Kyllästynyt härkä m

ghjk

miten miespuolinen härkä käyttäytyy jos hän on kyllästynyt sinuun mutta ei uskalla kertoa sitä?

11

2384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härän nyks ja ex.

      Kun tuohon sais asiallisia vastauksia olisin paljon viisaampi.Asumme nyt erillämme,mut hän käy pari kertaa viikos(auttamassa)pihahommissa,on toinen nainen kuvioissa,mutta kertoo pitävänsä edelleen musta??Kun en oikein jaksa uskoo asiaa,vai loukkasiko miestä niin syvästi kun heitin hänet pellolle pettämisen vuoksi.Jos hän on kyllästynyt minuun,eikä uskalla sanoa,miksi hän sitten ravaa täällä mun tykönä niin usein,mikä on homman nimi,kysyy hyvin epätietoinen.

    • Yksi vastaus

      Hän keksii verukkeita ettette tapaisi : on niin kamalan väsynyt, vieraita tulee, ei jaksa nyt, on myöhään töissä ja sitte kun tapaatte, on kova kiire aina pois ??On välinpitämätön.

      • kokemusta on

        Mitään muuta merkkiä ei haukuta niin paljoa kuin härkä miestä,, taitaa olla totta kirjoitukset?


      • utelias tietämään

        minulle teki härkämies kerran niin että tahtoi tavata ja sitten kun menin niin tuli kyllä tapaamiselle ja oli vähän hopuissaan pois, kuitenkin jatkoi mailaamista, olis halunnut myöhemmin live tapaamista mutta en viitsi enää vaivautua ja mailasinkin silloin kun vain itselleni sopi.


      • huvin vuoksi
        kokemusta on kirjoitti:

        Mitään muuta merkkiä ei haukuta niin paljoa kuin härkä miestä,, taitaa olla totta kirjoitukset?

        Näyttää noi haukkumiset mennä käsikädessä pettymysten kanssa.Vilkaseppa tuonne esim. Oinaan sivuille......tulee mieleen voiko kurjempaa miestä olla.Turha tuomita ketään horoskoopin mukaan.


      • siksi
        utelias tietämään kirjoitti:

        minulle teki härkämies kerran niin että tahtoi tavata ja sitten kun menin niin tuli kyllä tapaamiselle ja oli vähän hopuissaan pois, kuitenkin jatkoi mailaamista, olis halunnut myöhemmin live tapaamista mutta en viitsi enää vaivautua ja mailasinkin silloin kun vain itselleni sopi.

        Härillä on huonoja ja parempia päiviä. Ei voi ennalta tietä kumpi päivä osuu tapaamiselle.


      • Yksi vastaus
        siksi kirjoitti:

        Härillä on huonoja ja parempia päiviä. Ei voi ennalta tietä kumpi päivä osuu tapaamiselle.

        Minun härällä vaan sattuu aina paha tai huono päivä


      • JaVaaka

        Härkä miehellä kiire yleensäkin joka paikasta pois. Sanoisin levoton luonne. Meillä kotona sellainen. Jollei ole tekemistä on aika rasittava pyörijä. Muuten aika kiltti luonne on meidän härkämiekkonen.


    • tiinuska59

      niin tekee härkämies. Koska hän ei pysty ottamaan itse vastuuta tekemisistään, eikä sanomisistaan. Hän todella tarttuu vain hetkeen, mutta kun hetki on ohi hän vaihtaa tavoitetta, suuntaa ja kohdetta eli tarttuu toiseen hetkeen. Jos hetkeen voi hänen kanssaan hypätä, saa kyllä unohtumattoman elämyksen,rakkautta ja huomiota niin paljon kuin käsityskykyyn mahtuu; kunhan vain varautuu siihen että joutuu sen kaiken unohtamaan ja ohittamaan... elämä on rankkaa jos härkämies on mielitiettynä

      • tottamaar

        Näin hän tekee, olen kokenut aivan samaa, monta kertaa, paska koko ukko


      • Vaakanainen
        tottamaar kirjoitti:

        Näin hän tekee, olen kokenut aivan samaa, monta kertaa, paska koko ukko

        Nämä kaikki kirjoituksen osuvat kuin naulan kantaan minunkin elämästäni härän kanssa 16-vuoden ajalta. Nyt avioero on vireillä ja hän edelleen "roikkuu" minussa ja tietysti koska meillä on yhteinen lapsikin ja sanoo, että kiitos, että hain avioeroa, juuri tätä hän tarvitsikin ja että jonain päivänä hän vielä poimii minut ja lapsen takaisin elämäänsä. Hänelle oli shokki koska heitin hänet pihalle kun sain tietää että on ollut rinnakkaissuhde toiseen naiseen 2 vuotta ja nyt hän asuu sen naisen luona, koska ei ollut muutakaan paikkaa kun heitin hänet yllättäin ulos. Hän on kuulemma lähdössä tämän naisenkin luota pois kun vaan saa rahaa tarpeeksi säästöön. Eli ei mitään sitoutumista eikä mitään vastuuta omista tekemisistään ja käyttää vain naisia hyväksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3330
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1642
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1477
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1043
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      915
    Aihe