Mikä olisi hyvä nimi valkoiselle kääpiökanille? :)
Kanien nimiä :D
12
682
Vastaukset
- Zero
Täs ois sulle nimiä(on mietitty ku meinasin hommata fretin tai chincun ja kamun siilelle nimee:D)
Tyttö: Mini, Rusetti, Luna, Söpö, Karkki, Lumi, Niina, Nina, Lilli, Lili, Laku, Nekku, Nappi, Tupsu ja pikku
Poika: Daim, Dumle, Sprite, Rezzi, Cola, Fanta, Tikru, Xipa, Kingi, Kunkku, Kille, Vallu, Tuukka, Maxwell, Edmund, Peter, Nakke, Masi, Matias, Manu, Vili, Roope, Sulo, Santtu, Santeri ja Samuel.
Siinä on sulle vähän nimi vaihtoehtoja:D Toivottavasti ei ollu liikaa... Itse laittaisin nimeks Mini tai Manu ehkä. Saan marraskuun alussa tyttö chincun ja sen nimeks tulee Cameron (housesta- Pepe-2008
PEPE! Minulla on valkoinen kääpiökani ja sen nimi on Pepe ;-)
- Belletto
Pepe-2008 kirjoitti:
PEPE! Minulla on valkoinen kääpiökani ja sen nimi on Pepe ;-)
Belletto.
- pupunen, oi pupunen!
Belletto kirjoitti:
Belletto.
Minulla on maatiaiskani Väinö.
- napsu22
Tytöt: Lumi Candy Apua ei tuu mieleen!! Pojat: Aapo Arttu Daim
Oon huono keksii nimii :D Mut siin muutamii!
- kanit
iines tai minni
- Pippuri&Smokey 4ever
Jos se olisi harmaa, niin mulla on ainakin Kääpiöluppis tyttö ja sen nimi on SumuSalmen Smokey "Smokey
Ja jos se olisi musta niin mulla ainakin on myös: Kääpiöteddy poika; Pepper B. Nash "Pippuri" Mutta Kerrothan sitten mikä tulee nimeksi :D
Ja Valkoiselle Esim.Snowy/Snow - pupuliinu
Pumpuli
- kanifani <3
Nuutti tai Nanna :)
- nimiääää
Alba, eli valkea tai Candidus, puhtaanvalkoinen, tai sitten Candi. Mollis, (pehmeä) Pumilus , Pumi, kääpiömäinen, Senecio, villakko, Lacurus, jänönhäntä,
sanat poimittu Puutarha-nimitöä kirjasesta. - Hilloleipä
RAPSU
- Tiitussinialba
Ehkä tytölle Sini tai Alba, pojalle ehkä Tiitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693195
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541839Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591654- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401478Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581112
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251095