Minun poika siili on nyt n. 4-5 vuotta ja on alkanut pitää kummaa piipitystä, siis tosi kovaa piipitystä. Ennen ei ole ollut mitään tuollaista!
Kuulostaa ihan kuin olisi nenä tukossa ja haistellessa siten "vinkuu"..
Tätä on kestänyt nyt pari viikkoa.
Onko siilillä vaan nuha vai onko jotain vakavampaa?
Help me and my friend.. :(
SIILINI VINKUU
8
1746
Vastaukset
- Siilisti
Menehän lääkäriin, saat sieltä lääkettä pikkuisellesi. Ei kuulosta normaalilta, varsinkaan, jos siilisi ei ole tällaisia ääniä ennen päästellut..
- sdfafdasfaf
Ellei ole piipitystä tytön perään.
- aktivisti rulez
sdfafdasfaf kirjoitti:
Ellei ole piipitystä tytön perään.
Hmmm miten rauhoitettu eläin voi olla lemmikkieläimenä muutakuin ammattilaisella ja silloinkin painavasta syystä kuten loukkaantuminen. Ihmettelmpä vain. Sakot saisivat antaa! Tiedätkö edes että siili on lihansyöjä.
- siilisti
aktivisti rulez kirjoitti:
Hmmm miten rauhoitettu eläin voi olla lemmikkieläimenä muutakuin ammattilaisella ja silloinkin painavasta syystä kuten loukkaantuminen. Ihmettelmpä vain. Sakot saisivat antaa! Tiedätkö edes että siili on lihansyöjä.
Jos satuit huomaamaan, olet lemmikkipalstalla, jossa alakohtana siilit. eli kyse on lemmikkisiileistä, yleisimmin afrikkalaisista valkovatsoista, kääpiösiileistä..
ja kiitos tiedosta, omistajana tiedän jopa mitä siilit syö! - tuff
aktivisti rulez kirjoitti:
Hmmm miten rauhoitettu eläin voi olla lemmikkieläimenä muutakuin ammattilaisella ja silloinkin painavasta syystä kuten loukkaantuminen. Ihmettelmpä vain. Sakot saisivat antaa! Tiedätkö edes että siili on lihansyöjä.
siili on hyönteissyöjä ei lihansyöjä... tulipa vaan mieleen, ettei kellään jää väärää mielikuvaa...
- sama hemmo
tuff kirjoitti:
siili on hyönteissyöjä ei lihansyöjä... tulipa vaan mieleen, ettei kellään jää väärää mielikuvaa...
Noh kyllä siili ihan matojakin syö eli on lihansyöjä. (mato ei ole hyönteinen) Noh kaikki varmaan ymmärsi pointin, eli ei sitä hiivatin maitoa:)
- tupu18
sama hemmo kirjoitti:
Noh kyllä siili ihan matojakin syö eli on lihansyöjä. (mato ei ole hyönteinen) Noh kaikki varmaan ymmärsi pointin, eli ei sitä hiivatin maitoa:)
moi no maito ei saa laktoosia muuten saa antaa maitoa
- HäröPotter
tupu18 kirjoitti:
moi no maito ei saa laktoosia muuten saa antaa maitoa
Mitäh vhittua arvon neitii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502