Nissan Cedric 2.8D kokemuksia!

Cedru

Laittakaa tänne KAIKKIA omia ja tuttujen ja tutun tuttujen kokemuksia kyseisestä autosta?

Vakiovarusteet? Kulutus? Mukavuus? Melutaso?

Kestävyys?

Yms. yms.

4

2193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Automies

Kun puhutaan kuitenkin jo minimissään about 16 vuotta vanhoista autoista, niin sinänsä turhaa kertoa siitä, mitä ne olivat uutena. Varusteistakaan ei ihan välttämättä kaikki enää pelaa...

Mutta olihan se uutena hieno peli, parempaa plyysisisustusta ei ole vielä tähän päivään mennessä tullut vastaan. Sähköherkkuja mm. peilit ja ikkunat, toki kori oli kantikas eli tuulen suhinat eivät tainneet olla ihan tuntematon asia. Kuutosdiesel oli siihen aikaan kova sana, nykyäänhän tuommoiselle tehomäärälle (muistaakseni 85 hv) lähinnä naurettaisiin.

Heikoin lenkki siinä niin kuin muissakin sen ajan japseissa on kori, eli jos meinaa käytettyä ostaa, niin kannattaa tutkia tarkkaan ettei osta ihan mätää kukkoa. Kone kestää huollettuna paljon, mutta tuskin montaakaan oikeasti alle 500 000 km ajettua löytyy....

• unohda

Legendaarinen ja hieno auto MUTTA;varaosia ei saa mistään! itse luovuin -87 mallista haikein mielin ,päätin että eroamme ystävinä ennenkuin korjauskulut ajavat minut konkurssiin.Katso lisää http://www.ncf.fi

• 2*cedrikki

Jos löytyy hyvä niin kannattaa vielakin ostaa.
      kestävämpää autoa ei löydy. pelaa vääntää ja pääomakulut on pienet. ei pikkuvikoja (kts peugeot palsta) niin hyviä autoja ei enää valmisteta.

• Anonyymi

Laatikko saattoi särkyä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      90
      3939
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2196
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2100
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      97
      1764
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      364
      1595
    6. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      16
      1283
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      94
      1209
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      104
      1201
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1025
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      946
    Aihe