kuinka teen itse chatin

dj tekken

Moi! hei tota tarvitsisin HTML -koodit kuinka teet chatin. Kiitos! Ja jos jostain saisi sellaisen puhe kanavan siihen chattiin. Kiitti etu käteen!

4

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mik

Mainitaan nyt, että HTML:llä ei voi tehdä kumpaakaan. Yksinkertaistettuna sinun pitää koodata palvelimeen joku systeemi, joka vastaanottaa selainten tekemiä sivupyyntöjä, tulkitsee tämän vastauksen, ja lähettää kaikille chattiin yhteyttä ottaneille selaimille jotain järkevää takaisin.

Puheeseen pohjautuvan chatin tekeminen onkin sitten jo aivan toista luokkaa oleva asia verrattuna tekstipohjaiseen chattiin.

• Piru

semmosen tosi luuskan sais varmaan aika pienellä vaivalla tehtyä.

2 frame sivulle, joissa ylemmässä ladataan jollain metan refreshillä vaikka chat.txt

alaframessa ois tekstikenttä ja lähetä-nappi.

sitte joku php-scripti joka lukee chat.txt, jos rivejä on 50, niin ohittaa ekan rivin ja kirjottaa loput tiedostoon takas ja lisää perään sen, mitä oli tekstikentässä.

lähetä-nappiin vaan site type=submit ja action=/chat.php

Ois kyllä tosi luuska, mutta ei vaatis kauheena vääntöä.

Chattejä löytyy kylä netistäkin ilmaseksi, että miks keksiä pyörää uudestaan.

• cp-roosa
        Piru kirjoitti:

semmosen tosi luuskan sais varmaan aika pienellä vaivalla tehtyä.

2 frame sivulle, joissa ylemmässä ladataan jollain metan refreshillä vaikka chat.txt

alaframessa ois tekstikenttä ja lähetä-nappi.

sitte joku php-scripti joka lukee chat.txt, jos rivejä on 50, niin ohittaa ekan rivin ja kirjottaa loput tiedostoon takas ja lisää perään sen, mitä oli tekstikentässä.

lähetä-nappiin vaan site type=submit ja action=/chat.php

Ois kyllä tosi luuska, mutta ei vaatis kauheena vääntöä.

Chattejä löytyy kylä netistäkin ilmaseksi, että miks keksiä pyörää uudestaan.

moi mä oon cp

• JEBOPOJU

tota noin tollasii chatteja ei ehkä saa tehtyä iha ite (ainakaa heti) pitää olla tosi hyvä koodaaja jos sellase haluu tehä tai sit otat yhteyttä johonki virtuaalipaikkaan kuten habboon tai facebookiin ja maksat niile parisaataa et ne tekee sulle omat chattisivut muuten ehkä ite ottasin ton habbo vaihtoehdon koska jos mä saisin oman virtuaali chatin nii ehkä habbo ois se paras vaihto ehto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4373
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3005
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2908
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2595
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2269
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2025
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1623
    Aihe