DEATH MAGNETIC

LEVY TULI JES

Ja ei voi muuta sanoakun että on LOISTAVA!

28

2763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostellaan

      Levy Biisi biisiltä?

    • kunnon heavyä

      nyt levy soitos jo toistamiseen yhteen putkeen \m/

    • tässã tulee

      all nightmare long,the judas kiss,the day that never comes,broken,beat&scarred,ja hieno instrumenttaali kipale suicide&redemption sekä cyanide, my apocalypse.

      • aika pitkälle tätä järjestystä;)


    • helvetin tanakka paketti, kerran nyt kuunnellu ja THE END OF THE LINE ja BROKEN, BEAT & SCARRED oli ainoat jotka meni vähän ohi, ainakin ekalla kerralla muut kolisi heti varsinkin THE UNFORGIVENIN alku.Larsin rummutus menee välillä jotenki sättäämiseksi,mutta kaikkineen 10 .toivottavasti tulee suomeen.METALLICA IS BACK!!!!!!

    • Enokenobi

      Yllättävän hyvä levy verrattuna muutamaan edelliseen.

    • L Messiah

      Samaa mieltä. Levy on aivan hemmetin hyvä kokonaisuudessaan. Ei voi edes verrata St. Angeriin. Nähtävästi se Bobin vaihtaminen auttoi.

      • nwfani39

        mä en ymmärrä miten joittenkin mielestä tuo levy voi olla edes hyvä????

        siis herätkää.


    • hyvältä

      kuulostaa.. tosin se unforgiven olis saanu jättää pois ja vielä piano alku.. yölläkin herätessä mieleen et ei prkl metukka ja piano.. cyanide on kuulostaa parhaalta täl hetkellä..

    • S666

      Aivan perkeleen kova setti!! Parasta sitten justicen.. Oikeastaan Judas Kiss on ainaki vielä menny hieman ohi mutta seki voi vielä aueta ku kuuntelee vielä toisen päivän ripiitillä!!
      Metallica is back!! Jopa Lars näytti piristymisen merkkejä..

    • IS BACK

      Aivan mahtava levy. Nyt viikon olen levyä kuunnellut ja tämän hetkinen mielipiteeni on että 2. paras levy...MOP edelleen 1.

    • ...

      Ovat palanneet samalle tasolle mitä Master of Puppets ja And Justice For All oli.

      Aloitusbiisissä tuli mieleen että onkohan Metallica tehnyt Slayerin kanssa biisejä.

      Levy kuuluu selvästi Metallican parhaimmistoon vaikka olen tätä vähän vasta kuunnellut.

      • ------

        Mun mielestä And justice for all nyt sattuu olee huonoin levy jos eletään vuoteen -92 asti. Sen jälkee varsinki 2 viimesintä taisivat kokeilla jotain mikä ei niille sovi ja jota maailma ei todellakaan tarvi. One tietty on yks parhaimmistoa, mutta ei se kuitenkaan koko levyä nosta kaakkoon.


      • ------ kirjoitti:

        Mun mielestä And justice for all nyt sattuu olee huonoin levy jos eletään vuoteen -92 asti. Sen jälkee varsinki 2 viimesintä taisivat kokeilla jotain mikä ei niille sovi ja jota maailma ei todellakaan tarvi. One tietty on yks parhaimmistoa, mutta ei se kuitenkaan koko levyä nosta kaakkoon.

        "Mun mielestä And justice for all nyt sattuu olee huonoin levy jos eletään vuoteen -92 asti. Sen jälkee varsinki 2 viimesintä taisivat kokeilla jotain mikä ei niille sovi ja jota maailma ei todellakaan tarvi. One tietty on yks parhaimmistoa, mutta ei se kuitenkaan koko levyä nosta kaakkoon. "

        Mielestäni tuo albumi "And Justice For All" on kaikkein aliarvostetuin Metallican levy, sillä kyseinen albumi on ainakin minun mielestäni ihan Metallican ehdotonta parhaimmistoa. Uusinta levyä ei voi verrata mielestäni mitenkään tuohon vanhaan ja hyvään And Justice For All -albumiin, tuossa levyllä kun oli vielä vanhemman ajan perinteistä Metallicaa, jota ei ole enää ollut valitettavasti pitkään aikaan.

        Joidenkin levyarvioiden mukaan tuo muutaman vuoden takainen St.Anger albumi olisi ollut muka paluu vanhan ajan Metallicaan, mutta mielestäni tuo levy oli bändin huonoin teos, eikä siinä ollut tietoakaan Metallican vanhemmasta tyylistä. Kyseinen albumi oli todella kaupallisen oloinen ja muistutti lähinnä tätä 2000-luvun nu-metal -tyyliä, kuten mm. Linkin Park ja Limb Bizkit.


    • ---

      levy tuli ja ostaa menin. Levy on minulle pettymys. Ehkä odotin enemmän, mutta olisi pitänyt muistaa, että se on Metallica.

      Metallican olisi pitänyt ehdottomasti lopettaa uuden musiikin tekeminen Black Albumin jälkeen ja tehdä ainoastaan keikkoja. Load, Reload, St. Anger ja Death Magnetic ei pääse mitenkään samalle listalle Metallican aiemman tuotannon kanssa.

      Metallican huonoin levy on ehdottomasti St. Anger. Sitten tulee Load, Reload ja Death Magnetic.

      Olisi ollut mukava vaan muistella, että kerran oli hyvä bändi, jonka nimi oli Metallica. Nyt noiden "uusien" levyjen takia ei voi muistella... Sääli.

      • DarkFear

        "levy tuli ja ostaa menin. Levy on minulle pettymys. Ehkä odotin enemmän, mutta olisi pitänyt muistaa, että se on Metallica. "

        No Metallican tasoinen tunnettu maailmanluokan bändi kun myy uutta levyä jo pelkän nimensä perusteella, tosin bändin vanhemman tuotannon fanit eivät varmasti ole kyllä tästä leyystä innostuneet.

        "Metallican olisi pitänyt ehdottomasti lopettaa uuden musiikin tekeminen Black Albumin jälkeen ja tehdä ainoastaan keikkoja. Load, Reload, St. Anger ja Death Magnetic ei pääse mitenkään samalle listalle Metallican aiemman tuotannon kanssa."

        No mielestäni Load ja Reload olivat kuitenkin kohtalaisen hyviä niin sanottuja keskitason albumeja, sillä levyiltä löytyi muutamia ihan hyviäkin biisejä, mutta kumpikaa levy ei silti pärjää ollenkaan bändin vanhalla tuotannolle. Uusimmat St. Anger ja tämän tuorein albumi olisivat kyllä voineet jäädä vaikka tekemättä.

        "Olisi ollut mukava vaan muistella, että kerran oli hyvä bändi, jonka nimi oli Metallica. Nyt noiden "uusien" levyjen takia ei voi muistella... Sääli."

        No yleensä melkein kaikilla bändeillä tulee väkisinkin huonompia levyjä siinä vaiheessa, jos ura on jatkunut parikymmentä vuotta, joten tässä mielessä Metallica ei ole mikään poikkeus. Melkein sanoisin kyllä, että suuremmista bändeistä Iron Maiden taitaa olla ainoa, joka ei ole pitkän uransa aikana tehnyt yhtään huonompaa tai saati sitten floppilevyä. Aina voi silti muistella bändin hyviä aikoja ja kuunnella näitä vanhoja huippulevyjä, itselläni Metallican vanhemmat albumit ovat olleet koko ajan tasaisen kovassa kuuntelussa, sillä ne ovat sen verran hyviä levyjä ettei niihin koskaan kyllästy.


      • ---
        DarkFear kirjoitti:

        "levy tuli ja ostaa menin. Levy on minulle pettymys. Ehkä odotin enemmän, mutta olisi pitänyt muistaa, että se on Metallica. "

        No Metallican tasoinen tunnettu maailmanluokan bändi kun myy uutta levyä jo pelkän nimensä perusteella, tosin bändin vanhemman tuotannon fanit eivät varmasti ole kyllä tästä leyystä innostuneet.

        "Metallican olisi pitänyt ehdottomasti lopettaa uuden musiikin tekeminen Black Albumin jälkeen ja tehdä ainoastaan keikkoja. Load, Reload, St. Anger ja Death Magnetic ei pääse mitenkään samalle listalle Metallican aiemman tuotannon kanssa."

        No mielestäni Load ja Reload olivat kuitenkin kohtalaisen hyviä niin sanottuja keskitason albumeja, sillä levyiltä löytyi muutamia ihan hyviäkin biisejä, mutta kumpikaa levy ei silti pärjää ollenkaan bändin vanhalla tuotannolle. Uusimmat St. Anger ja tämän tuorein albumi olisivat kyllä voineet jäädä vaikka tekemättä.

        "Olisi ollut mukava vaan muistella, että kerran oli hyvä bändi, jonka nimi oli Metallica. Nyt noiden "uusien" levyjen takia ei voi muistella... Sääli."

        No yleensä melkein kaikilla bändeillä tulee väkisinkin huonompia levyjä siinä vaiheessa, jos ura on jatkunut parikymmentä vuotta, joten tässä mielessä Metallica ei ole mikään poikkeus. Melkein sanoisin kyllä, että suuremmista bändeistä Iron Maiden taitaa olla ainoa, joka ei ole pitkän uransa aikana tehnyt yhtään huonompaa tai saati sitten floppilevyä. Aina voi silti muistella bändin hyviä aikoja ja kuunnella näitä vanhoja huippulevyjä, itselläni Metallican vanhemmat albumit ovat olleet koko ajan tasaisen kovassa kuuntelussa, sillä ne ovat sen verran hyviä levyjä ettei niihin koskaan kyllästy.

        ainakin joiltakin osin. Metallica kun julkaisee jotain niin se myy aina.

        Olisi ollut jotenkin vain parempi kun esim. Load ja Reload olisivat ilmestyneet esim. jonkun yhtyeen jäsenen kakkosbändin tuotantona. C. Taylorilla on esim. Stone Sour. Noi levyt (Load ja Reload) laskee Metallican arvostusta, siis minun mielestä, puhumattakaan St. Anerista tai tästä uusimmasta.

        Metallicalla on kyllä yksi ihan suhkoht hyvä veto nämä livelevyt sinfoniaorkesterin kanssa.

        Tätä vanhaa Metallicaa tulen kuuntelemaan vanhana pappanakin. Sanoi lapset / lapsenlapset sitten mitä tahansa... Vanha Metallica ei kuole koskaan!


      • MetalFreak
        DarkFear kirjoitti:

        "levy tuli ja ostaa menin. Levy on minulle pettymys. Ehkä odotin enemmän, mutta olisi pitänyt muistaa, että se on Metallica. "

        No Metallican tasoinen tunnettu maailmanluokan bändi kun myy uutta levyä jo pelkän nimensä perusteella, tosin bändin vanhemman tuotannon fanit eivät varmasti ole kyllä tästä leyystä innostuneet.

        "Metallican olisi pitänyt ehdottomasti lopettaa uuden musiikin tekeminen Black Albumin jälkeen ja tehdä ainoastaan keikkoja. Load, Reload, St. Anger ja Death Magnetic ei pääse mitenkään samalle listalle Metallican aiemman tuotannon kanssa."

        No mielestäni Load ja Reload olivat kuitenkin kohtalaisen hyviä niin sanottuja keskitason albumeja, sillä levyiltä löytyi muutamia ihan hyviäkin biisejä, mutta kumpikaa levy ei silti pärjää ollenkaan bändin vanhalla tuotannolle. Uusimmat St. Anger ja tämän tuorein albumi olisivat kyllä voineet jäädä vaikka tekemättä.

        "Olisi ollut mukava vaan muistella, että kerran oli hyvä bändi, jonka nimi oli Metallica. Nyt noiden "uusien" levyjen takia ei voi muistella... Sääli."

        No yleensä melkein kaikilla bändeillä tulee väkisinkin huonompia levyjä siinä vaiheessa, jos ura on jatkunut parikymmentä vuotta, joten tässä mielessä Metallica ei ole mikään poikkeus. Melkein sanoisin kyllä, että suuremmista bändeistä Iron Maiden taitaa olla ainoa, joka ei ole pitkän uransa aikana tehnyt yhtään huonompaa tai saati sitten floppilevyä. Aina voi silti muistella bändin hyviä aikoja ja kuunnella näitä vanhoja huippulevyjä, itselläni Metallican vanhemmat albumit ovat olleet koko ajan tasaisen kovassa kuuntelussa, sillä ne ovat sen verran hyviä levyjä ettei niihin koskaan kyllästy.

        Miksi vittu aina verrata vanhaan tuotantoon jne. Metallica tekee juuri niin kuin itse haluaa eikä halua toistaa itseään.Jokainen Metallica levy on klassikko siitä en ala edes väittelee.


    • nipotusta

      vanhana 80-luvun Metallican fanina, voin todeta, että tämä levy todellakin ylittää sille asetetut odotukset...
      ...Oikeasti!!
      Mulle tuli tämä asenne vasta, kun olin kuullut levyn läpi joitakin kertoja.
      Heikkoa levyllä ei ole kuin instrumentaali (ja siitäkin moni varmasti pitää), joka kuulostaa hieman karaokeversiolta, johon jonkun humalaisen pitäisi yrittää hoilottaa päälle Hetfield soundilla vaikka "aavan meren tuolla puolen" sanoilla.
      Jos vertaan muihin 2000 -luvun bändien tuotoksiin, tämä on 10 levy.
      Metallican koko historian tuntien, tämä pääsee sinne hyvien levyjen listalle And Justice for all:in ja Master of puppets:in sekaan. Aika näyttää tuleeko tästäkin jonkinsortin klassikko. Aineksia kyllä on useammankin biisin verran.

    • fantastista musiikkia!!

      vanhana 80-luvun Metallican fanina, voin todeta, että tämä levy todellakin ylittää sille asetetut odotukset...
      ...Oikeasti!!
      (Pakko kyllä myöntää, etten olisi kyllä osannutkaan odottaa mitään näin hyvää!!)
      Mulle tuli tämä "hype"asenne vasta, kun olin kuullut levyn läpi joitakin kertoja.
      Heikkoa levyllä ei ole kuin instrumentaali (ja siitäkin moni varmasti pitää), joka kuulostaa hieman karaokeversiolta Metallican kappaleesta, johon jonkun humalaisen pitäisi yrittää hoilottaa päälle Hetfield soundilla vaikkapa "aavan meren tuolla puolen" sanoilla.
      Jos vertaan muihin 2000 -luvun bändien tuotoksiin, tämä on vissi 10 levy.
      Metallican koko historian tuntien, tämä pääsee sinne hyvien levyjen listalle And Justice for all:in ja Master of puppets:in sekaan. Aika näyttää tuleeko tästäkin jonkinsortin klassikko. Aineksia kyllä on useammankin biisin verran. Siis nyt ei kannata ruveta kinaamaan kyseisestä klassikko tittelistä, sillä siitä ei tule kuin kränää. Kauppaan mars mars!!

      • kuunneltu

        joka päivä julkaisusta lähtien. paras heavy/metal levy vuosiin (nyky heavy/metalli ku on aivan kuraa tänä päivänä,noh onneks on metallica!:))


      • tervetuloa takaisin
        kuunneltu kirjoitti:

        joka päivä julkaisusta lähtien. paras heavy/metal levy vuosiin (nyky heavy/metalli ku on aivan kuraa tänä päivänä,noh onneks on metallica!:))

        hieno levy.\m/


      • MetalFreak
        kuunneltu kirjoitti:

        joka päivä julkaisusta lähtien. paras heavy/metal levy vuosiin (nyky heavy/metalli ku on aivan kuraa tänä päivänä,noh onneks on metallica!:))

        Nyky metalli kuulostaa kaikki samalle varsinki suomi metalli. Kaikki tunkee kosketinsoittimia ja suuria tunteita ja symphonya ja nais laulajaa jne. you know. Siis kaikki on toistensa kopioita jollain tavalla. Death Metal genressä ja Bläkks puolella sentään vielä osataan ja onneksi on METALLICA.


    • södlgösjgd

      Radio Rock vie teitä poikosia kuin pässiä narussa. Silkkaa paskaahan tuo levy on alusta loppuun, ette vain osaa sitä siksi sanoa, koska Radio Rockissa sitä kehutaan.

      • OskuzZ

        Aivan mahtava levy. Metallica on nyt parhaassa vedossa vuosiin ja Jamesin laulu äänikin on palannut takaisin YEAH!

        JA tottakai mulla on liput Helsingin keikalle!


    • \m/

      Se kuulostaa ihan hemmetin hienolta ku ''That was just your life'' alkaa ja muutenkin ihan loistava levy!

      • NeverTooLate

        BB&S on mun ehdoton suosikki jo sanojensa puolesta. Mutta koko levy on aivan hemmetin mahtava! Ostin sen ensin Download Anttilasta ja nyt sitten tilasin sen Death Magnetic boksin, missä mukana kaikkee kivaa sälää=)
        Näin sitä vaan voi vielä "vanhanakin" hurahtaa ihan täysin johonkin yhtyeeseen=0D


      • 91
        NeverTooLate kirjoitti:

        BB&S on mun ehdoton suosikki jo sanojensa puolesta. Mutta koko levy on aivan hemmetin mahtava! Ostin sen ensin Download Anttilasta ja nyt sitten tilasin sen Death Magnetic boksin, missä mukana kaikkee kivaa sälää=)
        Näin sitä vaan voi vielä "vanhanakin" hurahtaa ihan täysin johonkin yhtyeeseen=0D

        Uusi levy on sisältöältään hyvä.Mitä olen livenä netistä pätkiä nähnyt niin livenä toimii kans.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe