eli minä ja mun mies ollaan molemmat skorppareita ja menee sitte justiinsa nappiin :)
välillä me ajatellaan ihan samalla tavalla eikä riidellä oikeestaan koskaan...
seksi on hyvää ja avointa...
mietin monesti että onkohan kuitenkaa horoskooppimerkeistä johtuvaa vai satuinko vaa löytämään tod. sielunveljen..
no sitähän ei voi tietää mutta jotain taikaa tässä on ;)
ScorpioN & ScorpioM
5
1377
Vastaukset
- NOYZ
Sitäpä juuri, jos ja kun ympäristö sen suo, niin mikäs parempaa kuin kaksi rauhallista sielua jakamassa maailman ihmeitä. Minullakin on kaunis skorpparinainen.
- juuri,,
skorpparinainen on kaunis, mutta skorpparimies melkein variksenpelätin? Näin siis live-elämässäkin..
- änimöl
juuri,, kirjoitti:
skorpparinainen on kaunis, mutta skorpparimies melkein variksenpelätin? Näin siis live-elämässäkin..
En minä ainakaan.. Vaikka osaan olla, mutta miksi haluaisin.. Pelkät iloiset silmät riittää ja naiset on Jo siitä lumoissaan. Kyllä multa löytyy näköä, ehdottomasti.. ja tunnen muitakin skorp. miehiä.. Ei niiden ulkonäössä ole mitään vikaa mun mielestä. Tai no yleensäkin kuin ruma ihminen tahansa. Kun hänet näkee onnellisena, häntä voisi pussata, sillä hän toimii muistuttajana siitä, että elämä on muuta kuin syntiä. Joten mielestäni ulkonäköön viittaus missään merkeissä on synti sillä se on suppeata. Ota vaikka joku esine joka on mielestäsi ruma, mutta mitä ajatuksia se ihminen voi herättää ulkonäkönsä takana.. Yhtä kaikki jopa hullutkin ihmiset ovat kauniita, koska he opettavat meitä opettamaan ilman auktoriteettia... Auktoriteetti ja erottelu krusifoidaan.
- muka variksenpelättimiä
juuri,, kirjoitti:
Skorpparimiehet on seksikkäintä maan päällä. Terv. Skorpparinainen
- haaveillen...
Unelmissa ..ehkä joskus minäkin saan scorpioni miehen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728