Selibaatista

Parks

Huh kun helpotti löytää tämän keskustelufoorumin kautta kohtalotovereita.En voi keskustella parisuhteessa elävien ystävättärieni kanssa asiasta,ja purkaa tuntojani....olen ollut selibaatissa vasten tahtoani jo 4 vuotta!!Välillä unohdan seksin,mutta ajoittain masentaa tämä tilanteeni.Ne harvat kerrat,kun lähden "ulos" en mies seuraa saa.Kukaan ei vilkaisekkaan,saatikka tule juttelemaan..Olen mielestäni ihan ok näköinen ja ikäistäni (47)hyvä kroppainen. Mutta,jos ei,niin ei.Tämä syö naista aika pahasti,ja vie itsetunnon tosi alas.Nyt tuntuu,että olisin jopa valmis maksamaan seksistä,jos vain voisinsaada,mutta olisiko sen jälkeen olo yhtään parempi!! Kiitos,oli tosiaan helpotus lukea täältä muista kohtalotovereista,terapiaa tämäkin,ja nyt jo helpottaa kummasti,toivottavasti pitkästi !!Mukavaa syksyä kaikille !!

2

374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma valinta

Minulla on vastaava tilanne sillä erolla, että en edes halua seksiä. No, en voi sanoa ettenkö koskaan, mutta periaatteessa suurin osa ajasta menee ihan loistavasti ilman, enkä edes ajattele seksiä. Joskus sitten tuntuu että haluttaisi ja näen unta siitä, mutta silloinkaan en tee asialle mitään.
      Nyt on 6,5 vuotta takana viime kerrasta.

• mies vai

nainen?

Ja minkä ikäinen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      116
      1823
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      134
      1407
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1121
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe