Kysynpä vaan, että kuuluuko?
Jos sä menet nakkikioskijonossa tappelemaan (vaikka sovitusti kaverin kanssa), niin molemmille tulee sakkoja.
Tiedättekö, että Helenius ja Nielikäinen vievät puoli prosenttia Jokereiden palkkakustannuksista. Ilman heitä saisit kausikorttisi lähes kaksi euroa halvemmalla!!!
Eli tarvitaanko me tappeluja?
Kuuluuko tappelut jääkiekkoon?
8
433
Vastaukset
- Kyllä
Kyllä.
- Dekku
Moi!Ei tarvita tappeluita!5 ottelun pelikielto
tappelijoille!Eiköhän asia korjaannu! - Ryhäsen Osmo
Kyllä tappelut kuuluu jääkiekkoon, mutta jos sitä
tapahtuu joka ottelussa, niin sitten mennään jo liian pitkälle. Oma kantani Helenius-Brennan hässäkkään on se, että turha tappelu oli. Eniten mua kyllä noi pelikiellot ärsyttää. 2 ottelua! - ..............................
Kyllähän tappelut on aina kuulunut lätkään, kyseessä kun on kontaktilaji. Mutta ei voi kyllä kuin nauraa tälle yritykselle nostaa nämä sovitut showtappelut liigaan. Niin huvittavaa ja säälittävää noiden palkattujen tampioiden leikki on. Noh, mua ei haittaa tuo hiekkalaatikkoleikki, mutta joku pikkukersa ottaa ilman muuta nämä isot lapset roolimallikseen ja hakkaa pienempiään pihaleikeissä, se on ihan päivänselvää. Ei mua kyllä sekään haittaa. Siinäpähän hakkaa...
- minusta
ei kuulu.Etenkään joittenkin Helenius,Nielikäinen,Brennan,Nickerson ym. muiden pellejen järkätyt tappelut.
Sen ymmärrän,jos joukkuekaveria tarkoituksella yritetään saada sairastuvalle ja pikkasen hieroo hanskaa naamaan sen tähden,mutta JÄRJESTETYT tyyliin nhl-tappelut ei kuulu sm-liigaan. - joojoojoojoo
tottakai kuuluu mut se helenius-brennan oli kyl aika turha
jos pelkää et lapset saa jotain vaikutteita niist tappeluista ni ei tarvitse matsei tulla kattomaan, eihän ne telkkaristakaa saa väkivaltasii leffoi kattoa
jos ei sulata tappeluita ni kannattaa kokeilla vaikka golfia - koko jääkiekko
Koko lätkä on nykyisin kusipäitten touhua. Tapellaan ja ollaan sitten olevinaan urheilijoita. Päälle juodaan viinaa ja napsitaan huimausainepillereitä.
Kallispalkkaiset ulkomaanpellet vaan rahastaa tyhmää suomalaista rahvasta joka ei osaa ajatella omilla aivoillaan.
Sitten vielä opetetaan nuoret juopottelemaan ja ollaan olevinaan esimerkkinä nuorille ja jopa valmentajia sekä valvojia. Perkele.
Paskasakkia kertakaikkiaan. - Juseliuksen
Kyllä kuuluvat ja tulevat aina kuulumaan. Niille, joiden mielestä tappelut eivät kuulu lajiin on keksitty pingis ja golf.
http://www.nyrkkialeukaperiin.com/forum/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540