Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Aseksuaalisuus

Frozen Heart

Onko oikea palsta tälle, en löytänyt muutakaan?

En ole neitsyt, mutta seksi ei kiinnosta yhtään. Pakkopullaa miehen kanssa, jota kyllä rakastan (niinkuin hyvää ystävää tai veljeä?). Joskus masturboin ja itseasiassa teen sen mieluummin kuin rakastelen mieheni kanssa.

Mikä ero on aseksuaalilla ja frigidillä. Jotkut väittää, että aseksuaalisuutta ei ole olemassakaan, vaan se on peiteltyä homoseksuaalisuutta, mutta omalla kohdallani rakastelu naisen kanssa kiehtoo vielä heteroseksiäkin vähemmän.

7

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole löytänyt

      vielä sitä oikeeta naista!

    • haluton jätkä

      Olen 24v mies ja mulla on just noi samat tuntemukset. En seurustele vakituisesti. Mulla lähes poikkeuksetta käy niin, että kun olen löytänyt petikaverin kaupungin yöstä, niin panemisesta tule yhtään mitään. Toisen miehen kanssa seksi ei todellakaan kiinnosta. Olen hämmentynyt tilanteesta ja erittäin kateellinen niille miehille, joilla koko ajan panetus päällä.

      Ihmislajin selviytymisen kannalta ei pitäisi olla normaalia, että lisääntymiseen tähtäävä toiminta ei kiinnosta. Onko tämä nyt sitä luonnon valintaa?

      Seuraavaksi kokeilen niin pitkää selibaattia (siis masturboinnista erossa pysymistä), että alkaa himot heräämään. Auttaako?

    • Frozen Heart

      miettinyt myös hormoneja. Eikös testosteroni vaikuta seksuaaliseen halukkuuteen sekä miehillä ja naisilla?

      Jotkut väittää että esim. karvaiset naisetkin olisi jotenkin kuumempia pakkauksia, vaikkei tuo omalla kohdallani pidä paikkaansa.

      Eli jos t-hormonitaso on alhainen, ei ole seksihalujakaan, tosin lääkäri varmaan voisi korjata asian, jos se on vain hormooneista kiinni. Kannattaa ehkä kokeilla vaikka tällä hetkellä tuntuu, että "vika" on korvieni välissä.
      Nimim. Seuraava työpaikka sirkuksessa;)

      • kysymyksiä

        Onko sinua koskaan kiinnostanut seksi miehen kanssa?


        Mistä fantasioit masturboidessasi? Fantasioitko jostakin yliluonnollisesta esimerkiksi nymfit rakastelemassa maagisesti, vai fantasioitko ihmisten rakastelusta, tai kuvitteletko esimerkiksi millainen tunne se on kun kaksi ihmistä tapaa toisensa ja ihastuvat (ei siis seksiä), vai masturboitko pelkästään rentoutuaksesi ja et ajattele yhtikäs mitään?


        Mitä tarkoitat sillä että karvaiset naiset olisi kuullemma kuumempia, mutta että asia ei pidä sinun kohdallasi paikkaansa?

        Olet siis karvainen, mutta kuinka karvainen (usko pois, tälle kysymykselle on hyvä syy, mutta en vo sitä vielä tässä kertoa koska se vaikuttaisi muutoin vastaukseesi)?


        Annan sinulle neljä naisehdokasta, valitse näistä se sinua kuvaavin nainen.

        1. Rakentaja, miesmäinen, kovaotteinen, tekijä joka kiroilee ja sylkäisee tupakkamällin huulestaan. On ehdottomasti yksi äijistä ja vetää turpaan suurintakin kaappia kyselemättä. Kenkinä lenkkarit ovat ihan hyvät, ellei jalassa ole turvasaappaita. Mikä helvetti on iltapuku, mulla on rotsi?

        2. Poikatyttö, sirorakenteinen, on yksi pojista. Ei tee "äijien" juttuja, mutta viihtyy poikien seurassa ja leikkii esimerkiksi naapurien vakoilemista ja kaukoputkella tiirailua kuin barbinukkeleikkejä. Lapsena kenkinä oli lenkkarit, nyt muutoin käytössä ovat mukavat käyttökengät. Kauniiksi tälläydytään vasta juhlia varten. Iltapuvussa olo ei tunnu kovin omalta mutta häät ja sellaiset juhlat kyllä sietää.

        3. Naisellinen naapurintyttö joka leikki poikatyttö sekaporukassa, viihtyi kummankin porukan kanssa, leikki tyttöjen leikkejä, haaveili hevosfarmista jossa tehdä töitä. Pukeutuu käytännöllisesti, mutta mukavasti, ei meikkiä ja on oma itsensä, mutta kuitenkin tunnistaa itsensä naiseksi. Kenkinä korkokengät ovat joko matalakorkoiset tai muutoin mukavat jalassa. Ainoastaan juhlia varten voidaan kokeilla iltapukua ja korkeakorkoisia kenkiä.

        4. Naisellinen nainen joka näyttää selvästi sen että on Nainen isolla N:llä. Pukeutuu hameisiin ja seksikkäästi. Lapsena leikki barbeilla ja haaveili kauniista vaatteista joissa oli paljon kiillettä ja kimalletta. Prinsessan kruunu oli toiveena. Nykyään makuuhuoneessa on seksikkäitä alusvaatteita, käytännöllisten puuvillamummopöksyjen rinnalla. Meikkiä käytetään taiten, siten että se sopii varmasti hiustyyliin sekä vaatteiden väriin. Kaulaa ja ranteita ja sormia koristavat hillityt korut jotka luovat naisellisen olon ja korostavat vaatteita jotka ovat kauniita ja mukavia käyttää. Kenkinä lenkkarit ovat vain ja ainoastaan lenkkipolulle. Jalassa on yleensä korkokengät joilla kävelemisen taitaa. Ulkonäkö ennen käytännöllisyyttä.


        Kuinka helposti saat orgasmin masturboidessasi?

        Kuinka usein masturboit, viikon, kuukauden tai vuoden aikana?


      • Forzen Heart
        kysymyksiä kirjoitti:

        Onko sinua koskaan kiinnostanut seksi miehen kanssa?


        Mistä fantasioit masturboidessasi? Fantasioitko jostakin yliluonnollisesta esimerkiksi nymfit rakastelemassa maagisesti, vai fantasioitko ihmisten rakastelusta, tai kuvitteletko esimerkiksi millainen tunne se on kun kaksi ihmistä tapaa toisensa ja ihastuvat (ei siis seksiä), vai masturboitko pelkästään rentoutuaksesi ja et ajattele yhtikäs mitään?


        Mitä tarkoitat sillä että karvaiset naiset olisi kuullemma kuumempia, mutta että asia ei pidä sinun kohdallasi paikkaansa?

        Olet siis karvainen, mutta kuinka karvainen (usko pois, tälle kysymykselle on hyvä syy, mutta en vo sitä vielä tässä kertoa koska se vaikuttaisi muutoin vastaukseesi)?


        Annan sinulle neljä naisehdokasta, valitse näistä se sinua kuvaavin nainen.

        1. Rakentaja, miesmäinen, kovaotteinen, tekijä joka kiroilee ja sylkäisee tupakkamällin huulestaan. On ehdottomasti yksi äijistä ja vetää turpaan suurintakin kaappia kyselemättä. Kenkinä lenkkarit ovat ihan hyvät, ellei jalassa ole turvasaappaita. Mikä helvetti on iltapuku, mulla on rotsi?

        2. Poikatyttö, sirorakenteinen, on yksi pojista. Ei tee "äijien" juttuja, mutta viihtyy poikien seurassa ja leikkii esimerkiksi naapurien vakoilemista ja kaukoputkella tiirailua kuin barbinukkeleikkejä. Lapsena kenkinä oli lenkkarit, nyt muutoin käytössä ovat mukavat käyttökengät. Kauniiksi tälläydytään vasta juhlia varten. Iltapuvussa olo ei tunnu kovin omalta mutta häät ja sellaiset juhlat kyllä sietää.

        3. Naisellinen naapurintyttö joka leikki poikatyttö sekaporukassa, viihtyi kummankin porukan kanssa, leikki tyttöjen leikkejä, haaveili hevosfarmista jossa tehdä töitä. Pukeutuu käytännöllisesti, mutta mukavasti, ei meikkiä ja on oma itsensä, mutta kuitenkin tunnistaa itsensä naiseksi. Kenkinä korkokengät ovat joko matalakorkoiset tai muutoin mukavat jalassa. Ainoastaan juhlia varten voidaan kokeilla iltapukua ja korkeakorkoisia kenkiä.

        4. Naisellinen nainen joka näyttää selvästi sen että on Nainen isolla N:llä. Pukeutuu hameisiin ja seksikkäästi. Lapsena leikki barbeilla ja haaveili kauniista vaatteista joissa oli paljon kiillettä ja kimalletta. Prinsessan kruunu oli toiveena. Nykyään makuuhuoneessa on seksikkäitä alusvaatteita, käytännöllisten puuvillamummopöksyjen rinnalla. Meikkiä käytetään taiten, siten että se sopii varmasti hiustyyliin sekä vaatteiden väriin. Kaulaa ja ranteita ja sormia koristavat hillityt korut jotka luovat naisellisen olon ja korostavat vaatteita jotka ovat kauniita ja mukavia käyttää. Kenkinä lenkkarit ovat vain ja ainoastaan lenkkipolulle. Jalassa on yleensä korkokengät joilla kävelemisen taitaa. Ulkonäkö ennen käytännöllisyyttä.


        Kuinka helposti saat orgasmin masturboidessasi?

        Kuinka usein masturboit, viikon, kuukauden tai vuoden aikana?

        Kuulun kyllä selkeästi ryhmään 4, mutta jonkin verran mussa on myös ryhmä 2:sta, johtuen ehkä siitäkin että kasvoin ja leikin vanhempien veljieni ja heidän kavereiden kanssa aika paljon lapsena.

        Masturboidessani (harvoin), kuvittelen rakastelevani jonkun irstaan vanhan ja läskin äijän kanssa (oikeesti;) tai sitten suloisen nuorukaisen kanssa, harvoin ns. normimiehen ts alfauroksen kanssa.

        Seksi on joskus kiinnostanut minua enemmän, teini-ikäisena ja vähän vanhempana, ei enää kolmenkympin jälkeen paljonkaan.

        Karvoista sen verran, että olen karvaisesta suvusta, isän puolelta venäläistä sukujuurta, mutta en mitenkään überkarvainen. Ei tarvitse partaa ajella eikä karvoja ole selässä ja muuten epätavallisissa paikoissa. Sääret, ylähuuli ja muutamia karvoja leuassa, navan ja rintojen ympärillä. Muuten vartaloni on siro ja naisellisen pyöreä. Olen usein kuullut sanottavan, että karvaiset naiset ovat intohimoisempia tai jotain, mutta lienee kysymys myytistä.

        Diagnoosia kiinnostuneena odotellen.


    • ........

      mutta en frigidiksi. Virallisista määritelmistä en tiedä. Harrastan kyllä itsetyydytystä ja koen tarvitsevani sitä, mutta seksi miesten kanssa ei kiinnosta. En ole lesbo. Mulla tosin kiinnostuksen puute miehiä kohtaan johtuu osittain siitä, että miesten seksuaalisuus on niin iljettävää raiskauksineen, perversioineen ja pedofilioineen, mutta en ole koskaan halunnut miestä. Jos olen rakastunut, niin haluan tuottaa miehelle hyvää oloa, mutta itse mieluummin masturboisin.

      • yksinkertaista

        olet runkkari.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe