Haluan vaan katkasta nää lässytykset siitä et"jumala on kanssanne,nuoret ovet luojan luona,Jeesus rakastaa..."Nämä nuoret otettiin "jumalan"lapsiksi jo kasteessa, sitten he kävivät rippikoulun. Minkälainen on jumala joka ei anna heidän kasvaa aikuisiksi, nähdä omat lapsensa ja lapsenlapsensa, TUSKIN HE NIIN SUURTA SYNTIÄ OLIVAT TEHNEET ETTÄ HEIDÄT PITI ELIMINOIDA! Asuuhan täällä paikkakunnalla esim.pedofiilikin joka on hyvissä sielun ja ruumiin voimissa!!!!!!!!S===tna
Kuolleille nuorille!
12
1475
Vastaukset
- asiaan haluan ottaa
On se yhtä pe.r.kelettä, että poliittisesti suojeltu pedofiili voi asua kanssamme ja joku pientä rikosta tehnyt ei- tosi outoa!?
- pientä
rikosta tehneen?????? Muistetaan et ihmiset on yks luonnon elävistä ja luonnon laki on et heikot poistuu. Elämää pitäisi jokaisen arvostaa niin omaa kuin muittenkin ja pyrkiä elämään niin ettei aiheuta turhaa kiusaa muille.
- paistaaÄ**********:)
ainakin minulle keski-ikäiselle naiselle kaupassa käydessä kun ei tarvitse heti eteisessä kuulla " et annakko pillua"
- voe!!
paistaaÄ**********:) kirjoitti:
ainakin minulle keski-ikäiselle naiselle kaupassa käydessä kun ei tarvitse heti eteisessä kuulla " et annakko pillua"
onpa sinua rassukkoo hirveesti loukattu,on varmaan jäänä oekkeen raomoja,van siihenkin kyllä löyttyy hoettoo...vaikka luulis et sullekkin ois kunnia asia jos joku ees leikillään kysys??vai yritatkö jotenkin itsetuntoos kohotella,voi sinua onnetonta,pienet on ongelmat,mut kuivia unia sullekkin!!
- yleensä
voe!! kirjoitti:
onpa sinua rassukkoo hirveesti loukattu,on varmaan jäänä oekkeen raomoja,van siihenkin kyllä löyttyy hoettoo...vaikka luulis et sullekkin ois kunnia asia jos joku ees leikillään kysys??vai yritatkö jotenkin itsetuntoos kohotella,voi sinua onnetonta,pienet on ongelmat,mut kuivia unia sullekkin!!
hoitanut nuo "pillu " asiat eri aikaan kuin kauppa reissulla.
- sinua ressukkaa
paistaaÄ**********:) kirjoitti:
oletkohan ihan ???aurinkoisia kauppareissuja sinulle ja taidat nyt olla väärässä asiassa otan osaa sinun puolestasi...kun et itse ymmärrä,,,
- kukaan eliminoinut
he eliminoivat itse itsensä menemällä siihen kyytiin. Ja lasten esimerkkinä on yleensä vanhemmat joten mitä tulisi lapsista ja lastenlapsista? Ja jokainen tiedämme syntimme ja vastaamme siitä itse ei sitä toisten syntien takia tuomita.
- Itte!!!
Ainakin luulet olevas!!Sinukaltastenhan ne lapset pitäis tehä niin loppuis maalimasta rikollisuus ja sovat.kaikki aattelis vaan ihania asioita niinkuin sinä?? vaan epäilenpä ettei sieltä sun lärpyttimestä taija tulla muutakun k...,
- luulet olevas
Itte!!! kirjoitti:
Ainakin luulet olevas!!Sinukaltastenhan ne lapset pitäis tehä niin loppuis maalimasta rikollisuus ja sovat.kaikki aattelis vaan ihania asioita niinkuin sinä?? vaan epäilenpä ettei sieltä sun lärpyttimestä taija tulla muutakun k...,
viisas lopeta tuo lapsellinen lässytys jos muuta et osaa. Arvaa mitä sunkin päässä on. Älä ainakaan lissäänny.
- Valitettavasti näin on
Tällainen tekee voimattomaksi. On mahdoton käsittää, miksi näin kävi ja käy edelleenkin.
Sinulle kyselijä,muista että maailmassa on vallalla myös se huonompi osapuoli, hyvä jua paha taistelee vallasta. Joskus paha voittaa, mutta viimein hyvä voittaa pahan. Näinhän meille luvataan!
Jaksamista sinulle ja kaikille osallisille! - apaz
älä syytä jumalaa tästä ei sulle ikinä ennenkään oo jumala tullu mieleen vaan tulipa nyt kun pitää etsiä syyllinen. huolehdi sinä että ajat itse oiikein ja muista että oot vastuussa niistä jotka on sun kyydissä.. mutta poika joka ajoi hänellä ei oo ollu kaikki kohallaan on jo vuos sitten ajellu päissään ilman korttia ,miks kukaan ei ilmiantanu silloin ois tämäkin voinu jäähä tapahtumatta entä se kaveriporukka joka ei enää uskaltanu mennä kouluun sen kyydillä ja sit vielä ýks sen kaveri sekin poika kerto että hän oli edellisenä iltrana pelänny sen kyydissä holtitonta ajoa. revi siitä jumaöa itelles
- 123
ihan samaa mieltä ois mielummin mennyt ne jotka jo haluaa päästä kärsimyksestä eikä nuorten joilla olisi ollut vielä elämää edessä. heitä ikävöi suuri joukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275