kanssa kylmään saunaan istumaan ja puhelemaan paskaa mäyris mukaan lauteille heh........
KUKA TULIS ALMAN...
35
624
Vastaukset
- TheGreatEagle
Tiedät kyllä... ;-)
Mitäs siel kylmä saunas? Siellähän pitää olla vaatteet päällä ettei palele....vai sekös onkin tarkoitus...heh...ujo Alma... ;-P..- TheGreatEagle
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
alma on ujo... heheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ja almaa kutittaa...pitää antaa päähierontaa...
;-)....voi sua...pusss!
- Vilma.
sullon kuumetta
- pekipoi
eihän koirat tykkää saunasta
kerran mun ajokoira tuli saunaan mää aattelin että tulkoon pois mutta kun heitin vähän löylyä se lähti niin että lasiovet pläikäi - pekipoi
tuu sää mun kans?????????????
voisin tullakin oonko siskokin siellä juonessa mukiana , mun pään menoks :)
- Vilma.
pekipoi kirjoitti:
eihän koirat tykkää saunasta
kerran mun ajokoira tuli saunaan mää aattelin että tulkoon pois mutta kun heitin vähän löylyä se lähti niin että lasiovet pläikäiEikä kissat,hiiret,kanat,hevoset---mut lehmät hitto ne osaa otta kovat löytyt
- Vilma.
tuu sää mun kans?????????????
mennäänkö sitten jatkoille---sinne minne soot aina luvannu ottaa mut mukaan,et kai soo unohtanu
- pekipoi
Vilma. kirjoitti:
Eikä kissat,hiiret,kanat,hevoset---mut lehmät hitto ne osaa otta kovat löytyt
jos ne vaan saa nostettuun parveen
pitää vähän kai perästä työntää ni kai ne menee - pekipoi
Vilma. kirjoitti:
mennäänkö sitten jatkoille---sinne minne soot aina luvannu ottaa mut mukaan,et kai soo unohtanu
vaa mut oon ajatell viedä sua niin moniin paikkoihin ja moniin kokemuksiin etten taida tietää mitä niistä tarkotat
Vilma. kirjoitti:
mennää miähiin.... tissipaijat päälle ja tiukat farkut jeah..!!!!!!!!!
- pekipoi
mäki tuun sinne sit katsoon ja kokeen :)
- Vilma.
*naur*
- Vilma.
pekipoi kirjoitti:
vaa mut oon ajatell viedä sua niin moniin paikkoihin ja moniin kokemuksiin etten taida tietää mitä niistä tarkotat
Mut mennään vaan........
Vilma. kirjoitti:
*naur*
saada mitää miähiä jos meil on jätesäkit päällä... kjäh...
- Jeps!!!
Katotaan sitten luikerteleeko käärme saareen....
valmis!..onkopa tuolla niin väliä jos on lämpimät jutut niin olkoon sauna sitten kylmä;))
vaatteet päällä heheheheeeee....
nyt alasti kylmässä saunassa..siitä huolimatta pitää olla lämpimät jutut!:)
blackmetal68 kirjoitti:
nyt alasti kylmässä saunassa..siitä huolimatta pitää olla lämpimät jutut!:)
hotti..on lämpöset jutut...heh...
- ....9........
Tämän pitäisi olla huuhaa, eikä mikään ompelukerho, jossa ei omaa mielipidettä saa sanoa? Sefujumala huolehtii, että uskonnollinen tyyli sen kuin vaan jatkuu? LOL!
Huumoria ei saa laitta, koska "jumala" poistaa sen. Myöskään palstan valvoja ei kestä kritiikkiä, koska "hänen" itsetuntonsa on NOLLA!mäyris mukaan ja kylmään saunaan mennään...aina parempi jos oot könsy ilman säkkiä päässä heheheeee....
- verotarkastaja..
on koiraverot maksettu??;)
- almankönsy
mutta kun ei ooo mäyristä ja paskaa en puhele:)
- almankönsy
oonki ootellu...ei puhuta...pussataan...=;0))))
ei kai Alma ooo vielä ottannu lärvätsalo gougougou, sitten menen kyllä naapurin mummon luokse;)
almankönsy kirjoitti:
ei kai Alma ooo vielä ottannu lärvätsalo gougougou, sitten menen kyllä naapurin mummon luokse;)
jos mänet naapuriin vaihan könsyä...=;0))) tänne ja sassiin
- almankönsy
en mene naapuriin, mä tulen, tämä kakkosnelkkukin taas jumii, tulen heti odota hetki:)
- almankönsy
sun ovessa on munalukko:(
almankönsy kirjoitti:
sun ovessa on munalukko:(
köplästi...alma nukahti...*sammui yksin saunan lauteille..*
odotellen könsyä..heh- pekipoi
köplästi...alma nukahti...*sammui yksin saunan lauteille..*
odotellen könsyä..hehsentään, hyvä kuitenkin ettei pudonnu laattialle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883