskisen nimi pysyy ihmisten mielessä, niin se riittää. Tämäkin on ollut aivan harkittu teko, ilmaista mainosta iltapäivälehtiin ja nettiin, tavoittaa yli 50% suomalaisista.
- sekin
no jo on huoli ihmisillä. olisko kukaa puhunu yhtää mitää jos vaikka ideaparkkis tai stockmannilla olis ruvettu myymään muutamaa tuntia etukäteen..? EI.. Kaikkiahan virheitä tekee eikä ees vesa oo aina täydellinen. ja toihan ei oikestaan vesan syy oo vaan musiikkiosaston työntekijöiden..
- jimi22
Sentään sooloja esiintyy taas siellä täällä, vaikkakin helppoja teknisesti. Ei sytytä, kolme biisiä kuullut. Ei parasta Metallicaa ollenkaan. Ihan sama koska tuon saa, voisivat Metallican fanitkin keskittyä parempaan musiikkiin kuten Children Of Bodom.
- joopa just
hevi parhaimillaankin on paskaa!
- dl,fplkålgåp
taidat olla vähän pöhkö?
- hahahahhh
köyhät ja elämässään epäonnistuneet kirjoittelee näitä juttuja keskisestä...vesa se vaan nussii alle parikymppistä ja on miljonääri omalla liiketoiminnallaan, mutta niinhän sitä sanotaan että mitä enemmän puhetta sitä enemmän kateellisia...nyt alkaa olemaan jo AIKA paljon kun pitää ihan s24 foorumia myöten kirjoittaa näitä itku juttuja.
- nyyhnyyh
ja se Vesa on vissiin itse käynyt kantamassa ne levyt sinne hyllyyn? heh... työntekijän mokaksihan tuo menee, mutta työnantaja vastaa virheestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279