Slawik??Saako ottaa kuvia??

pelkkä kysymys

Eli saako ottaa Slawikista kuvia jos laittaa ne linkit kunnolla??

58

2871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rass

      Eli Slawikista voi ottaa kuvia jos kuvan alapuolella pistää:

      (c) Christiane Slawik, www.slawik.com

      ja osoite se ( www.slawiks.com ) niin linkkinä

      • !!!!!!!!!!!!

        VÄÄRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SAA TULEE MUUTEN RIKOS ASIA, JA SAKKOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI SIIS SAA OLLENKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • qweqer

        ei saa... eikä pysty mene vaikka kokeilemaan sinne pitää kirjautua itse eikä pääse muuten katsomaan kuvia tai mitään!


    • Nansku

      ...sun pitää laittaa jokaisen kuvan alle © Christiane Slawik, slawik.com (

      • Tallini.fi Tietäjä

        Esim. Tallini.fissä Slawik kuvien laitto on ehdottomasti kielletty itse olen yrittänyt mutta kuvia ei saa sinne melkein ikinä.


      • tallinin kannalla
        Tallini.fi Tietäjä kirjoitti:

        Esim. Tallini.fissä Slawik kuvien laitto on ehdottomasti kielletty itse olen yrittänyt mutta kuvia ei saa sinne melkein ikinä.

        Kyllähän slawikista voi ottaa kuvia tallinii ku muistaa linkittää!


      • Tietäjä vuodelt 2006
        tallinin kannalla kirjoitti:

        Kyllähän slawikista voi ottaa kuvia tallinii ku muistaa linkittää!

        Niitä slawikin kuvia EI saa ottaa, sillä olen lukenut säännöistä joskus 2006 vuonna kun aloitin, että ne eivät ole sallittuja edes linkillä, sillä sinne ei saa linkkiä.


      • !!!!!!!!!!

        VÄÄRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SAA TULEE MUUTEN RIKOS ASIA, JA SAKKOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI SIIS SAA OLLENKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • !!!!!!!!!
        tallinin kannalla kirjoitti:

        Kyllähän slawikista voi ottaa kuvia tallinii ku muistaa linkittää!

        VÄÄRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SAA TULEE MUUTEN RIKOS ASIA, JA SAKKOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI SIIS SAA OLLENKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • !!!!!!!!!!
        Tietäjä vuodelt 2006 kirjoitti:

        Niitä slawikin kuvia EI saa ottaa, sillä olen lukenut säännöistä joskus 2006 vuonna kun aloitin, että ne eivät ole sallittuja edes linkillä, sillä sinne ei saa linkkiä.

        JEP!


      • Sipsi!
        tallinin kannalla kirjoitti:

        Kyllähän slawikista voi ottaa kuvia tallinii ku muistaa linkittää!

        Kuvia EI saa ladata talliniin, vaikka olisikin copyt kunnossa!


      • Sipsi!
        Tietäjä vuodelt 2006 kirjoitti:

        Niitä slawikin kuvia EI saa ottaa, sillä olen lukenut säännöistä joskus 2006 vuonna kun aloitin, että ne eivät ole sallittuja edes linkillä, sillä sinne ei saa linkkiä.

        Slawikista SAA ottaa kuvia, kunhan jokaisen kuvan alla lukee erikseen; Christiane Slawik- www.slawik.com


      • ;)
        tallinin kannalla kirjoitti:

        Kyllähän slawikista voi ottaa kuvia tallinii ku muistaa linkittää!

        tallini.fi:hin ei saa ,laittaa koska et pysty linkittämään sivuille suoraan, mutta muuten saa MUISTAKAA VAAN LINKITTÄÄ SUORAAN SIVUILLE ! :D


    • Slawik tietäjä :)

      Tottakai saa ottaa!

      • !!!!!!!!!!!!!

        VÄÄRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SAA TULEE MUUTEN RIKOS ASIA, JA SAKKOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI SIIS SAA OLLENKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • vuonoheppa

      Slawikista saa ottaa kuvia kunhan pistää: Chriastiane Slawik slawik.com (linkitettynä) niin kyllä sieltä saa ottaa!

      • !!!!!!!!!!!!!

        VÄÄRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SAA TULEE MUUTEN RIKOS ASIA, JA SAKKOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SIIS SAA OLLENKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        PAREMPI ETTET KIRJOITA JOS ET OLE LUKENUT SÄÄNTÖJÄ; VAAN KEKSINYT NE ITSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Sipsi!
        !!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        VÄÄRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SAA TULEE MUUTEN RIKOS ASIA, JA SAKKOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SIIS SAA OLLENKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        PAREMPI ETTET KIRJOITA JOS ET OLE LUKENUT SÄÄNTÖJÄ; VAAN KEKSINYT NE ITSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei pahalla mutta;
        1. Älä nukahda huutomerkin päälle näin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, vaan laita vain yksi (1) korostaaksesi jotain asiaa.
        2. Älä toista samaa viestiä jatkuvasti, se on puuduttavaa
        3. Slawikista saa ottaa kuvia, jos on copyt eli- Christiane Slawik & linkki slawikkiin.


      • ÄÄLIÖT
        Sipsi! kirjoitti:

        Ei pahalla mutta;
        1. Älä nukahda huutomerkin päälle näin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, vaan laita vain yksi (1) korostaaksesi jotain asiaa.
        2. Älä toista samaa viestiä jatkuvasti, se on puuduttavaa
        3. Slawikista saa ottaa kuvia, jos on copyt eli- Christiane Slawik & linkki slawikkiin.

        Koittakaa nyt vittu ymmärtää... vaikka sieltä slawikista ois kiva kopioida ja sieltä sai joskus kopioida niin säännöt on muuttunut! Se on tekijänoikeus lakia vastaan kopioida sieltä; siitä tosiaan voi saada ihan kivat sakot jos siitä jää kiinni... Voitte ihan vapaasti kopioida mutta se on laitonta; eikä asia muutu vaikka siinä kuvan alla ois sata linkkiä. Helvetti kun ei se muuta sitä tekijänoikeuslakia se linkki.

        Ei ole noin vaikeeta tajuta niin yksinkertasta asiaa ;)


    • Jansku.

      Saa jos laitaa linkit...

      • Ichigo000

        Siis voiko sen tehä niin, että laittaa omalle nettisivulle copyt ja sinne sitte sen linkin.


      • slawikista kopioija
        Ichigo000 kirjoitti:

        Siis voiko sen tehä niin, että laittaa omalle nettisivulle copyt ja sinne sitte sen linkin.

        ei saa, vaan pitää laittaa kuvan alle. SUORALINKITTÄÄ EI SAA!


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        VÄÄRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SAA TULEE MUUTEN RIKOS ASIA, JA SAKKOJA tai POSSEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SIIS SAA OLLENKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        PAREMPI ETTET KIRJOITA JOS ET OLE LUKENUT SÄÄNTÖJÄ; VAAN KEKSINYT NE ITSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • !!!!!!!!!!!!
        Ichigo000 kirjoitti:

        Siis voiko sen tehä niin, että laittaa omalle nettisivulle copyt ja sinne sitte sen linkin.

        VÄÄRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SAA KOPIPOIDA, TULEE MUUTEN RIKOS ASIA, JA SAKKOJA tai POSSEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SIIS SAA OLLENKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        PAREMPI ETTET KIRJOITA JOS ET OLE LUKENUT SÄÄNTÖJÄ; VAAN KEKSINYT NE ITSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • LiLLi <3
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        VÄÄRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SAA TULEE MUUTEN RIKOS ASIA, JA SAKKOJA tai POSSEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SIIS SAA OLLENKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        PAREMPI ETTET KIRJOITA JOS ET OLE LUKENUT SÄÄNTÖJÄ; VAAN KEKSINYT NE ITSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        enskiksi !!!!!!!!!!!!!!!! se on vain tallinin sääntö se että ei sais muka ottaa kuvia slawikista MINÄ olen ottanut virtuaalitallilleni slawikin kuvia, eikä ole tullut mitään! niitä saa ottaa jos alle kirjoittaa copy: www.slawik.com


      • Heppatyttö123
        LiLLi <3 kirjoitti:

        enskiksi !!!!!!!!!!!!!!!! se on vain tallinin sääntö se että ei sais muka ottaa kuvia slawikista MINÄ olen ottanut virtuaalitallilleni slawikin kuvia, eikä ole tullut mitään! niitä saa ottaa jos alle kirjoittaa copy: www.slawik.com

        Entisestä slawikista sai ottaa kuvia, mut ei talliniin ,mutta nykyisestä ei saa ottaa mihinkään -.-


    • en tiiää!!

      niin mitä jos siihen laittaa vain www.slawik.com

      • Lidan

        Tallini.fi;ssäkin sanottiin, että jos yksikin kuva on vielä tallini.fi:ssä siitä tehdään rikosilmoitus (Siis Slawik tekee)


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        VÄÄRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SAA KOPIPOIDA, TULEE MUUTEN RIKOS ASIA, JA SAKKOJA tai POSSEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SIIS SAA OLLENKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        PAREMPI ETTET KIRJOITA JOS ET OLE LUKENUT SÄÄNTÖJÄ; VAAN KEKSINYT NE ITSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Sipsi!
        Lidan kirjoitti:

        Tallini.fi;ssäkin sanottiin, että jos yksikin kuva on vielä tallini.fi:ssä siitä tehdään rikosilmoitus (Siis Slawik tekee)

        Se on vain tallinin sääntö.


      • Alyad
        Lidan kirjoitti:

        Tallini.fi;ssäkin sanottiin, että jos yksikin kuva on vielä tallini.fi:ssä siitä tehdään rikosilmoitus (Siis Slawik tekee)

        Tallini.fi'iin ei saa niitä laittaa koska siellä ei pysty linkittämään. Kopiointi edellyttää sitä että kuvan alle merkitään copyt ja ne linkitetään Slawik'in sivuille :)


      • Alyad

        Niin juuri :)


    • !!

      EI SAA TULEE MUUTEN RIKOS ASIA, JA SAKKOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI SIIS SAA OLLENKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        EI SAA KOPIPOIDA, TULEE MUUTEN RIKOS ASIA, JA SAKKOJA tai POSSEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EI SIIS SAA OLLENKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        PAREMPI ETTET KIRJOITA JOS ET OLE LUKENUT SÄÄNTÖJÄ; VAAN KEKSINYT NE ITSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Miss_Shop

      Mielestäni voi, mutta jos ei niin sitten ei, itse en paljoa Saksaa tajuaa XD Sinulle: !!!!!!!! Mielestäni lauot julmia, jopa asiattomia kommentteja ja rääkkäät isoja kirjaimia. (: No, saahan sitä aina vähäsen hullutella, kunhan ei nettikiusaamista tule ^^ Itse en siis oikeastaan tiedä tähän vastausta 83

      X3:llä,
      Miss_Shop

      • sfhkjjgdtyuryigf

        Otan ainakin Slawikista kuvia. Pistän Copyn kunnolla ja linkin 8) Mutta parhaiten saa jos otta itse omat kuvansa. Ja sitäpaitsi jos sieltä ei saisi ottaa kuvia miten voi muka saada sakot? Eihän käytä mitään itseensä liittyvää juttua esim.sähköpostia missä on omat tiedot tai numeroa. Ei silloin voi edes saada sakkoja ,kun ei sitä tiedä kuka se on.


      • Kyysysi
        sfhkjjgdtyuryigf kirjoitti:

        Otan ainakin Slawikista kuvia. Pistän Copyn kunnolla ja linkin 8) Mutta parhaiten saa jos otta itse omat kuvansa. Ja sitäpaitsi jos sieltä ei saisi ottaa kuvia miten voi muka saada sakot? Eihän käytä mitään itseensä liittyvää juttua esim.sähköpostia missä on omat tiedot tai numeroa. Ei silloin voi edes saada sakkoja ,kun ei sitä tiedä kuka se on.

        Kyl poliisit ja nää pystyy ihan helposti selvittään kuka siellä ruudun takana on.

        Oma mielipiteeni asiaan on se, että jos kerta tallini.fi:ssä lukee ettei saa kopioida Slawikista sinne kuvia, niin eiköhän he sitten tarkoita sitä!


      • heppatyttö123

        Juu siis ennen sai, mutta nyt kun tuli uusi osoite niin ei saa :)


      • heppahulluuuu
        sfhkjjgdtyuryigf kirjoitti:

        Otan ainakin Slawikista kuvia. Pistän Copyn kunnolla ja linkin 8) Mutta parhaiten saa jos otta itse omat kuvansa. Ja sitäpaitsi jos sieltä ei saisi ottaa kuvia miten voi muka saada sakot? Eihän käytä mitään itseensä liittyvää juttua esim.sähköpostia missä on omat tiedot tai numeroa. Ei silloin voi edes saada sakkoja ,kun ei sitä tiedä kuka se on.

        Kyllä noi asiat saadaan selville helposti (ei mun mielestä helposti en tiiä miten) mutta yhden perheenkaverin mes on semmonen tietotekniikko ja puuhaa koneiden kanssa, niin se sano että ne saa selville helposti ...


    • hömppä pipimuu

      Ennen sai, mutta nyt on uusi sivusto josta ei saa ottaa kuvia yms. jos ei ole rekisteröity.

    • -Namu-

      Moikka!

      Slawikista ei saa ottaa kuvia virtuaalitalleille, eikä muuallekkaan. Nyt ne ovat sallittuja vain katsomisessa. Slawikin kuvia saa katsoa niin paljon kuin haluaa, mutta ei minkäänlaista kopioimista. Ne eivät ole sallittuja enään edes linkitettyinä. Vaikka laittaisit nimen toimivan linkin, niin et saisi käyttää niitä. Selitin asian nyt mahdollisimman selvästi, enkä vain huutanut yksinkertaisesti, niinkuin tuo yksi.

      Terveisin: -Namu-

    • polimono kdodkodk

      Ymmärtääkseni EI ENÄÄ saa ottaa kuvia slawikista. :)

      • ellahullu

        Slawikista ei siis enää saa ottaa kuvia on saanut


    • Siljuniini

      Siis saako vai eikö?Tää asia on nyt sanottu e tei saa ja etä saa linkitettynä,eli saako va iei??;O

    • Wisemansaid

      Ei saa. Siitä on kerrottu monella muullakin sivulla, ettei Slawikista saa enää lainata kuvia minnekään. Ei virtuaalitalleille, ei ulkoasuihin, ei tallini.fi:hin. Ei siis minnekään. Kuvat on pyydetty poistamaan, jos joku vanhoja kuvia on käyttänyt.

    • FlashFlovers.

      TALLINI.FI EI SAA LAITTAA KUVIA SLAWIKISTA, MUTTA V-TALLEILLE NIITÄ SAA OTTAA! Asia on nyt loppuun käsitetty jos haluat laittaa v-tallin sivuille slawikin kuvia niin siitä vaan kunhan on copyt. Ja tallini.fi:hin ei saa laittaa jos siellä niin lukee. Yrittää nyt kaikki sen asian ymmärtää!

      • Jeboou

        ei saa ottaa.. vaikka kyllä niitä on monellakin ihmisellä v-tallilla.


      • Lapset, lapset

        Ei virtuaalitalleilekaan saa ottaa Slawikista kuvia. Ne pitää poistaa, jos niitä on käytetty. Kuvia ei saa käyttää enää missään yhteydessä, edes ulkoasuissa. Selvällä suomen kielellä ja lyhyesti sanottuna: Slawikin kuvia ei saa käyttää missään eikä mitenkään.


    • ^^

      Ei saa ottaa!!!
      Equine-Photo, Bob Langrish, jenny K, Alegre. Siinä on vapaasti kopsattavia.
      Zuzulestakin pitää kysyä lupa jos kuvia aikoo ottaa

    • :)

      Ja kumpaahan tässä pitäisi uskoa -.-
      Älkää toistako noita viestejä ja puhukaa kohteliaasti!

    • Sonja.P

      Ennen Slawikista sai kopioida kuvia, mutta nykyisin se on kiellettyä. Kuvia saa rahallista maksua vatsana käyttöönsä, mutta en suosittele tuhlaamaan rahaa virtuaalihevosten kuviin.

    • Joku vaa..

      Asia selvä. :D Ja naurampahan täällä vain näille joillekkin "lakien tuntijoille" kautta " tietokone neroille".. Tyhmäkin tajuaa, että kun käytät internettiä, sinulla siinä internet yhteydessä määrittyy tietokoneesi IP-osoite, jota kautta sitte ne poliisitkin saa tiedot esille. Ei paljoo auttele millä sähköpostilla ja feikkitunnuksilla niitä sitte tekee. Asia sitten erikseen että mikä todennäköisyys on että sattuuvat just sinua kyttäämää... Tai jos on tarpeeksi ovela ja tekee tunnukset julkisessa käytössä olevalla koneella :D (kirjastossa esim.)

      Mut joo, parempi vaan ku käyttää v-talleilla laillisia kuvia.
      Typerää kyllä tuo slawikin muutos..

    • Saa :)) Mutta siitä pitää maksaa :((

    • Papu22

      Slawikista ei saa kopioida kuvia. Slawikin sivuilla lukee alhaalla All rights reserved. eli Kaikki oikeudet pidätetään.

    • tietäjä

      Slawikista saa ostaa kuvia!

    • poni jota ärsyttää !

      vitsi mua ärsyttää toi tyyppi joka laittaa saman viestin miljoonasti.
      aika monessa paikassa sanotaan että slwikista sai joskus kopioida mutta ei enää.
      itse en tiedä mutta voisitte laittaa järkeviä viestejä!

    • Nimetön ohikulkija

      Voiko Slawikiin kirjautua niin, että kuvia voi käyttää virtuaalitallilla? Paljonko se maksaa? :)

      Ja YHDYN teihin pariin. 'EI SAA KOPIOIDA TAI TULEE SAKKOJA...' Voi PPPRRRR, ärsyttävää! -.-'

    • guaaahakhk

      Ei saa enää, voi hyvä ihme älkää enää upittako tätä. Ihan nyt oikeasti kaikki opettelee englantia tai sitten menee hankkimaan ne sakot ja käyttää kuvia :'D Ei tätä jaksa, howrsessakin kaikilla slawikin kuvia käytössä esittelyissä hyväihmeauttakaajokunyttätäihmiskuntaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      137
      7823
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      65
      7006
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3502
    4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1282
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1253
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1133
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      226
      1094
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      953
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      901
    10. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      64
      895
    Aihe