mustasukkaisuus..

-leo-

Miksi leijonista ollaan niin mustasukkasia .
Tunnen muutaman leijonamerkin ..Ja täytyy myöntää..että jotain kauheeta kateltavaa ...kun leijonalta yritettään repiä silmät päästä..vaikka toinen on kilti kuin mikä.
sama toistuu taas jonkin ajankultua ..toisen leijonan luona..syyttelyä ja hirveää mustasukkaisuus draamaa leijoona kohden.
leijona vetäytyy pois..mutta syyttely jatkuu..
mikä saa aikaan mustasukkaisuuden ..toisissa merkeissä....omistamisen halu ,..vain mikä???

4

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se voi

      olla niin, ettei kukaan ulkopuolinen tiedä todellisia syitä... mitä suhteessa on tai mitä sen menneisyys on.

      Leijona on kumppanilleen ihan erilainen kuin tuttavilleen tai kavereilleen... tai siis ehkä tarkemmin; näyttää eri ominaisuudet itsestään kumppanilleen kuin muille.. (kuten varmaan muutkin merkit). Vierestä katsoja voi vain arvailla, mut ei voi tietää asioista pinnan alla.
      Kukaan ei ole suhteessa yksin ja "riitaan" tarvitaan aina kaksi...

      Ps. Kuulemani mukaan on myös olemassa sellaisia miehiä, jotka haluavat naisensa olevan terveen rajoissa mustis... kertoo intohimosta ;)

    • Itse olen härkä Nainen

      Ei meillä silloin ollut tuollaista, että silmät päästä revittäisiin :( Tykkäsin leijona miehestä, hän kyllä valitsi minut silloin ja tuskin siinä oli horoskoopin kanssa mitään tekemistä ;) Nyky päivänä kannattaa kyllä lukee ensin luonne horoskooppi pitää aika pitkälle paikkansa ;) Ero tuli vain ihan tyhmästä asiasta :(

    • ruska

      Sitä kun on niin monenlaista.Tietenkin ,jos parin suhteet on kunnossa,ei silloin ole tuota ongelmaa.Mutta kyllä se heti alkaa silloin kehittyä kun on luottamus mennyt(tarkoitan aiheellisesti) Joillakin on sitten syynä ylikorostunut omistamisen halu yleensä kaikkeen.Vaikein aste kai on sitten ihan jo psyykkistä sairautta silloin,kun mitään muuta ei aivokoppaan mahdukaan kuin ainaiset sairaat mustasukkaiset ajatukset.

      • leiska

        Olen itse huomannut leijona miehenä että olen todella mustasukkainen, omistushaluinen ja pitkänä miinuksena päättelen omia johtopäätöksiä. Ja tietenkin minun on pakko olla oikeassa kaiken karvaisissa salaliitto teorioissa. Suhteeni on hyvä, ei mitään valittamista.Voiko joku auttaa haluaisin kitkeä nämä ominaisuudet itsestäni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe