Hello!
Osaako joku tulkita kiinalaisen ja eurooppalaisen horoskoopin yhteen? Olen syntynyt 15.01.1988
Millaisia olette te jotka ovat syntyneet samoissa merkeissä kuin minä? (Kauris, nouseva on neitsyt ja jänis/kissa, laji oli kai tuli)
Olis jännä tietää millaisia yhteneväisyyksä meitä löytyy.
Tulkinta&yhteneväisyydet
Shakaa
2
668
Vastaukset
- Tulisika
Kukaan ei pysty lukemaan Kaurista (Jänistä!) kuin avointa kirjaa. Nouseva neitsyt on tarkkanäköinen ja hermostunut. 10. - 19.1 syntyneet ovat usein ujoja mutta heillä on sitkeä luonne (Jänis!).
Tulijänis (Puu Tuli) on ystävällinen ja haluaa säilyttää hyvät suhteet jokaisen kanssa. Hän on myös äärimmäisen tunteellinen ja tarvitsee ystäviensä tuen.- Shakaa
Kiitos kovasti Tulisika!
Voin allekirjottaa nuo piirteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213561- 162402
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3761990Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371884- 271601
- 311587
- 321559
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141167
- 121051