mustasukkaisuus..

-leo-

Miksi leijonista ollaan niin mustasukkasia .
Tunnen muutaman leijonamerkin ..Ja täytyy myöntää..että jotain kauheeta kateltavaa ...kun leijonalta yritettään repiä silmät päästä..vaikka toinen on kilti kuin mikä.
sama toistuu taas jonkin ajankultua ..toisen leijonan luona..syyttelyä ja hirveää mustasukkaisuus draamaa leijoona kohden.
leijona vetäytyy pois..mutta syyttely jatkuu..
mikä saa aikaan mustasukkaisuuden ..toisissa merkeissä....omistamisen halu ,..vain mikä???

4

1685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se voi

olla niin, ettei kukaan ulkopuolinen tiedä todellisia syitä... mitä suhteessa on tai mitä sen menneisyys on.

Leijona on kumppanilleen ihan erilainen kuin tuttavilleen tai kavereilleen... tai siis ehkä tarkemmin; näyttää eri ominaisuudet itsestään kumppanilleen kuin muille.. (kuten varmaan muutkin merkit). Vierestä katsoja voi vain arvailla, mut ei voi tietää asioista pinnan alla.
      Kukaan ei ole suhteessa yksin ja "riitaan" tarvitaan aina kaksi...

Ps. Kuulemani mukaan on myös olemassa sellaisia miehiä, jotka haluavat naisensa olevan terveen rajoissa mustis... kertoo intohimosta ;)

• Itse olen härkä Nainen

Ei meillä silloin ollut tuollaista, että silmät päästä revittäisiin :( Tykkäsin leijona miehestä, hän kyllä valitsi minut silloin ja tuskin siinä oli horoskoopin kanssa mitään tekemistä ;) Nyky päivänä kannattaa kyllä lukee ensin luonne horoskooppi pitää aika pitkälle paikkansa ;) Ero tuli vain ihan tyhmästä asiasta :(

• ruska

Sitä kun on niin monenlaista.Tietenkin ,jos parin suhteet on kunnossa,ei silloin ole tuota ongelmaa.Mutta kyllä se heti alkaa silloin kehittyä kun on luottamus mennyt(tarkoitan aiheellisesti) Joillakin on sitten syynä ylikorostunut omistamisen halu yleensä kaikkeen.Vaikein aste kai on sitten ihan jo psyykkistä sairautta silloin,kun mitään muuta ei aivokoppaan mahdukaan kuin ainaiset sairaat mustasukkaiset ajatukset.

• leiska

Olen itse huomannut leijona miehenä että olen todella mustasukkainen, omistushaluinen ja pitkänä miinuksena päättelen omia johtopäätöksiä. Ja tietenkin minun on pakko olla oikeassa kaiken karvaisissa salaliitto teorioissa. Suhteeni on hyvä, ei mitään valittamista.Voiko joku auttaa haluaisin kitkeä nämä ominaisuudet itsestäni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5410
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1412
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      931
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      789
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe