Beagle-uroksemme on 13vko:nen ja painoa herralla on 7,2kg. Korkeus on n.40cm:n luokkaa. Missä isässä beagle on saavuttanut lopullisen kokonsa? Milloin kasvu loppuu?
Vastaukset 3
- Hevosen kokoinen
Jos tosiaan on tuossa iässä jo noin iso, niin melkoinen hevonen (tai poni ainakin) se on aikuisena. Yhdeksään kuukauteen mennessä se on viimeistään korkeuskasvunsa kasvanut, todennäköisesti jo tuossa 7-8 kuukauden hujakoilla.
- ap.
Jännityksellä siis odotellaan mitä tuleman pitää pojan koon suhteen.. ;) Kehitys- ja kasvuvauhti on tosiaan ollut huimaa (viikottain seurataan). Pentu on aikuisen uroksemme kokoinen ja silti ihan lapsen kasvoinen vielä. Päästä ja tassuista voi enteillä että kasvaa vielä jonkun sentin.
Tosin kasvattajakin sanoi pentujen luovotusvaiheessa ettei ole koskaan näin suuria pentuja oman kasvattajahistoriansa aikana maailmalle lähettänyt. :D - annajj
ap. kirjoitti:
Jännityksellä siis odotellaan mitä tuleman pitää pojan koon suhteen.. ;) Kehitys- ja kasvuvauhti on tosiaan ollut huimaa (viikottain seurataan). Pentu on aikuisen uroksemme kokoinen ja silti ihan lapsen kasvoinen vielä. Päästä ja tassuista voi enteillä että kasvaa vielä jonkun sentin.
Tosin kasvattajakin sanoi pentujen luovotusvaiheessa ettei ole koskaan näin suuria pentuja oman kasvattajahistoriansa aikana maailmalle lähettänyt. :Diso todellakin :D Mutta jos ei näyttleyissä käytä, niin ei siitä varmaan mitään haittaa ole.
Meillä beagle kasvoi ensimäisen kuukauden aikana varmaan kymmenen senttiä, ja sitten joka kuukausti 2-5cm lisää. Nyt on 7kk2vk eikä oo kasvanut enää paljon. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8600- 38560
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448