Voi olla, että tästä on jo uudempaakin tietoa, liitän tähän kuitenkin löytämäni tiedon noin vuoden takaa: Joidenkin luottokorttien todelliset vuosikorot kalleimmasta halvimpaan:
- Aktiiviraha MasterCard, todellinen vuosikorko 22,75 % (06/2007)
- Stockmann tilikortti, todellinen vuosikorko 19,20 % (08/2006)
- Lindex Visa-kortti, todellinen vuosikorko 16,67 % (09/2004)
- Finnair Plus Mastercard, todellinen vuosikorko 16,26 % (08/2007)
- Finnair Plus Visa, todellinen vuosikorko 15,14 % (09/2007)
- K-Plussa Mastercard, todellinen vuosikorko 14,56 % (04/2007)
- Sampo Visa, todellinen vuosikorko 14,42 % (09/2007)
- Sampo MasterCard, todellinen vuosikorko 13,96 % (09/2007)
- Osuuspankki Visa, todellinen vuosikorko 13,67 % (07/2007)
- Handelsbanken Mastercard, todellinen vuosikorko 12,77 % (06/2007)
- Hypo Visa, todellinen vuosikorko 11,14 % - tutkitusti halvin Visan luotto-ominaisuus (09/2007)
Lähde: Suomen Rahatieto (Helsingin Sanomat 16.5.2007) sekä pankkien internetsivuillaan ilmoittamat tiedot.
Visa- ym luottokorteilla ON eroa
5
811
Vastaukset
- jo.
http://www.hypo.fi/hypo_visa__kortilla_ja_kortilla_on_eroa
tuo iankaikkisen vanha juttu näyttää edelleen olevan hypon sivuilla.
HYOPn sivuilla on juttuja, kuten luontaistuotekaupankin,
"minä olen saanut avun siitä ja tästä",
tuo puree aina heikompiin yksilöihin.- Hypo-linkki :)
Tuo Hypon linkki on jostakin muusta kuin tästä maailmasta. Siellähän on yli kaksi vuotta vanhoja tietojakin. Puuttuu pankkeja jne. Sietäsi Hypon mennä itseensä.
- on edullinen
Tuo vertailu on ilmeisen vanhentunut, koska korkotasot ovat ainakin euribor- ja primekoroissa nousseet. Lisäksi S-Pankkia ei ollut vielä tuohon aikaan.
S-Pankki kertoo, että sen todellinen vuosikorko on 10,7 % ja viittaa 6.8.2008 Hesarissa olleeseen vertailuun.
http://www.s-pankki.fi/tiedotteet/fi_FI/ajankohtaista_07082008/
Saakohan tuon vertailun jostakin netistä kaivettua esiin?Ote Helsingin Sanomissa 6.8.2008 julkaistusta artikkelista "Luottokorttien hintavertailu kannattaa":
"Hinta & Laatu poimi laajasta yhteistyökorttivalikoimasta muutamia ja vertaili niiden kustannuksia. Laajensimme vertailua myös pankkien omiin luottokortteihin ja yleisluottokortteihin.
Vertailun edullisimpia olivat Hypo Pankin kortit. Niillä korttiluoton todellinen vuosikorko on 10,7 prosenttia. Eroa kalleimpaan yhteistyökorttiin, Nordea Rahoituksen tarjoamaan Stockmann MasterCardiin tuli yli kuusi prosenttiyksikköä.
Hypo Pankki on edullisin myös pankkien joukossa. Helsingin Op:n luottokortti on pankeista kallein: Luoton todellinen vuosikorko kipuaa melkein 15 prosenttiin."
- luottoaikaa
Koskee pisempää luottoaikaa ei sitä n.45päivän maksuaikaa.Luoton voi maksaa heti seuraavan kuun lopussa pois jolloin ei mene korkoa.Näin ainakin Visalla,joka on myös luottokortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797