Millainen leijona on suhteessa...kavereina olen tapaillut..mutta suhteeseen en ole suostunut... aiemmin olin härän kanssa...mutta takkiin tuli niin että rätisi...no olen toiveikas ja ehkä uskallan kokeilla uusia tuulia..kunhan ei ole härkä...leijonat vaikuttavat iloisilta ja rempseiltä tyypeiltä ja siksi utelias... ;) Ovatko leijonat parisuhteessa mukana kaumppaninsa kanssa monipuolisesti vai jättävätkö kumppanin omilleen ja liehuvat omineen tai kavereiden kanssa...ovatko itsepäisiä ja minäkeskeisiä vai päinvastoin...?
Neitsyt N
Kyselee..
3
971
Vastaukset
- ne kokonaisvittumaisimmat m...
Oinas, Härkä ja Leijona ovat selvästi ne kokonaisvittumaisimmat merkit.
Etsi joku ihminen noiden sijasta,
kun on puhdas pöytä. - ..............
ehkä parhaimman vastuksen saa kokeilemalla ja tutustumalla tähän leijonaan itse.
Jos ottaa leijonan hyvät puolet esille täällä..
on kohta joku siitä erimieltä ja lopulta niistä ei ole jäljellä mitään..
Kaikki negatiiviset puolet sallittaan ..jopa on toivottuja.
Joten jos olet järkevä nainen ..otat itse selvää..ja jätät tämän palstan arvoitukset sikseen. - ...............
kokemisen arvoista.!!!!
kannatan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248