SIILINI VINKUU

HELP US!!

Minun poika siili on nyt n. 4-5 vuotta ja on alkanut pitää kummaa piipitystä, siis tosi kovaa piipitystä. Ennen ei ole ollut mitään tuollaista!

Kuulostaa ihan kuin olisi nenä tukossa ja haistellessa siten "vinkuu"..

Tätä on kestänyt nyt pari viikkoa.

Onko siilillä vaan nuha vai onko jotain vakavampaa?

Help me and my friend.. :(

8

1746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siilisti

      Menehän lääkäriin, saat sieltä lääkettä pikkuisellesi. Ei kuulosta normaalilta, varsinkaan, jos siilisi ei ole tällaisia ääniä ennen päästellut..

      • sdfafdasfaf

        Ellei ole piipitystä tytön perään.


      • aktivisti rulez
        sdfafdasfaf kirjoitti:

        Ellei ole piipitystä tytön perään.

        Hmmm miten rauhoitettu eläin voi olla lemmikkieläimenä muutakuin ammattilaisella ja silloinkin painavasta syystä kuten loukkaantuminen. Ihmettelmpä vain. Sakot saisivat antaa! Tiedätkö edes että siili on lihansyöjä.


      • siilisti
        aktivisti rulez kirjoitti:

        Hmmm miten rauhoitettu eläin voi olla lemmikkieläimenä muutakuin ammattilaisella ja silloinkin painavasta syystä kuten loukkaantuminen. Ihmettelmpä vain. Sakot saisivat antaa! Tiedätkö edes että siili on lihansyöjä.

        Jos satuit huomaamaan, olet lemmikkipalstalla, jossa alakohtana siilit. eli kyse on lemmikkisiileistä, yleisimmin afrikkalaisista valkovatsoista, kääpiösiileistä..
        ja kiitos tiedosta, omistajana tiedän jopa mitä siilit syö!


      • tuff
        aktivisti rulez kirjoitti:

        Hmmm miten rauhoitettu eläin voi olla lemmikkieläimenä muutakuin ammattilaisella ja silloinkin painavasta syystä kuten loukkaantuminen. Ihmettelmpä vain. Sakot saisivat antaa! Tiedätkö edes että siili on lihansyöjä.

        siili on hyönteissyöjä ei lihansyöjä... tulipa vaan mieleen, ettei kellään jää väärää mielikuvaa...


      • sama hemmo
        tuff kirjoitti:

        siili on hyönteissyöjä ei lihansyöjä... tulipa vaan mieleen, ettei kellään jää väärää mielikuvaa...

        Noh kyllä siili ihan matojakin syö eli on lihansyöjä. (mato ei ole hyönteinen) Noh kaikki varmaan ymmärsi pointin, eli ei sitä hiivatin maitoa:)


      • tupu18
        sama hemmo kirjoitti:

        Noh kyllä siili ihan matojakin syö eli on lihansyöjä. (mato ei ole hyönteinen) Noh kaikki varmaan ymmärsi pointin, eli ei sitä hiivatin maitoa:)

        moi no maito ei saa laktoosia muuten saa antaa maitoa


      • HäröPotter
        tupu18 kirjoitti:

        moi no maito ei saa laktoosia muuten saa antaa maitoa

        Mitäh vhittua arvon neitii?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe